VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: mkvb Avgust 20, 2008, 08:54:38 pre podne
-
Ljudi kolika je zezancija da se dobosi zamene sa diskovima? Drugar mi daje sa G2 GTI zadnje glavcine, diskove, celjusti, sve kompletno. Da li samo skinem moje istavim te (sraf na sraf) ili moram nesto da prepravljam? Koliko realno mogu da dobijem na kocionoj sili? Da li moram da menjam i sajle rucne kocnice? Inace dobosi i paknovi su mi stari 3 meseca ali eto, mogu da stavom diskove pa da li da se cimam ili ne?
-
moras mnogo toga da odradis-i sa tim sajlama je zezanje zesce,pa i te glavcine da li mogu da se usrafe,ja sam to mislio da odradim na g2 ali mi je majstor rekao da batalim tu pricu--da bi kocio bolje to bi ali kad su kocnice u pitanju to mora da se uradi bez ikakvog kompromisa-znaci perfektno!a i sam si rekao imas nove dobose i paknove pa je pomalo bar po meni prica besmislena
-
OK, to je i moje razmisljanje ali cisto ako nije neko veliko cimanje steta da se ne iskoristi prilika. Ali cu da odustanem, ipak sto kazes kocnice su to...
-
i ne razmisljaj o tome kao o jednostavnom poduhvatu, ja sam stavio diskove pozadi, ali morao sam da mijenjam cijelu gredu jer su dobosi nitovani za gredu i nema skidanja, a drugacija je i greda sama po sebi, onda moras na prepravis sajle od rucne i rucicu rucne da prepravis da pasuje na te sajle jer su krace, ili da postavis distancijale na sajlama od dobosa da bi bilo knap...
nije toliko zeznuto kad znas koliko dobijas, ali moras znati da je rucna sama po sebi losija kod diskova, dok je kocenje noznom kocnicom daleko bolje......
-
Ok, thanks, odustajem od poduhvata, dobro koci i ovako
-
pitaj vladicu on je to radio na golfu mislim da i nije toliko tesko ali svakako pitaj
-
OK, videcu jos, ima vremena
pozz
-
Razmisljao sam o ugradnji zadnjih diskova umjesto dobosa.Nabavio sam diskove i glavcine, ali nisam klijesta jos uvijek.Buni me to sto sam cuo da postoje klijesta od novog i starog tipa, pa me zanima pasuju li klijesta od novog tipa na glavcine i diskove od starog i obratno i jesu li isti precnici diskova sa novog i starog tipa
-
za pocetak, jesi li probao da skines dobose,,,,,da jesi shvatio bi da se dobosi ne mogu zamijeniti diskovima,,,odnosno da je potrebno postaviti komplet zadnju gredu od golfa sa diskovima,jer se diskovi sa glavcinama skidaju, ali se dobosi tj glavcina dobosa ne skida,,,nitovana je i pertlovana za gredu
,,i celjusti su iste, i za g2 i g3 tj taj noviji tip,,,,i klijesta su ti oko 40-50e komad,,,,uzmi novi tip od trojke,,,jaci su...
-
To sam i ja mislio, ali majstor mi je pokazao 4 sarafa kojh drze dobose, sa istim promjerima rupa kao na glavcinama diskova.Klijesta od 3ke ne pasuju na 2ku jer je drugacije kacenje sajli i crijeva za hidrauliku, i drugaciji je promjer rupa za klijesta na glavcini, a glavcine od 3ke ne pasuju jer na njih 'leze' samo diskovi sa 5 rupa, a moji su sa 4...
-
Ja sam hteo isto da stavim pozadi diskove,ali se mora menjati ceo zadnji most od mk3 GT...da mi ostanu 4 rupe za felne...jer je od GTI 5 rupa.
-
druze moze da se promeni bez problema, ja sam to uradio. samo moras da promenis i sajle za rucnu posto je drugacije kacenje ali
to nije skupo. jedina razlika na zadnjem vesanju je model sa abs-om i bez oni sa imaju jamicu na glavi ali ona moze da se izbrusi.
-
Brate, ja sam se raspitao za to, cak sam licno vidio te sarafe sto drze dobose, nabavio sam diskove, glavcine, nove pakne i sajle za rucnu, a sjutra stizu klijesta iz BG-a.Ne bi mi majstor rekao da sve to nabavim da nije siguran moze li se to odraditi...a kazi mi samo, povecava li se trag tockova ugradnom diskova, jer mi se cini da je debljina glavcine i diska veca od debljine dobosa?
-
Sve se moze odraditi ali vjeruj mi da ti to nije sigurno, ja znam za nekoliko slucajeva da su zadnja kljesta zabokirala ppri kocenju i momak jedva glavu izvukao!
Ja sam sebi to htio raditi i polse tih prica i toga desavanja odustao!Nego ti nabavi bolje diskove i pakne i disk plocice i to je to, vjeruj mi, npr LUCAS ;)
pozzzzzz
-
sigurno je samo da kad imas pozadi diskove da je kocenje bolje,ali to je bas velika muka naci dobra kljesta i sve to lepo napakovati-moja preporuka ti je da bolje te pare--- oko 150 evra---das na sredjivanje postojeceg kocionog sistema-dobre dobose,diskove od napred mozes da stavis sa gti-a samo uz odgovarajuce plocice,koje su sa tanjim mesom nego one kod diska od 12mm,jer je disk sa gti-ja 20mm znaci da mogu celjusti da obuhvate diskove i plocice,pozadi dobre dobose ko sto sam rekao,proveris koje cilindre pozadi imas ako su od 14mm,zameni sa onim od 17,4mm.e kad to sve lepo odradish,prvo polako sa kocenjem jedno 300km da to lepo nalegne,i da se lepo okale plocice i ostalo.kad predjes tih 300km,ima da ti koci u mestu pa ces pod obavezno da vezujes pojas da nebi ljubio soferku hehehe lollol lollol lollol
-
E diskovi prednji su novi, dobosi su novi, pakne su nove...i na tehnickom-pao.ne hvata zadnja lijeva kocnica, a desna-srednja zalost.prednje perfektno koce.Zato nazad sigurno idu diskovi.Nabavio sam polovne diskove, glavcine, a sad su mi stigla i klijesta iz bg.Diskovi nisu odradili ni 1000km.Dobra klijesta nisam mogao da nadjem u CG.Zato su ova iz Bg u odlicnom stanju.Imam i nove originalne ATE pakne i naravno sajle za rucnu i crijeva.Zamjena dobosa diskovima je jednostavna, jer nema nikakvih prepravki
-
ako nehvata zadnja leva znaci da ti je blokirao kocioni cilindar,desna-srednja hmmm nasta mislic ako mislis na desni zadnji onda ti je isto problem sa cilindrom,a to srednji blink blink
-
drugar moras biti svjestan da rucna kod diskova slabije hvata nego dobosi, ali je kocenje daleko bolje sa diskovima,,,i ja sam ti govorio o celjustima za diskove koji su stari tip trojke sa 4 srafa,,,,one su jace od dvojkinih i pasuju,,,,,
sajlu moras mijenjati od rucne, jer je drugacija aostalo pasuje, a ako ne pasuje zamijeni cijevi od 5 cilindra i prilagodi kako ti treba
a ja bih volio da vidim te srafove za skidanje glavcina,,,,da vodim sto li sam ja skidao gredu,,,,,jer je nitovano....
