Koliko ce ti kompresor pritisak terati na novom motoru,i imas li jaci MAP senzor?
Po tvom misljenju moze li se digifant 1 nositi sa 1,4,1,5 bara na 16vt?
Pre na 1.8 motoru sam imao 0.9-0.95 bar. Sad imam protocniju glavu i cca 90 ccm vise, tako da ce snaga porast a tlak opast za 0.1-0.15. Ali pre se G-lader pogonio mikro remenom a sad sam nabavio set zupcasti remenica i one dizu tlak za cca 0.1 bar , tako da bih sa njima trebao kompezirat to sto sam izgubio sa blokom i glavom... ali nije sve u boost-u, ja sam na potupno seriskom motoru/ glavi/bregastoj sa 68 mm rem imo 1.15-1.2 bar, a poslje obrade glave i bregaste boost pao a snaga narasla osjetno, jednostavno bolja cirkulacija i protocnost. Druga stvar koja je bitna, jest kubikaza, g-lader po rotociji ima 880 ccm zraka ( rs2 nesto iznad 900 ) zato na malo bosta izbacuju dosta snage, kao veliki turbo..
Vani imas dosta 16vt koji voze digifant i na ekstremnim snagama. Kod nas je to problem izmapirat, nemamo nikog u regiji tko bi to znao kvalitetno napravit, zato vecina ide na custom el.
Uistinu digifant je znatatno teze izmapirat za turbo nego za komoressor, jer turbo naglo puni tlak a komoressor linearno. Moj predlog je da kupis neku mapu koja ja vani slagana za motor slican tvojim specifikacijama a poslje mozes sam korigirat girivo/paljenje... ukoliko zelis ostat na digi..
Prednost mu je sto ima par opcija koje mozes sam korigirat za razliku od ostslih seriskih el..
gorivo- co potenciometar
paljenje- razvodnik