Autor Tema: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša  (Pročitano 6983 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Cermet

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Only turbo petrol 1.8T, 1.8TSI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #20 poslato: Avgust 07, 2023, 03:07:52 posle podne »
Moguće, to bih i voleo da je, jel onda loše urađen veliki servis mogući razlog za to popuštanje pritiska?

Madison, nisi rekao zašto si ti menjao hidrošpaner na lancu, koje simptome/probleme si imao?
Remaped 1.8T
Remaped 1.8TSI

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #21 poslato: Avgust 07, 2023, 03:50:30 posle podne »
Napisah u prethodnoj poruci, culi su se podizaci.

Gubljenje pritiska turba nema veze sa velikim servisom. Jednostavno se neko crevo pocepalo, selna spala, rasteretni ventil popustio, moze na tom 1.8T svasta da bude, bas je sklon gubljenju pritiska, mada je najcesci problem Diverter Valve ili neko od vakuum creva oko N249 ventila.

Za Cveleta znam i da voli da bije po usima, pa ako ti on bude radio, dobro ga pitaj sta ti tacno menja i koliko ce da kosta.

Van mreže Cermet

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Only turbo petrol 1.8T, 1.8TSI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #22 poslato: Avgust 07, 2023, 08:17:32 posle podne »
Pojasni molim te kako se to čuju podizači, koliko je moguće želim sve to sam da ispitam.

Jasno je da do pada pritiska može xx razloga da dovede, ali cenim da je mala mogućnost da se taj kvar sam po sebi desi upravo sada, posle velikog servisa..

Verovatnije mi je da nešto nije dobro stavljano/sklopljeno za vreme servisa, zar ne?
Remaped 1.8T
Remaped 1.8TSI

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #23 poslato: Avgust 07, 2023, 09:48:11 posle podne »
Ukucaj na YouTube za podizace, ne znam kako da ti docaram, kao zvuk lupanja metala o metal, podseca malo i na zvuk dizela.
Tesko da je ista moglo da se zezne tokom velikog servisa, osim ako majstor nije nehotice neki vakuum iscupao i sl.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1789
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #24 poslato: Avgust 08, 2023, 10:50:24 pre podne »
ne znam kako da ti docaram, kao zvuk lupanja metala o metal, podseca malo i na zvuk dizela.

To je kod dizela sa rotacionom "bosch" pumpom, jer sama pumpa pravi taj "kliktajući" zvuk, nema veze to što je dizel.



Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Cermet

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Only turbo petrol 1.8T, 1.8TSI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #25 poslato: Avgust 08, 2023, 03:17:16 posle podne »

Da li je ovo normalno ili nije? Mogu reći da se kod mene čuje nešto slično, mada nešto slabije.
Remaped 1.8T
Remaped 1.8TSI

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1789
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #26 poslato: Avgust 08, 2023, 04:34:00 posle podne »
Da li je ovo normalno ili nije? Mogu reći da se kod mene čuje nešto slično, mada nešto slabije.

Nije normalan ovaj pozadinski zvuk kliktanja, takav zvuk ti dolazi od hidro podizača. Može da bude od lošeg španera lanca, loših podizača, lošeg ulja, slabog pritiska... sve što su ti drugi rekli stoji, sem jednog što redovno lupeta.

Ja ulje u mom autu menjam na 10.000km zato auto koristim u teskoj eksploataciji ne gleda se usteda.
Dok na drugim automobilima u posedu menjam na 15.000km

Tačnije rečeno nisi nikad sam zamenio ulje već plaćaš servis da to uradi, a ja ti nisam uračunao cenu radova, tako da su pukao oko 1500-2000€.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Cermet

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Only turbo petrol 1.8T, 1.8TSI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #27 poslato: Avgust 09, 2023, 01:26:41 pre podne »
Evo ga jedan što baš kaže da je zbog toga menjao VVT španer na lancu.



Madison, jel i kod tebe tako bilo?

Snimiću i ja zvuk na leru pa kačim ovde.

Remaped 1.8T
Remaped 1.8TSI

Van mreže Cermet

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Only turbo petrol 1.8T, 1.8TSI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #28 poslato: Avgust 09, 2023, 07:26:31 posle podne »
Molim vas nemojte se prepucavati, samo trošite energiju i kvarite temu koja mnogima množe biti korisna.

Snimio sam zvuk motora u leru, veći je fajl pa ne može da se okači na forum, ako znate gde da ga okačim i linkujem molim vas recite i okačiću.

