Nije dizel, benzinac je ali ga vozim na plin.Evo sta je dalje bilo...posle od prilike pola sata stajanja u autu aku daje oko 12,2V.
Probao sam jos par puta da ga upalim i uvek kad je auto upaljen aku daje 11,8V.
Uzmem i skinem alternator, skinem onu zastitnu plastiku, cetkice...sve izgleda ok, diode (valjda
) unutra izgledaju ok.
Sklopim sve to, vratim na auto...aku i dalje daje 12,2V kad je auto ugasen...upalim auto, puni, aku daje 14,4V.
Ugasim auto, aku daje 12,45V...upalim jos par puta, malo ga vozim po dvoristu, izmerim punjenje daje 14,4V....ugasim auto, aku i dalje na 12.45V.
Izgleda da je sve ok, videcemo dokle...probacu ga opet i malo kasnije...
Sta moze da obrne smer alternatora tj zbog cega prazni umesto da puni? Cuo sam neke price da ako diode crknu moze da dodje do ovoga...tacno ili ne?