Autor Tema: VAG 1.8 T - iskustva  (Pročitano 20889 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 867
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
VAG 1.8 T - iskustva
« poslato: April 28, 2010, 09:56:01 pre podne »
Nisam uspeo da nadjem da se negde pisalo o ovom motoru nesto posebno, tj. o njegovim manama.

Posto uskoro menjm auto, lomim se izedju TDI PD i 1.8 T motora u Passatu b.5.5. Mnogo sam blizi TDIu jer ih vozim gotovo 10 godina i znam dosta o njima, ali sam naleteo na par primeraka 1.8 T koji dosta dobro izgledaju,  a i 1.8 T kao motor mi se svidja zbog njegovog raspona Nm od 1500-4000rpm, a i ima prostora za chip, a + kazu da odlicno podnosi plin.

Ono sto znam, sto sam cuo je da su imali problema sa pumpom za ulje i da motor pravi problem ako se rade long life servisi, jer se nakupi mulja u samom motoru pa dolazi do problema, jer mu je uljana pumpa valjda malo manja nego sto treba da bude.

Druga stvar su bobine koje su poznata boljka za 2.0 benzinca, a koliko mi se cini idu iste i na 1.8 T. Koliko je jedna bobina?

Ako neko ima iskustava sa ovim 1.8 T zamolio bih ga da napise, i skrene paznju na par detalja na koje treba obratiti paznju, da li ima nekih losih serija i koje su ako ih ima(da napise prve tri slovne oznake).

Znaci ineteresuje me samo motor, posto oko ostalog znam dosta o Passatu.

Van mreže Igor_RS

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1008
  • Lokacija: Banja Luka - Beograd
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Passat driver
  • Auto: Passat 3C 2.0 TDI 170ks
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #1 poslato: April 28, 2010, 10:18:11 pre podne »
Ja taj motor imam u svom pasatu i od kada sam ga kupio presao sam sa njim preko 100.000km  driving i stvarno nema nikakvih problema, imam ugradjen sequent plin i super podnosi plin, a ubrzanjem i potrosnjom sam bas zadovoljan i jos je kod mene automatik. Kazu da su najbolji motori za passata 1.8T, 1,9TDI 130 i 105ks, sto verujem da je i stvarno tako, Ako uzmes ovaj motor neces se stvarno pokajati, a verujem da ces ocuvanijeg passata naci sa 1.8T motorom nego sa 1,9TDI zato sto ih je vecina sa dizelima vise presla i svi koji prave velike kilometraze uglavnom uzimaju dizela, osim mene  lollol

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #2 poslato: April 28, 2010, 10:44:22 pre podne »
Ti problemi koji su se javljali na prvim modelima 3B su iskljucivo zbog slabog odrzavanja kod nas. Moj Passat je kupljen nov '98. god. i presao skoro 140.000km i nisam imao problema sa muljem niti sa pumpom. Ne stedim na ulju i mijenjam ga na 10.000km i to je to. A to za bobine prvi put cujem, kod njega to nije boljka.

Van mreže Igor_RS

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1008
  • Lokacija: Banja Luka - Beograd
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Passat driver
  • Auto: Passat 3C 2.0 TDI 170ks
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #3 poslato: April 28, 2010, 11:08:01 pre podne »
Ja isto cujem prvi put to sa pumpom i za bobine, a ulje menjam svakih 10.000 - 15.000km i nema stvarno nikakvih problema

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 867
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #4 poslato: April 28, 2010, 05:06:09 posle podne »
Hvala na odgovorima, to se ceni iz licnog iskustva.  ;)

Za pumpu i ''mulj'' sam citao da je problem kad se radi long life servis na 30.000km.

Sto se tice bobina, to sam onako sam povezao jer na 2.0 motorima 130KS crkavaju, pa reko mozda je i ovde problem.

Uglavnom, pouzdana makina-sto sam u principu i predpostavio i vecina ima reci hvale za taj motor. Videcu jos sta i kako, gledacu i 1.9 TDI 130KS i 1.8 T, pa sta mi se u tom trenutku bude vise svidelo.

Koliko Vam trose plina, pratite li taj podatak?

Van mreže Igor_RS

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1008
  • Lokacija: Banja Luka - Beograd
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Passat driver
  • Auto: Passat 3C 2.0 TDI 170ks
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #5 poslato: April 28, 2010, 06:15:19 posle podne »
Meni trosi gradske voznje, znaci kada je guzva stani-kreni i semafori stalno oko 12 - 12,5 litara a na otvorenom oko 8 - 8,5 litara, s obzirom da moras viditi racuna da imam malo jacu nogu na gasu  driving

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #6 poslato: April 28, 2010, 06:29:09 posle podne »
brate trosi ti manje i od tokai upaljaca i od kandila.

