Očigledno niko ne zna šta će biti sa navednim kriterijumima za tehniči pregled. Prošle nedelje je u emisiji SAT obećano od strane ministra da će se pozabaviti problematikom, ali bez nagoveštaja šta i kako, tako da je sada svaka kupovina polovnjaka koji podležu novom propisu, vrlo riskantna.
Nisam trgovac niti često menjam vozila, tako da sam i ja smetnuo s uma garanciju koja je od uvek bila važeća na neki način, znači, viđeno kupljeno, nije baš bilo tako. Oštrijom regulativom je zakon stao na stranu kupca, to sam smetnuo s uma i gledao samo od privatnih vlasnika. Po ovome, bolje je kupiti od prodavca sa fakturom, barem formalno je to tako, da li se u praksi to tako odvija kako piše u tekstu, ne znam, pa ako neko ima iskustva po ovom pitanju:
https://www.telegraf.rs/auto/auto-saveti/3321379-polovnjaci-garancija?fbclid=IwAR0PLF-Z4t0QceLnG55DMNk4OpkYNfo67JwOS48-AmjE30CQ1aO2_Bo2c5o
Čekam da mi dođe jedan iz unutrašnjosti 2.0, od drugara kolega,
Dođe juče Golf, na satu cca 300K, obrnem krug, sve na prvu loptu korektno al se jesno vidi i oseti da je auto izvozan. Kod mene je ulica u brdu i juče po kiši auto jednostavno proklizava od tolike snage, ko što ljudi i kažu, kida, al to nije dobro za prednji kraj ako se stalno tako napije. Uz sve pročitano do sada i jučerašnji blic krug, 1.9 je izbor.
21012 sam kupio G4 star 12 godina, sada, za isti novac teško da mogu da kupim pandam star auto, G6, očigledno je VW precenjen, uopšte polovnjaci, što je možda pokazatelj krize, a ne povećanoj tražnji. G5 dizel limuzina sa 4 vrata ima trenutno 440 na PA.
U svakom slučaju ne žurim, sadašnji G4 sam jurio jedno 6 meseci i na kraju kupio u Nemačkoj, platio više ali se ispostavilo opravdanim.