Postoje dva problema u zvuku:

1. Manji, to je pozadinsko tiho kliktanje koje je slabo i možda nije opasno

2. Jači zvuk, za mene nepoznat i znam da ga imam odavno, a to je jasno caktanje iz uređaja koji se nalazi između posude za rasladnu tečnost i posude za vodu za stakla.

Kačim sliku tog uređaja koji jasno cakće a koji se nalazi tačno između te dve posude iz levu ivicu motornog prostora. Za šta on služi i da li je to normalno?



« Poslednja izmena: Avgust 09, 2023, 07:35:07 posle podne od strane Cermet »
Remaped 1.8T
Remaped 1.8TSI

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 86
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #29 poslato: Avgust 09, 2023, 11:16:21 posle podne »




Kačim sliku tog uređaja koji jasno cakće a koji se nalazi tačno između te dve posude iz levu ivicu motornog prostora. Za šta on služi i da li je to normalno?




EVAP ventil tj ventil benzinskih isparenja. On mora da cakce, ponekad vise, ponekad manje. Zavisi od svega i svacega ali najvise od spoljne temperarure, temp motora, goriva, vakuma, cepa rezervoara.... Pogledaj da li je crevce koje ide na ventil, to malo gibljivo ok i da li je ta kapica na kanistercicu ok, nema nikakvog lufta pa da povlaci fals vazduh. Ako je sve ok i ne prijavljuje nikakvu gresku na dijagnostici radi to dobro. Ako ventil nije ok ispisace gresku tipa p0441 recimo, ali iz prakse evo vozim vw grupu i samo benzince od 2010.god, nikada nisam imao problem sa EVAP a uvek kada je nesto zezalo prvo su se hvatali za to caktanje.

Sent from my NTH-NX9 using Tapatalk
« Poslednja izmena: Avgust 09, 2023, 11:18:06 posle podne od strane petarp031 »

Van mreže Cermet

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Only turbo petrol 1.8T, 1.8TSI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #30 poslato: Avgust 09, 2023, 11:40:32 posle podne »
Hvala, već sam se malo raspitao o tom caktanju, tačno je tako, nekad manje, nekad više, tako da je to ok, to smo eliminisali.

Imate li predlog gde da okačim audio fajl zvuka motora?
Remaped 1.8T
Remaped 1.8TSI

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #31 poslato: Avgust 10, 2023, 09:38:10 pre podne »
Evo ga jedan što baš kaže da je zbog toga menjao VVT španer na lancu.



Madison, jel i kod tebe tako bilo?

Snimiću i ja zvuk na leru pa kačim ovde.



Kod mene je bilo ovako bas, zamenjen hidro spaner od lanca bregastih i nestao je zvuk.

Snimak najbolje okaci na YouTube i pusti link ovde. beer

Van mreže Cermet

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Only turbo petrol 1.8T, 1.8TSI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #32 poslato: Avgust 11, 2023, 03:40:56 pre podne »
Evo slike i zvuka u leru, molim vas da prokomentarišete, hvala!



p.s. meni ne ide video ovde u prozoru, ali na YT ide normalno

« Poslednja izmena: Avgust 11, 2023, 03:49:46 pre podne od strane Cermet »
Remaped 1.8T
Remaped 1.8TSI

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 86
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #33 poslato: Avgust 11, 2023, 05:15:38 posle podne »
Vrati ovu selnu od goriva gde treba, jer je majstor zaboravio.
Zvuk mi deluje prilicno ok i da je moje vozilo prvo sto bih uradio proverio bih uzupcenost vozila kao i sva ostala creva, vakume.

Sent from my NTH-NX9 using Tapatalk


Van mreže Cermet

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Only turbo petrol 1.8T, 1.8TSI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #34 poslato: Avgust 11, 2023, 09:11:30 posle podne »
Hvala, Cvele je rekao da je uzupčen dobro ali da negde gubi pritisak, pa ću prvo to pogledati.

Da li to može da utvrdi i običan majstor, recimo ovaj ko mi je radio, ili je potrebna neka posebna stručnost za tu proveru vakuuma i pritisaka?
Remaped 1.8T
Remaped 1.8TSI

Van mreže Cermet

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Only turbo petrol 1.8T, 1.8TSI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #35 poslato: Septembar 05, 2023, 02:10:23 pre podne »
Da dam mali update, bio sam kod mog majstora koji mi je radio veliki servis i priključili smo auto na dijagnostiku.

Jasno je pokazala pad pritiska vazduha negde na putu punjenja. On sumnja na elektronagnetni ventil turbine.

Da li je to N75 ventil? Ako jeste, njega sam menjao pre 10 godina odmah posle remapa jer originalni nije mogao da drži povećan pritisak, trokirao je.