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #7 poslato: April 28, 2010, 07:14:12 posle podne »
problem sa bobinama imaju serije posle 2000god koje nemaju odvojen komutator tj komutatori su u sastavu bobina. prost razlog, ogranicen radni vek jer se nalaze na dekli i komutatori nemaju adekvatno hladjenje. kod serija do 2000god umesto bobina crkavaju komutatori a to se uglavnom desava kad se skine OEM kuciste filtera na koji je zakacen komutaror sa hladnjakom pa isti onda visi onako u vazduhu u motornom prostoru i nema adekvatno hladjenje. gzthe i njegov golf su pravi primer. generalno nije neka boljka da bi sad lomili glavu ili da bi zbog toga odustali od kupovine jer jedna OEM bobina sa lulom kosta 35e i dobro je imati bar jednu u kolima kao rezervu a ja znam neke koji uvek imaju sve 4  biggrin. problem sa LL servisom nije zbog podimenzionisane uljene pumpe vec samog koksa koji zacepi kanale pa zbog toga dodje do pada pritiska ulja u motoru i onda... zna se sta sledi. generalno savet je s vremena na vreme ili svaku petu zamenu ulja uraditi jedno ispiranje motora pre zamene ulja i naravno, samo sintetika a za one koji vole da jare takodje sint ali u 10w-60 ili 5w-50 gradaciji (castrol edge ili mobil 1). i naravno, nakon svakog jarenja ostavite motor da radi u leru 2-3 minuta pre gasenja da provrti ulje kroz turbo i ohladi se malo.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6700
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #8 poslato: April 28, 2010, 09:28:15 posle podne »
ja sam jo
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #9 poslato: April 28, 2010, 09:28:57 posle podne »
Ja nemam plin i ne namjeravam da ga ugradjujem.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #10 poslato: April 28, 2010, 09:31:01 posle podne »

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #11 poslato: April 28, 2010, 10:38:49 posle podne »

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6700
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #12 poslato: April 28, 2010, 11:35:20 posle podne »
samo jednom sam se vozio na motoru, video smrt kako ostri kosu u krivini i nikad vise nisam seo na motor.

elem, stavi na papir 1.8T+plin daleko bolja kupovina od bilo kojeg dizelasa.
po ceni, performansama, habanju motora... ako neko zna neki argument na strani dizela nek kaze.
ja sam dao odresene ruke zverku, radim sta mi kaze, kako mi finansije dozvoljavaju, tako da ocekujem u sledecih 15-20 dana mogu da raportiram kako je proslo.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #13 poslato: April 28, 2010, 11:37:14 posle podne »
i obavezno posle da se lakira poklopac motora, svakako ti je ostecen i ishaban
kad je bal, nek je ...

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #14 poslato: April 29, 2010, 12:20:48 pre podne »
vis to nam je promaklo  lollol

Van mreže shoxzc

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #15 poslato: April 30, 2010, 04:16:45 pre podne »
...Moj Passat je kupljen nov '98. god. i presao skoro 140.000km...
Ja nemam plin i ne namjeravam da ga ugradjujem.
Ako sam dobro shvatio, od '98 do '10 si presao 140k ili si ga kupio sa toliko ?

Druze, sa toliko kilometara za toliko godina, i ne treba ti plin...

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6700
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #16 poslato: April 30, 2010, 10:01:14 pre podne »
http://www.lovatogas.co.rs/kalkulator-ustede.php
ako bi popunio ovaj kalkulator video bi da si imao plin (sa danasnjim vrednostima) ustedeo bi sa svojom kilometrazom skoro 10.000evra

Stvarno mu se nije isplatilo da stavi plin  wacko
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #17 poslato: Maj 03, 2010, 08:14:54 posle podne »
Kupljen je sa 0 kilometara. E bas je 10.000. Pa ne mozes uzeti u obzir sadasnje cijene, jer su se promijenile za 100%.

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #18 poslato: Maj 03, 2010, 08:28:02 posle podne »
pa neka bude onda pola, malo li je na ovu glad...

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6700
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #19 poslato: Maj 03, 2010, 11:15:45 posle podne »
pa promenile su se u nepovoljnijem odnosu za plin, a ne za benzin.
1400e bio sekvent davno i to u BRCu
ali ajde da je taj najskuplji
razlika izmedju plina i benzina je bila i do 4x, a ne 2x kao sad (koliko me secanje sluzi 16-22-32din...)
tako da ja ne verujem da bi razlika bila manje od ove gorenapisane
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!