Znas kako druze ja sam vozio auto i sve bilo ok. Onda odvezem kod majstora da odradim svijecice i promijenim kablove. On ga faca pregrije i auto prokuva i izbije na dihtung glave. Tad sam otkrio da ventilator nije radio pa ga popravim i odvezem auto kod drugog majstora da promijeni dihtung, gumice na ventilima, filter i novo ulje. Ovaj ga odradi i ja vozio nekih 500 km kad ono lampica se upali ja u gradu bio u guzvari. Ja nekako stanem, ulja ima svega ima, nastavim dalje i nista. i tako se pocelo da pali cesce. ja odem kod treceg majstora on kaze da ne valja filter. Ja zamijenim i filter kupim neki malo skuplji i sve ok. Opet napravim oko 700 km i sve ok. Kad ono opet lampice blicne i nestane. ja odem kod 4og majstora reko ovi do sad nemaju pojma. Posavjetujem se sa njime kaze on indikator. ja zamijenim indikator i kod njega izmjerim pritisak i sve ok. Ma nisam napravio ni 50 km. a ono opet lampica pali gasi. i ja ga odvezem onako zagrijanog kod majstora opet naravno drugog da izmjeri pritisak reko ovaj prije nije dobro izmjerio. Kaze cova druze pod hitno letece lezajeve da izmijenis. pritiska nema nikako.I tako zamijenim letece, ali niti jednan majstor nije pogledao uljnu pumpu, bejagi kazu da je rijetko da ona ode.
eto ukratko price o autu. i sad ja naravno saznam na krajju da je i bregasta dobila po nosu, ali ne bregovi, vec oni dijelovi sro se vrte u glavi. Nije mi jasno mamicu im da nisu napravili lezajeve stojece da drze bregastu vec stoji direkt na glavi. odradio sam ja i to malo koliko se smjelo izbrusiti da ne bruji puno i auto ide, morao sam da naspem w20 60 da ne blica lampica, dok ne skontam nekog da to napravi.
e sad nasao sam motor za 450 eura nisam ga gledao, ali kad bih mogao da nadjem samo glavu sa bregastom bilo bi jeftinije, nesto bih napravio pa na pijacu.... pojma nemam razmisljam i trazim pouzdanog majstora