Na preporuku jednog divnog čoveka koga moguće znate, Ivana iz Lovatogas-a, stavio sam N75 ventil original od Audija S3. Odlično je radio, držao pritisak i nikakvih problema nije bilo do danas.

Kako da ispitam da li je taj ventil zaribao? Ima li neko predlog, hvala
Remaped 1.8T
Remaped 1.8TSI

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 668
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #36 poslato: Oktobar 19, 2023, 11:07:10 posle podne »
Cermet ja ti samo mogu reci iz iskustva licnog da obican "tdi majstor" ne moze nista resiti na 1.8t, on ti samo moze reci prodaj ovo i kupi dizela itd... Bolje ces i lakse resiti problem uz pomoc ovih ljudi sa foruma kao sto sam ja, i hvala im do neba... i Cveletu. I za njega sam naravno saznao na forumu, on nije jeftin da tako kazem ali dosta poznaje 1.8t. Bio sam par puta kod njega ali meni je daleko da bih se setkao skoro 300km u jednom pravcu, pa sam dosta stvari resio svojerucno... prosle godine skidao glavu nosio na pranje i proveru, gumice ventila, nov jaci turbo, pumpa uljna i jos sve sto mi je delovalo lose i sumnjivo, izadje preko 1000e ali sam preporodio motor. Taj spaner lanca i lanac mi je Cvele gledao pre 2 god i rekao da je dobar a jos uvek je fabricki, 305000 presao. Malo je tesko naci delove da valjaju, ja ne zalim kad je ovaj auto u pitanju ali eto imao sam problem sa n75 koji sam prosle godine preventivno zamenio, kod Tasica kupljen i otkazao nakon nekih 3500km, pisao sam o tome skoro... ali i to sam resio kad sam vratio stari tj fabricki. I ako nemas, obavezno ugradi satic pritiska turbine, i taj savet sam dobio na forumu... Ulje ravenol 5w40 i extra je za sada, potrosnje gotovo da nema...
« Poslednja izmena: Oktobar 19, 2023, 11:38:49 posle podne od strane vladegti »

Van mreže Cermet

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Only turbo petrol 1.8T, 1.8TSI
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #37 poslato: Novembar 26, 2023, 09:59:52 pre podne »
Hvala na iskustvu (sad tek vidim), dizel u moju garažu neće ući, u potpisu piše šta vozim ;), a još nisam otišao kod Cveleta, ovog dana/nedelja planiram, nije mi daleko, 10-tak km.

Moj auto je prešao samo 172k km i po gradu skoro da nije vožen, rekoh jedini problem kkoji potencijalno postoji i do koga sam ja doveo je što mu oko 4 godine nisam menjao ulje (a i to u njemu je bio neki shell 5w-40, moguće falš), ali sa tim uljem sam prešao samo 6k km za 4 godine.

Nedavno sam uradio velki servis i otprilike tada sam zapazio da auto slabije vuče, mislio sam da je varijator u pitanju, kako sam i napoisao u naslovu teme.

Odvezao sam ga kod Cveleta i on je odmah video pad pritiska, ostaje da otkrijemo o čemu se radi ako nije preskupo da rešimo.

Svakako ću svaki ishod koji se bude desio napisati ovde na forumu, hvala.
Remaped 1.8T
Remaped 1.8TSI

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 668
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: 1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #38 poslato: Decembar 07, 2023, 08:52:47 pre podne »
I ja ovu cetvorku retko vozim, po gradu gotovo nikada jer imam nekih krseva koje drndam svakodnevno i svuda... godisnje predjem par hiljada km, zimi stoji ne pomera se ali zamenim ulje svake godine svakako jer mi bas stalo da ovaj motor traje... Ne sumnjam da ce Cvele resiti problem ali jeftin nije 😁

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
1.8T AUM - hidraulični španer kaiša
« Odgovor #39 poslato: Decembar 18, 2023, 02:06:11 pre podne »
Na aum-u je K03s turbo i mislim da aum cak ima i najvece dizne po kubikazi od svi 1.8T motora mimo s3. Sto se tice pada pritiska turba ja sam imao gresku od kako sam kupio auto i najbolje resenje za taj problem je pogasiti sve vakume i bukvalno ostaviti vakume koji idu na blow off ventil i za regulator goriva(n249 i one ostale izbaciti i ugasiti u mapi) Bas su ga ujebali s tim vakumima zbog njih dosta majstora bjezi i smatra da je 1.8T smece. Ja sam mog bas forsirao i nikad nista.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon