VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Filip Djusic Oktobar 19, 2018, 04:44:07 posle podne
-
Pozdrav ljudi, jedna korisna tema za one koji imaju problem sa zadnjim svetlima za maglu. Naime, meni se desilo da zadnje desno svetlo za maglu nije htelo da radi, menjao sam sijalicu ali ponovo nista, dok nisam pogledao dzek koji dovodi struju, nije imao jednu zicu i upravo je bila ta za maglenku. Problem se resava dovodjenjem struje sa SIVE ZICE SA BELOM LINIJOM sa dzeka za levo stop svetlo. To se vrsi provodnikom preseka koji je isti kao i zica sa koje se uzima struja, ili deblja. Potrebno je i na jedan kraj postaviti manju buksnu koja se moze uglaviti u dzek kako bi spoj bio dobar. Svako povezivanje zica se lemi i dobro izoluje. ja sam takodje na sredini kabla postavio i luster klemu ako nekada bude bilo potrebno da se izvrsi neka provera ispravnosti ili prikljucak dodatnog svetla za maglu (treceg)
(https://i.postimg.cc/y339Dz0v/WP-20181009-18-12-52-Pro.jpg) (https://postimg.cc/y339Dz0v)
(https://i.postimg.cc/yD1d5HWt/WP-20181010-14-59-13-Pro.jpg) (https://postimg.cc/yD1d5HWt)
(https://i.postimg.cc/Z9g5Cvjz/WP-20181016-13-11-43-Pro.jpg) (https://postimg.cc/Z9g5Cvjz)
-
Задње десно светло за маглу и не треба у нашој земљи.
-
Za bezbednost u voznji pri smanjenim uslovima vidljivosti ti je od znacaja sva svetlosna signalizacija. Jos taj zakon za jedno zadnje svetlo za maglu je davno pisan
-
У сваком случају могу казну д ти пишу.
-
Zadnje svjetlo za maglu i jeste jedno da bi se razlikovalo od stop svjetla.
Nije dobro stavljati desno
-
Filipe majstore kako bi ja mogao na golfu petici spojiti da imam maglenku i na desnoj strani a i rikverc svijetlo i na lijevoj?
PS. Pazi da i tebe kinezi ne ukradu
-
Zašto na nekim autima imaju dvije maglenke fabrički?
Evo u mom slučaju Sharan.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Kao prvo, BMW vozila sva skoro (osima ako je neko trziste ranije trazilo suprotno) imaju dva svetla za maglu, kao drugo po zakonu je da zadnja svetla za maglu jedino MORAJU biti ispod nivoa zadnjih pozicionih svetala (svetla koja signaliziraju kocenje su uvek na vrhu, svetla koja signaliziraju poziciju su odmah ispod, dok svetla za maglu moraju biti instalirana ispod pozicionih svetala ili skroz pri dnu branika).
Sto se kazne tice, to nije istina jer zakon tu kaznu ne propisuje i mnogo automobila fabricki imaju dva svetla za maglu, pa sta oni treba da rade da skidaju jedno svetlo?
-
Paul GT, isti ti je postupak kao sto sam objasnio za ovo svetlo za maglu. Znaci, za drugo svetlo za rikverc uzimas struju sa postojeceg (sijalicu i nosac sijalice mozes da kupis isto kao sto imas i samo postavis u kostur zadnjeg stop svetla koje je na gepeku, ne znam jel ima ostavljeno da samo uabcis sijalicu ili moras da budzis) i isti postupak za setlo za maglu.
Budi pazljiva kada skidas plastike iz gepeka, nisu bas mnogo izdryljive
-
I ono, nemoj neko da misli da pametujem, samo po logici je uvek bolje sto uocljivija signalizacija