-
@banderas Nisi razumio.Rekao sam da je zadnja desna kocnica-'srednja zalost' (izraz koji se koristi kad nesto jadno)
@dandy Dobices slike sarafa cim pocnem sa zamjenom.Ustvari, slikacu cio postupak zamjene
-
ok.vidi opet ti kazem,mada si ti reshen da to zamenis,ali tu su verovatno kocioni cilindri na tockovima problem-zaglavljuju ili su zapekli.
-
Nema veze brate, diskovi su diskovi, da nisu bolji ne bi se ugradjivali na gti, a i ljepse izgledaju...
-
ma naravno da bolje koce, to je neuporedivo,,,,samo rucna slabije hvata, ali i to se da srediti sa malo boljom polugom kod rucne, i onda bude ok,,,,
-
Kako slabije hvata??Mislis da se promijeni postojeca poluga rucne?
-
Dok nisam stavo zadnje diskove rucna kocnica je bila teska i jedva prolazila tehnicki pregled.
U mom slucaju nabavio sam sa Seata Ibice komplet diskove,glavcine i kljesta.Iako ima ABS sve je postavljeno bez bilo kakvog "budzenja" jedino sam morao da uradim kraj sajli posto polo do 94 se nije proizvodio sa zadnjim diskovima.
Sada mi je zao sto to nisam uradio ranije nego sam se patio sa dobosima.
Nekoliko slika:
(http://i2.photobucket.com/albums/y15/max2dry/Nowi/DSC00110.jpg)
(http://i2.photobucket.com/albums/y15/max2dry/Nowi/DSC00111.jpg)
(http://i2.photobucket.com/albums/y15/max2dry/Nowi/DSC00116.jpg)
(http://i2.photobucket.com/albums/y15/max2dry/Nowi/DSC00117.jpg)
(http://i2.photobucket.com/albums/y15/max2dry/Nowi/DSC00118.jpg)
(http://i2.photobucket.com/albums/y15/max2dry/Nowi/DSC00107.jpg)
(http://i2.photobucket.com/albums/y15/max2dry/Nowi/DSC00109.jpg)
-
ok za polo,,,ali kod golfa je malo drugacije,,,bar ja nisam uspio da skinem glavcine dobosa tj nosac jer je bilo punktovano i nije bilo srafova,,,,,
a sto se tice diskova i rucne,,,,dobra rucna sa dobosima je daleko bolja,,,,jer diskovi traze puno snage pritiska,,,,,a rukama je to jako tesko izvesti,,,,ali kao sto rekoh diskovi koce odlicno na pedalu,,,,
-
da nisi mozda ove limove pogresno okrenuo.ja mislim da ova strana sto je tebi spolja treba da ide unutra.izvini ako grijesim...
-
Moj kum je stavljao diskove pozadi i znam da je menjao ceo trap zadnji. A decko je mehanicar. Ne verujem da bi on to bez veze radio. otkud znam. imam i ja to u planu al....
-
Trebao si samo lepo ocistiti od rdje i ofarbati limove pre montaze big_boss
-
da nisi mozda ove limove pogresno okrenuo.ja mislim da ova strana sto je tebi spolja treba da ide unutra.izvini ako grijesim...
Dobro su postavljeni zastitni limovi, mada sam ih ja na mom autu skinuo jer su maltene nepotrebni....
-
Stari tip kljesta ti nosi oznaku 36,od 88god idu kljesta 38 koje je dosta lakse naci.Koje ti je godiste auto,ta kljesta stavljas zbog sajle rucne,nema budzenja!
Za majstore koji se prepoznaju: kljesta br.38 nosi dvojka,trojka,pasat,audi tako da trojka nemoze bolje kociti na zadnjim tockovima
Rucna kod diskova koci tako da ispadaju oci(kad radi),to ce ti svako reci ko vozi gti-a,korada itd (kakvi crni dobosi bolje koce).
Nitne drze zadnje glavcine,stim kad malo istrljas sa celicnom cetkom nitna postaje oblik kljuca 15.
Poz.
-
vidim da pile nema mira,,,,ali eto sta da radimo kad covjek sve zna...sto li smo mi ovoliko gresaka pravili u zivotu,bacali pare,i pravili gluposti...,,,ko ce ga znati,,,,
i stara greda mi stoji u dvoristu,,,volio bih da vidim taj kljuc 15 koji odvrce ove nitne
-
za pocetak, jesi li probao da skines dobose,,,,,da jesi shvatio bi da se dobosi ne mogu zamijeniti diskovima,,,odnosno da je potrebno postaviti komplet zadnju gredu od golfa sa diskovima,jer se diskovi sa glavcinama skidaju, ali se dobosi tj glavcina dobosa ne skida,,,nitovana je i pertlovana za gredu
,,i celjusti su iste, i za g2 i g3 tj taj noviji tip,,,,i klijesta su ti oko 40-50e komad,,,,uzmi novi tip od trojke,,,jaci su...
Ja mislim da si pogresio,to svi vide,zamalo da ubedis decka da menja celu gredu i nema potrebe da se nastavljamo.
-
I ja sam do sad bio uveren da mora cela greda da se menja, ali sada nisam siguran.... Ako moze bez promene grede, voleo bih da nam autor postavi slike i postupak kako je stavio diskove bez promene grede.
A sto se tice jacine kocenja, svaki disk bez serva daje manju silu kocenja od dobosa.... Uostalom ne postoji auto koji ima diskove a da nema servo, ali zato npr. buba ima dobose a nema servo, sto je jos jedan primer da diskovi slabije od dobosa...Cak Omega B koja ima 4 diska, na zadnjim diskovima sa unutrasnje strane ima male dobose koji sluze samo za rucnu..... Doduse diskovi imaju mnogo drugih prednosti, ali to sad nije tema razgovora...
Naravno kada se na GTI-ju nasteluje rucna moze kociti sasvim OK.
-
bice slika uskoro samo da nabavim jos neke djelove...provjereno je da nema nikakvih nitni, samo sarafi..
-
naravno, svako moze da pogrijesi, danas sam gledao na 2 golfa i stvarno su srafovi, ali na mojoj gredi koja i dalje stoji u dvoristu je punktovana glavcina, i nema sanse da su to ikada bili srafovi, i to sam danas bas pregledao,,,,
tako da je kod mene bila jedina opcija da se mijenja greda,,,a jos par drugara su takodje mijenjali gredu zbog toga sto nisu vidjeli srafove,,,ili ih nije bilo,,,jebemliga
ovo sa srafovima sam prvi put sada cuo i vidio,,,ali covjek se uci dok je ziv...
e sad u cemu je caka, ja ne znam,,,ali pogledacu malo da li postooje neke razlike po godistima i sl
-
@nikola_gti16v
Postoje auti koji nemaju servo,a imaju diskove.
Raspitaj se malo,cak i stariji modeli jugica i jos poneki nemaju servo a imaju diskove.
I na gredi koju ja imam u dvoristu su srafovi.
-
Koliko okvirno izadju delovi za zamenu dobosa sa diskovima kod Golfa 2?
Da znam koliko trebam para da spremim.
driving
-
celjusti su polovne orijentirno od 50-70e komd, diskovi novi cini mi se da su oko 4500 din/komad, mada ima oscilacija idu od 1500 bofl do ko zna koliko,,,i plocice su oko 500 din najjeftinije do do oko nesto manje od 2000 din za TRW
-
Ima razlike u kljestima,moras da vodis racuna,neces imati rucnu ako stavis kontra - novi tip na stari i obrnuto.Stari tip kljesta 36 se tesko nalaze a 38 vec ima,zato sto ih dosta modela nosi.Ako ti je auto preko 87 god (38) ,nazovi 064/113-61-36,reci pile mi je dao broj a ako te hvata broj 36 ondak sinko neznam sta reci.
Obavezno pri kupovini kljesta proveri poteznicu od rucne da li radi posto je to problem kod tih kljesta,samo to crkava - Blokiraju,tesko idu.
-
i samo mala napomena, koja je mene kostala klijesta,,,kod zadnjih celjusti se klip uvrce unutra (prilikom stavljanja novih plocica), a ne vraca kao kod ostalih celjusti,,,presom ili pajserom,,,
-
Da ne otvaram novu temu imam golfa mk2 86 god, ocu imati ja problema ako stavim novi tip kljesta tj. mislio sam ceo most da zamenim? Jel onda moram da menjam Rucicu od rucne(, glavni kocioni?
-
Mozes ti zameniti ceo most nije problem ali rucna kod novog tipa nije ista kao kod starog,niti su sajle,zato i jeste problem.Glavni nemenjas a rucicu rucne neces staviti nikako-nemoze.Znaci moras kljesta br.36 i nemas problema.
-
Pozdrav. Koliko je tesko i kako rasklopiti novi tip kocionih celjusti,znaci sa golfa mk3.Treba da promenim gumice i da ih ocistim i spoja i iznutra.Gde kupiti set gumica u NS?
-
evo nesto se radilo...
to su ti sarafi o kojima sam pricao
(http://i272.photobucket.com/albums/jj200/golfmk2gti16v/Image842.jpg)
(http://i272.photobucket.com/albums/jj200/golfmk2gti16v/Image843.jpg)
(http://i272.photobucket.com/albums/jj200/golfmk2gti16v/Image844.jpg)
(http://i272.photobucket.com/albums/jj200/golfmk2gti16v/Image845.jpg)
(http://i272.photobucket.com/albums/jj200/golfmk2gti16v/Image846.jpg)
(http://i272.photobucket.com/albums/jj200/golfmk2gti16v/Image849.jpg)
(http://i272.photobucket.com/albums/jj200/golfmk2gti16v/Image847.jpg)
klijesta jos nisu stavljena jer mi fale sarafi za njih, a trebam i da zamijenim lezajeve.e sad imam pitanje, nisam siguran koliko treba stegnuti saraf na glavcini, a da to ne bude preslabo ni prejako?
-
Matice na glavcini stegnes rukom, pa zategnes pola kruga kljucem, popustis, pa zategnes rukom koliko mozes, stavos osigurac i to je to . . .
-
Pozdrav.Dali se prosiruje ili suzava trag zadnjih tockova stavjanjem diskova umesto dobosa na Golfu 3? Hvala
-
Zar niko nezna?
-
Ne verujem da je to nekom palo napamet da proveri.
-
Mislim da ostaje isto
-
Hvala
-
Ma glavcine su sve iste, samo se diskovi razlikuju beer
-
Nisu sve iste, imaju rupe sa navojem na glavcini, 4 ili 5 rupa
Ovo na slici je prednja a mislim da je tako i na zadnjoj osim sto nema nutove za kineticki nego lezaj.
Neka me neko ispravi ako gresim....
(http://i291.photobucket.com/albums/ll290/petko89/15092010183.jpg)
-
Ma zadnje se razlikuju ja mislim samo golf 2 stariji i noviji tip, a li u sustini iste su i na dobosima i na diskovima. Mozes lagano tvoje da ostavis, ja sam uporedjivao kad sam stavljao diskove, potpuno su bile indenticne moje sa dobosa i ove na kojima su bili diskovi ;)
-
Kada je dobos pozadi navoj je u samim dobosima, a kada se montira disk onda je u glavcini tako da ne moze biti isto coilleo2tj
-
mozes da stavis samo zamenis diskove... postu su lageri u disku kao da na dobosima........
znaci glavcina http://lolozekiller.free.fr/Idorap/Golf%20GRA/Maj2.5/P1010046.jpg]
i disk (samo tebi treba sa 4 rupe) http://www.urotuning.com/shop/images/brake_disc_rear_xdrilled.jpg
to sto ti mislis kosta to je kod mk4 i ostalih modela koji imaju zatvoren lager.....
tj ovo http://store01.prostores.com/vwparts4sale/catalog/8848_1_bl_1238_1.JPG
-
Upravo tako, veruj mi Kosta, sve je isto, nema ni pola godine kako sam to ugradjivao ;)
A ja ti savetujem da uzmes nove lagere u svakom slucaju ;)
-
ljudi jer mogu glavcine sa 5 rupa da se buse na 4x100,mislim na zadnje,treba mi za mk3 sa 4 rupe a retke su za razliku sa 5,i sa cega sve pasu.
-
Pa da si procitao Giletov post iznad, video bi da su glavcine sve iste, i za 4 i za 5 rupa, dakle samo se diskovi razlikuju. Na diskove se kace felne.
-
Kako ima dosta interesovanja evo nove tame a prebacicu neke postove ovde...
Evo i koristan link iz oglasa gde ima tabela pa se moze videti na koje automobile pasuju diskovi...
http://ekomision.com/kategorije/voziladelovi/kocionidiskovi/1790.html
-
Ma glavcine su sve iste, samo se diskovi razlikuju beer
Glavcina i disk su u ovom slucaju iz jednog dela a osovine/rukavci su isti ;)
-
madisom-e procitao sam giletov post,ali do sad su mi svi pricali da glavcine kao i diskovi[zadnji]imaju kod wagena sa 4 i 5 rupa,a po ovome koliko vidim treba samo skinuti dobos i zameniti ga sa diskom,lezaj izvaditi iz dobosa i vratiti na osovinu,staviti disk sa 4 rupe namontirati kljesta sa nosacima i to je sve.jesi siguran da je tako i kod golfa 3[tj kod koste i mene]TREBA MI SIGURAN I PRAVI SAVET DA ZNAM STA DA NABAVLJAM I STA ME CEKA.u nedoumici sam,majstor mi trazio 200e za njegove delove i ruke,ej ljudi cini mi se da je to sisanje.ceo zadnji most sa vr6 je 40e.
Pa da si procitao Giletov post iznad, video bi da su glavcine sve iste, i za 4 i za 5 rupa, dakle samo se diskovi razlikuju. Na diskove se kace felne.
-
Upravo tako, da, sve je isto i na trojci. Samo se razlikuju na trojci diskovi, postoje za trojku diskovi sa 4 rupe-idu na gt modele, i diskovi sa 5 rupa-idu na gti modele beer
-
znaci ovako,za prepeavku zadnjih kocnica sa dobosa na diskove potrebno je nabaviti:kljesta sa nosacima i plocicama-oblogama,diskove sa 4 rupe za MK3 GT,novi/stari lezaj,a osovime ne menjam ostaju iste?
-
imam ja kompletan most sa diskovima i kocnicama i svim crevima sto idu na njega ali je disk sa 5 rupa pa ako nekom odgovara
vrlo povoljno alealeee
-
http://www.concept1.ca/OVR-EBK-698-226-A2-A3-4R.jpg kako izgleda komplet za diskove... jedina razlika je sto rukavac (osovina na koju se stavlja tocak) kod modela sa diskovima ima prosirenje na koje se srafi nosac klesta...............
-
jedina razlika je sto rukavac (osovina na koju se stavlja tocak) kod modela sa diskovima ima prosirenje na koje se srafi nosac klesta
Sto znaci da mora da se kupe i glavcine.
-
samo je rukavac razlika nema on glavcine, "glavcine" su u sastavu diska... disk u sebi ima dva cilindricna "mesta" gde se upresuju kosuljice za konusne lagere unutrasni veci i spoljasnji manji lager.... znaci ako kupis kompletan trap od modela sa 5 rupa na diskovima ptrebno je zameniti samo diskove.....
-
imam ja kompletan most sa diskovima i celjustima sa pet rupa diskovi alealeee alealeee alealeee
-
(http://www.concept1.ca/OVR-EBK-698-226-A2-A3-4R.jpg)
Gile koliko vidim dobar set, samo nije kompletan, nedostaju anker platne/zastitini limovi kao na slici
(http://shrani.si/f/p/Xr/3o0rqxRu/image1050.jpg)
i sajle rucne da bi bio komplet.
-
a dobro necemo sad u detalje :) fale i kapice za lagere bleh :)
-
(http://ekomision.com/kategorije/voziladelovi/kocionidiskovi/foto/1790.jpg)
Jel se ovo narucuje ili je prodavnica kod nas u Srbiji?
Delfijevi su isto 3900, ovo mu dodje kao povoljno?
-
Jel neko vidi lopticu za tenis na ovoj slici?
(http://i272.photobucket.com/albums/jj200/golfmk2gti16v/Image849.jpg)
-
lollol lollol lollol lollol to da udalji auspuh od sasije... jbg snasao se covek.... :))
-
Bas tako snasao se covek sigurno mu auspuh lupkao po sasiji... lollol lollol
-
posluzilo je tada svrsi :D
-
Ne diraj u rad fabrike ako ti je zivot mio :angry: Svacega sam se naslusao sa ovim poduhvatom i bilo je srecnih zavrsetaka,a bilo je i fatalnih - Shvatio sam da u principu retko sta bih prepravljao na kolima...za te pare bih sredio i ucinio boljim vec postojeci kocioni sistem,ali dobro...ne mogu ti reci sta da radis...Meni je zimus na tehnickom zadnji levi zakazao,jer je kocioni cilindar zamrzo...ali...pored svega toga...bio sam ranije resen da to menjam i stavljam abs ali...nema to nikakvog rezona ni uporista,a dajes pare i jos smanjujes mogucnost ispravnosti svega...postujem ja sve i svaka cast svima,ali fabrika je fabrika (u ovo ne ulazi menjanje motora i menjaca bleh ) pozdraVW driving
-
i diskovi su fabrika, gti ih ima obicni golfovi ih nemaju, to nije nikakvo budzenje sve je fabricki samo treba sve da se nadje fabricki
-
pa upravo to,nije nikakvo budzenje...a i kako bi se zaustavio kad bi promenio motor i menjac sa tim starim kocnicama ? biggrin
-
ko kaze da bez kocnica ne moze da se vozi... lollol lollol lollol lollol lollol lollol moze da se vozi,al ne moze da se zaustavi.... lollol lollol lollol lollol lollol bicedobro
-
Budzenje je na primer kad dobošima i diskovima zameniš mesta... lollol
A ovo bi moglo da se nazove "nagodradnja"
-
@buzuki
Nemoj da siris dezinformacije ako nisi 100 posto siguran u ono sto pricas. Ili ako nisi siguran, makar to naglasi. Nije ovo nikakvo budzenje, sve je fabrikana kao sto su rekli. ;)
-
big_boss
-
da li modu da se stave zadnje diskovi,rucna i sve lepo da se poveze sa trojke na dvojku? jesu potrebne neke prepravke?
i da li je mnogo 50e za to da se da?
-
50 eura mislis za diskove i ruke za majstora???tu je negde
samo trebace ti i druga sajla za rucnu jer nisu iste.sto se tice prepravke to je lagan posao za majstora koji radi vw program.nista komplikovano
-
boodala
-
Ne diraj u rad fabrike ako ti je zivot mio angry Svacega sam se naslusao sa ovim poduhvatom i bilo je srecnih zavrsetaka,a bilo je i fatalnih - Shvatio sam da u principu retko sta bih prepravljao na kolima...za te pare bih sredio i ucinio boljim vec postojeci kocioni sistem,ali dobro...ne mogu ti reci sta da radis...Meni je zimus na tehnickom zadnji levi zakazao,jer je kocioni cilindar zamrzo...ali...pored svega toga...bio sam ranije resen da to menjam i stavljam abs ali...nema to nikakvog rezona ni uporista,a dajes pare i jos smanjujes mogucnost ispravnosti svega...postujem ja sve i svaka cast svima,ali fabrika je fabrika (u ovo ne ulazi menjanje motora i menjaca bleh ) pozdraVW driving
boodala Lepo spakujes VR umesto 1.6d, ostavis "super" fabricke kocnice i dobijes sanduk
-
50e samo delovi,svi... polovno je.. jel to puno? sta je 3900 din, samo diskovi?
-
To nije puno ako je sve komplet klesta, diskovi i rad majstora. Ja sam jedna klesta placao 40 eura.... bicedobro
-
Tako je gde moze dobos bolje da koci od DISKA.. Da dobos bolje koci nebi se na GTI i VR6 stavljali diskovi.... bonk
-
a jel isti princip i na mk1...gledao sam,kod mene ima ta 4 srafa...i jel bi mogle glavcine i diskovi od mk3,pasata b4,venta???
-
Moguće da pašu od pasata al nisam siguran, glavčina od pasata ima 6-7 rupa.
Verovatno će se neko javiti ko zna..
-
Ja sam skidao sa golfa gti-a glavcine i bile su sa sest rupa ne mogu da se setim da li su bile pricvrscene sa cetiri ili sest srafova.Bas sam sada gledao u tecdoc-u govori da je zadnja glavcina ista za corado golf 2 golf 3 passat b3 b4 jetu 2 polo vento.na nekim serijama golfa 2 glavcine su zavarene za torziju
-
Ne znam, nisam pametan više lollol
Jedino da probamo, ovako izgledaju oriđiđi od Mk2
(http://i96.photobucket.com/albums/l169/beetlecharles/for%20sale/P1070492.jpg)
Ove su sa Široka, tako bar Google kaže:
(http://i229.photobucket.com/albums/ee289/i6turbo/Parts%204%20Sale/IMG00056.jpg)
-
jel moguce to postaviti na golfa mk1?
-
Mislim ako može na široka može i na keca, ista je platforma
A1 platform cars (Typ numbers in brackets):
* VW Golf Mk1/Rabbit Mk1 (17)
* Cabriolet (17)
* VW Jetta Mk1 (17)
* Volkswagen Caddy (pickup truck) (14)
* VW Scirocco I (53)
* VW Scirocco II (53B)
-
jel moguce to postaviti na golfa mk1?
jel moguce to postaviti na golfa mk1 uopste...pokemoni,desmo-hvala...
-
Mislim da petko.89 ima diskove pozadi, ili neki drugi crveni golf 1 na forumu, ne mogu sad da se setim gde sam pročitao.
Ja ne mogu sa sigurnošću da ti kažem jer ne znam, bolje sačekaj nek ti odgovori neko ko je već to radio.
mahac
-
Ima petko, s tim sto je kod njega ceo zadnji most od dvojke, Nisam siguran da li mora da se menja ceo most, ali i da mora, to je najmanji problem da se nadje, ima po otpadima na hiljade, s obzirom da nije bas potrosan materijal. Imam i ja jedan visak u podrumu biggrin
-
Eto odgovora. Još da saznamo da li pašu od pasata na golfa
-
od pasata b3 znam da pasu
-
Mene je zbunilo to što glavčina od pasata ima 6-7 rupa za razliku od one golfovske,
evo slike:
(http://img580.imageshack.us/img580/538/333501117.jpg)
Verovatno da ima greda sa četri ili više rupa, ili se te rupe od pasata poklapaju sa one četri na golfu.
Evo slučajno nađoh spisak vozila na koje ide ta glavčina sa slike
Fits the following vehciles:
* -Mk1 Rabbit / Scirocco / Cabriolet with disc brakes, up to 1993
* -Mk2 Golf / Jetta - 1988-1992 w/ rear disc brakes
* -Mk3 Golf / Jetta - 1993 to 1999 w/ rear disc brakes
* -Corrado G60 / VR6
* -B3 / B4 Passat, 1990-199
Mada se ovo možda odnosi na automobile koje već imaju diskove pozadi.
Evo i slike zadnje grede od pasata b3
(http://i53.photobucket.com/albums/g58/vr6boy/B3%20Passat%20VR6%20Turbo/P2070009.jpg)
I mk2 koju je postavio arch:
(http://i272.photobucket.com/albums/jj200/golfmk2gti16v/Image845.jpg)
-
sada nisam bas siguran da li pasuju od pasata samo glavcine, cini mi se da raspored rupa nije isti ne mogu sa slike da ocenim dobro, a imam jeddnog pasada kuci sa diskovima pa kad budem isao kuci bas cu da vidim posto planiram da prebaacim sa njega na golfa syncro.
mada sa ovih zadnjih slika ja mislim da je to to i da bi trebalo da pasuje
mislim da su to ove rupe na glavcinama
(http://img20.imageshack.us/img20/538/333501117.jpg) (http://img20.imageshack.us/i/333501117.jpg/)
-
onda sto posto basu i od pasata b4...moracemo to da probamo...jel treba tu nesto da se menja od creva,cevi,rucne??
-
Proverio sam ja danas po meni se rupe sasvim gadjaju samo sto je kod golfa zasrafljeno sa cetiri srafa a kod passata sa sest,ona jedna malo veca rupa je za senzor abs-a.Passat b3-b4 su skoro indenticni malo drugacije su uradili nazad celjusti.Bas cu da uslikam slike i da postavim razlike izmedju b3 i b4 zadnjih kocnica.
-
Upravo sam hteo da napišem da ćeš proveriti da li se "gađaju" rupe glavčina od mk2 i passata...znači može, nadam se da mu neće smetati višak rupa.
Verovatno je zbog veće težine pasata ojačano zadnje vešanje
@Petar: Dobiješ jedno crevo u kompletu i treba ti druga sajla ručne.
(http://img403.imageshack.us/img403/2253/img00056y.jpg)
Tako bi bar trebalo. Ne tvrdim ništa dok ne probam.
-
Evo slika, pašu glavčine od pasata ili kako ih neki zovu rukavci:
(http://img846.imageshack.us/img846/1309/hpim3247i.jpg)
Nikola, pogodio si rupe.
(http://img859.imageshack.us/img859/8839/hpim3246.jpg)
(http://img263.imageshack.us/img263/1825/hpim3248.jpg)
(http://img193.imageshack.us/img193/3584/hpim3249b.jpg)
Evo kako izgleda na kraju:
(http://img848.imageshack.us/img848/1209/hpim3257.jpg)
Inače iscedio sam pola litre ulja... bonk
-
da da .... ja sam kod mene ceo most stavio od mk2 gti.....
-
Bio sam u komšiluku kod strugara da mi upresuje ležajeve, rekao mi je da su dimenzije čudne...
-
Jel moze neko da postavi sliku kako izgleda kacenje sajle na rucnu?
-
Na ručnu ili na klešta?
(http://img33.imageshack.us/img33/6279/clip6le.jpg)
-
Na rucnu. Na klesta znam kako se kaci.
-
zna li neko kolika je cena za sve delove ukljucujuci i drugi glavni kocioni jer mora da ide onaj sa petim cilindrom??? ja bih hteo da stavim kod mene diskove umesto dobosa
-
Zasto mora peti kocioni ako se stavljaju diskovi? blink
-
pa on sluzi za regulisanje sile kocenja , bar ja tako mislim... ako gresim neka me isprave ;)
-
Znam zasta sluzi ali ne znam zasto mora. Ja pozadi imam dobose i fabricki nemam peti kocioni. ;)
-
za dobose nije potreban... to znam , a znam i da za diskove jeste... cek da pitam tatu... on zna
-
Glavni kočioni ostaje isti, osim ako ne stavljaš veće diskove napred, 256 ili 280mm, onda treba veći, 22mm.
Peti cilindar mislim da ostaje isti...
Diskovi su oko 4000,
pločice imaš od 1000 pa do 2000 dinara,
ležajevi oko 1000 dinara set za jedan točak.
-
Kod mene su dobosi 180x30 mm i na njih nije isao peti kocioni. To je stari tip. Novi tip su 200x40mm i na njih je isao peti kocioni.
-
tata mi rece da peti kocioni cilindar sluzi samo ako ima sva 4 diska da se oslabi kocenje zadnjih diskova da ne bi dolazilo do zanosenja automobila... neka me neko ispravi ako gresimo biggrin
-
Peti kocioni sluzi da regulise silu kocenja na zadnjim tockovima u zavisnosti od opterecenja auta.
-
znaci mene to kosta nesto preko 60 E boodala
-
Ako već imaš glavčine, klešta i nosače klešta bonk
-
nemam nista ali mogu da nabavim sa otpada za neke smesne pare , pitao sam brata i kaze da moze da nabavi ,samo moram da uzmem glavni kocioni sa petim cilindrom ;) i novu sajlu rucne ;)
-
Glavni kocioni ti je odvojen od petog kocionog. Glavni kocioni ti je ispod haube i na njemu stoji bocica sa kocionom tecnoscu a peti kocioni ti se nalazi na zadnjoj osovini.
-
ja sam video da neki imaju peti kocioni odmah tu pored glavnog kocionog i imaju polugu koja je povezana za papucicu kocnice i povezane su jednom cevi sa glavim kocionim a iz njega izlaze 4 cevi... meni to nesto cudno...
-
Ta poluga izlazi iz servo uredjaja i zakacena je za pedalu kocnice. Glavni kocioni je onaj iz koga izlaze cevcice. To si ti mozda video neki model koji ima hidraulicno kvacilo. Jel ovako izgleda?
(http://www.teilemaster24.de/s4t/844706.jpg)
-
ne ... slicno je ali nije tako... iz ovog izlaze 2 cevcice ispravka za prosli moj post...
-
Mora peti kocioni jer diskovi mnogo jace koce od dobosa pa bi bukvalno blokirao zadnje tockove jer je laksi pozadi dosta ;)
-
Da nebi otvarao novu temu...
Hocu pozadi da stavim diskove umesto dobosa,sta sve treba da bi se to izvelo...u pitanju je Mk3 karavan.... mahac
-
(http://i229.photobucket.com/albums/ee289/i6turbo/Parts%204%20Sale/IMG00056.jpg)
-
sa kojeg modela trojke pase,ili sa nekog drugog ?
-
Moja najveća enigma - rešena:
(http://img847.imageshack.us/img847/6199/kimg8643.jpg)
lollol
-
haaha ako mi verujes ni ja nisam znao cemu sluzi, nisam na kraju ni stavio biggrin
-
Ima u Plavu prodaje jedan momak komplet diskove i zadnje i prednje ali prednji su mnogo veliki moraju 15-felme ja mislim da su sa GTI-a.
-
Ako za prednje moraju 15" onda su od dvojke g60, na "obicnog" gti-a 8/16v mogu i 14" ;)
-
moraju 15 jer su diskovi ogromni ja htio na mog golfa da stavim jer su moji istoroseni kad izmersimo duplo weci.A mogo sam jeftino da ih uzmem (diskovi su sa golfa Wolfsburg Edition-a)
-
Verovatno 280mm sa g60.
Ali da ne gusimo temu, ovo je za zadnje ;)
-
a za golf 3cl koliko kosta da se nabudzi i da li je komplikovano?
-
Mislim da je isto kao i za Golf 2...
Evo slika od trojke, čini mi se da nema razlike u delovima:
(http://img231.imageshack.us/img231/7563/1001952v.jpg)
(http://img825.imageshack.us/img825/2088/1001833j.jpg)
(http://img856.imageshack.us/img856/8966/1001834h.jpg)
(http://img819.imageshack.us/img819/4335/1001947j.jpg)
(http://img837.imageshack.us/img837/6837/1001950b.jpg)
-
Apsolutno vam je sve isto i na dvojci i na trojci, jedino sto trojka GTI ima diskove sa 5 rupa, a GT sa 4. ;)
-
jedno pitanje , moze li se staviti na zadnji most da zadnji diskovi budu velicine kao prednji 10mm debljine za golf II dizel... a napred staviti ventilirajuce 280mm od G60???
-
procitaj negde ispod... ja msm da sam procitao da mogu napred od g60 ali moraju 15" felne a ti to imas.. a za pozadi ne znam... :huh:
-
Ne moze prednji pozadi, tj. mozda i moze, ali morao bi da prepravljas nosace kljesta itd... U svakom slucaju, ako nisi sam dobar majstor i dovoljno strucan, ne pokusavaj, nego lepo stavi fabricke jer nemas ni potrebe da stavljas vece diskove od njih, za dvojku koja nema ni tonu su apsolutno dovoljni. ;)
-
cekaj da li mogu da kupim npr nove diskove za pozadi, a kljesta i ono metalno iza ima na otpadu za 1000dinara i to mi je sve sto treba i moze da se upakuje..jeli tako? kocioni cilindar ne trebam menjati? bonk
-
Treba ti i ovo (desno):
(http://img846.imageshack.us/img846/1309/hpim3247i.jpg)
Dva komada =)
-
na otpadu mi sve daje za 20e samo diskovi fale ;) jeli pase ovo isto i sa dvojke golfa i sa trojke? mislim da li su isti delovi? bonk
-
Apsolutno vam je sve isto i na dvojci i na trojci, jedino sto trojka GTI ima diskove sa 5 rupa, a GT sa 4. ;)
+ moze i od passata B3. Samo gledaj da bude 4x100.
-
pa da li bi ja mogao npr na dvojci napraviti 5 rupa umesto 4 da imam? mahac
hvala na odgovorima, sredisemo i diskove pozadi samo ne znam ad li moram kocioni cilindar menjati? ;)
-
Ne mora kočioni, samo nabavi i cevke za ulje koje idu na diskove, jer su ove od doboša malo duže..
Ako hoćeš napred diskove 256 ili 280mm, onda mora glavni kočioni 22 mm.
-
ma ja bih samo zamenuo dobose diskovima.. Znaci samo diskovi i ovi sitni delovi i kljesta i to je to sve? ;) cini mi se da je ovo sto sam video od golfa 3 sa 4 rupe..ako sve to moze uzimam ;)
-
Obavezno nadji i kraće kočione cevi koje su bile na autu sa diskovima (Passat, mk2, mk3):
(http://img828.imageshack.us/img828/3215/hpim4424.jpg)
ili kupi nova bakarna u prodavnici...
-
Koliko para može da košta sve to da se zameni!???
-
Ljudi ovako. Na svom Goluf 1.3 1987 imam pozadi dobose. Hteo bih da ugradim diskove. Kupio sam neke za male pare od Vw Scirocco 1986. Jel pasuju? Koja je procedura za promenu? Jel dovoljno samo duskovi i kljesta ili mora jos nesto da se menja?
Hvala
-
sajla rucne,rukavci i mislim da je to sve.......bila je ova tema.pogledaj malo po forumu
-
1986 to ti je 36,vidi pozadi na kljestima sta pise.Proveri poteznicu od rucne jer glavi ili je ok. Tu je za rucnu veliki problem,kljesta kao kljesta rade.
Sad je samo pitanje jer tvoj auto novi tip ili stari?Ako je stari,moze 36 oznaka a ako je novi,onda 38.,i sajla rucne.
Diskovi,kljesta i sajle,nista vise. mahac
-
ja sam kod mene morao da kupim diskove nosace kljesta kljesta rukavce anker platne i sajle mada posto je golf kec sajle su isle od golfa 2 stari tip da bi to moglo da radi. kod tebe bi morao da vidis koje sajle ti odgovaraju ali nije ti to neki veliki posao lako se sve to menja.
-
Sajle cu da uzmem od istog coveka sto sam uzeo i diskove, tako da sam siguran da je to to. E sad se samo nadam da je to sve. Uz same diskove idu kljsta, sve ono komplet sto trrba i te sajle cu da dokupim i to je to nadam se. Neki kazu da treba cela zadnja greda da se menja, a to mi se neradi bas...
-
Evo jos jednog pitanja od mene. Jel da uzmem mozda servo kocnicu od njega komplet? Jel mi treba to ili ce ova postojaca da zavrsi poso?
-
Novo pitanje za vas. Kad budem radio ovo sve, zamenu diskova... Planiram i prednje da zamenim isto posto su ovi od Scirocca veci. Jel ce da mi trebaju njegova glavcine ili ove sadasnje pasuju? I za nazad jel ce isto da mi trebacu?
Evo i slike prednjih glavcina. Jel su iste kao do sad sto su kod mene bile?
(http://www.limundo.com/originalslika-5911464.jpg)
Hvala
-
Iste teme sa vise naslova sve spojene u ovu.
Ko planira zamenu dobosa diskovima neka procita temu od pocetka i sve ce mu biti jasno.
-
Pročitao sam negde na vorteksu da je zadnja greda od mk3 šira od mk2 za nekoliko milimetra..
Nisam uspeo da nadjem mk3 al evo poređenja sa Koradom:
(http://img829.imageshack.us/img829/7781/vwgolf2dddd.jpg)
(http://img805.imageshack.us/img805/131/aset13.jpg)
-
kake to ima vezxe? biggrin
-
I to što kažeš vala...
Mada mislim da je neko pitao !
-
Potrebni su mi saveti da li moze da se ugradi Disk kocnice umesto Dobos kocnice na Golfa mkI Gti.
Video sam automobile golfova 1 koji imaju ugradjena disk kocnica nazad.Neznam sta mi je sve
potrebno da pocnem sa radovima.Majistori u Zrenjaninu rekli da nemoze jer nije isti vezni
most kod mene kao kod Golfova 2(to i ja znam) i da ima razlike u glvcine, rupe itd....
pasu mi govorili da uzmem od golfa 2 Gti kompletno diskove, glavcine, anker platne, kljesta, nosaci itd...
Kazite mi ako je izvodljivo da li ima puno modifikacije i odakle da pocnem i sta mi je sve potrebno.
Svaki savet mi dobro dosao ljudi.Hvala!
-
druze ja sam kod mene imao dobose pozadi kupio sam na otpadu diskove anker platne nosace kljesta kljesta glavcine od golfa 2 gti posto su diskovi mogli da proguraju jos njih sam ostavio samo sam kupio noev plocice. moras da zamenis kocione cevi koliko se secam ali samo do diska tu su parcici od 50 cm otprilike ne znam sad tacno i kupio sam sajle rucne kocnice nove gemo za golfa 2 gti stari tip i sve pase kao dupe na nosu. i da sad auto mozda malo ima losiju rucnu kocnicu u odnosu dok sam imao dobos pozadi ali zato dosta bolje koci. i po meni prava investicija.
p.s. lezajeve sam iskoristio svoje sa dobosa posto su u dobrom stanju.
-
Neznas druze koliko tebi to iznelo kad si ga radio.Reci mi ako se sacas kada si stavljao glavcinu treba
neka modifikacija na veznom mostu(busiti ili neznam).Hvala ti za savet za sajlu od rucne kocnice!!
to nisam znao.
-
rekoh druze sve leze bar kod mene kao dupe na nosu nista nism morao da prepravljam a sto se tice cene sam sam radio. znaci 70 eura sam platio sve delove na otpadu + oko 2000 din sam platio ate plocice, i sajle sam platio oko 1200 din koliko se secam.
p.s. moj golf je u originalu bio 1.5 lx cisto da znas a 83 godiste je ili ti noviji tip sa sirokim stop lampama.
evo ti ovde mozes da vidis par slika kako sma odradio.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=22838.160 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=22838.160)
-
Da noviji tip sa sirokim lampama 82god. gti 1.8
-
moze sve leze ko dupe na nosu nema nikakvih prepravki. i po meni veoma pametna investicija.
-
drugari,dizem temu iz mrtvih,danas sam konacno naso komplet zadnji diskova,kljesta,nosace,plocice,sve u ok stanju,ali one anker platne ,limovi zastitini ili kako se vec zovu su u ocajnom stanju,gde ima to da se kupi ili ako ima neko polovno da mi proda?i koliko kostaju sajle za rucnu za golfa 2 sa dskovima pozadi?
-
ja danas kad sam istresao djubre bacio desni a stojao mi je u servisu 20 dana, jebiga. nemoj ih ni stavljati ako su truli i nemaju neku jaku funkciju
sajle su oko 900din
-
boodala e bas mi desni i vise otisao,levi je mogao da prodje,da smo zdravo
-
Pazi koje sajle kupuješ ima tri dužine
-
e pa koje da uzmem biggrin?diskovi i kocioni su sa novog tipa 90 godiste 38 pise broj na njima
-
Pazi koje sajle kupuješ ima tri dužine
2 vrste. do 87 i posle 87.
ta treca vrsta je od mk3
-
koje ti godiste auto Kadi?
-
onda cemo lako pogodit biggrin
-
91 godiste je golf
-
sajle su ti od novog tipa dvojke gti
-
da zbog 38-ca.
-
aj da pokusam te platne naci,znam da nemaju bas neku funkciju al ipak volim da je sve tu,ako ima neko neka javi na pp
-
Bolje stavi odma jer ćeš posle morati sve da skineš da bi ih stavio
-
znam ja to...samo jos da ih nadjem lollol boodala
-
Naćićeš ih na prvom otpadu
-
ajde da vidimo,sutra idem u poteru za tim platnama biggrin
-
Sutra nedelja , gde ces sutra da nadjes.
-
ma imam vec u glavi trojicu koji rade i sutra biggrin
-
Jel si našao
-
ma jok boodala,postavio sam samo jedan,drugi nisam,nemam puno vremena pa sam morao to danas postavit,uuuu sto koci sad biggrin
-
Koči dobro al primeti se tek kad se vozi malo brže, može i ručna dobro da se namesti za razliku od doboša
-
Koliko znam veci je "problem" nastelovati rucnu na diskovima nego na dobosima.
-
Ne znam, ja sam samo zatego ona dva šrafa za štelovanje kad sam provlačio sajle i od prošle godine ništa nisam dirao.
-
meni je kocioni zasada ostao 20mm,nemam peti,veruj da se razlika primecuje i na malim brzinama,za neverovat al meni je sad jos bolja pedala iako je kocioni premali za prednmje 256 diskove i za zadnje,ne zanosi ni pori vecim brzinama i tacno se ono pravo pobada ,da tako kazem,rucna je bila gotova za minut posla,mnogo je bolja nego kod dobosa,za sada diskovi sljakaju ko ludi,imao sam srecu pa sam za 50 evra uzeo komplet sve prakticno novo,diskovi kao novi ,plocice,kljesta u ekstra stanju,lageri,sve je bilo kao novo ,jer sam uzeo celu torziju al je bila kriva,pa sam sve pakovao kod mene
-
Računaj onda da će sa 22 cilindrom biti još bolja!
-
ja sam sebi namenio 256 napred i 225 nazad , glavni mi je 20mm ob b3 da li da kupujem 22 vidim da komentarisete da je znacajno bolji , izvinjavam se sada za off ... koliko se to oseti na kocenju , meni ne treba za trke , cista klasika i lagana voznja ... ima li potrebe ?
-
iskreno,sto se mene tice za laganicu voznju ne treba,verovatno ceme sad neko demantovat islicno ali isao sam danas preko 100kmh,golf fantasticno koci ,niti naginje,niti vuce ,bas kako treba stim sto mnoooogo bolje sada sa diskovima,22mm nije neka investicija skupa pa cu ga ugradit cim nadjem,zato ga preporucujem i tebi jer su ti diskovi zadnji koje ces da ugradis jos veci,napominjem da nema petog i za sada ekstra koci
-
Milane u pitanju je samo visina pedale jer Girling klešta imaju veću zapreminu pa im treba i veći glavni kočioni da pedala ne bi išla duboko
-
bas tako,a meni se cini da je pedala sad jos bolja,tj visa blink,ne znam kako biggrin
-
Kadi da nisi probao Bmw umesto Golfa bonk
-
lollol lollol lollol,e kad bembarini 330 mm diskovi napred i cini mi se 315 mm pozadi pocnu da koce,oci iskacu lollol,a bez zezanja stvarno sam zadovoljan i osetna je razlika
-
Poz,tihi pančevo...ako neko može da me posawetuje ili ima iskustva sa ugradjiwanjem zadnjih diskova na golf 1 dizel.neznam dal treba da stawljam peti kočioni cilindar,dal može bez njega,čemu služi,kakwe bi bile posledice?poz
-
Kontaktiraj malo člana Fica, on je to radio na svom golfu 1, evo ti pa malo pogledaj.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=22838.160 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=22838.160)
Inače...
Iste teme sa više naslova su spojene sve u ovu jednu.
Ko planira zamenu doboša sa diskovima neka dobro pročita temu od početka do kraja i sve će mu biti jasno.
-
izbacicu i ja uskoro za mk1 napred nazad sam prebacivao sve detaljno cu da objasnim , napred 256 ventilirajuci i lucas 54mm , nazad 225 i girling klesta od siroka mk2 , glavcine od b3 napred , pa ako neko oce da poboljsa za mk1 , samo jel sme u ovoj temi naslovljeno je za mk2 , mk3 golfa
-
Na svakom Mk2 postoji ventil za regulaciju sile kočenja za zadnju osovinu. Kod nekih je na gredi pozadi, dok je kod jednostavnijih modela ušrafljen u glavni kočioni pre cevki:
(http://img705.imageshack.us/img705/4186/4949084510de0a55b7fdz.jpg)
Ako voliš da se vrtiš po putu, slobodno skini.
-
@Tihi
Ne znam šta ćeš da postigneš sa tim ako staviš diskove umesto doboša ?!? To ti je u jednu ruku rečeno samo estetika, mislim da nećeš ništa postići , imaćeš samo muku i trošak oko toga, ali ti znaš najbolje. ;) Kažu da je kec prelagan iza i da će ti bacati zadnji kraj kod kočenja, jedni daju savete da se ugrade pakne od gti-ja jer ima veće nego obični kec i da je to bolje i sigurnije ,ali eto ti sam odluči. ;)
-
e ovako da vam pomognem , mogu da se stave i klesta od Golfa mk4 , ona su jeftinija i aluminijumska su pa ne mogu da zaribaju tako lako , a kacenje sajle je samo drugacije , tako da moze i to , pitao sam majstora biggrin
-
da li znas mozda da li su ta klesta odgovasarajuca i za model sa siroka mk2 mislim da je isto kao kod gti 2 samo cilindar je malo manji 36 umesto 38 , da li bi nosaci odgovarali glavcina ???
-
Ja nisam siguran ali bi trebalo da odgovaraju. Za sajle rucne,kod boban sajle i napravi kako hoces.
-
e ovako da vam pomognem , mogu da se stave i klesta od Golfa mk4 , ona su jeftinija i aluminijumska su pa ne mogu da zaribaju tako lako , a kacenje sajle je samo drugacije , tako da moze i to , pitao sam majstora biggrin
pozdravi majstora. alu cilindri od mk4 su kara najobicnija.
mozda u surcinu vaze drugacija pravila..
-
Poz drugari,hvala na sawetima,werujem u to da neću mnogo poboljšati kočenje na zadnjim točkovima sa diskovima,al u prwom planu mi je estetski izgled.napred sam stawio od mk1 1.6 benzinca klešta sa wećim pločicama i dobio sam na boljem kočenju.našao sam klešta za zadnje diskove od nekog gti-a sa brojem 38 na njima,pa kad bude vremena ugradiće se blow
-
Tihi ja sam kod mene na kecu stavio pozadi diskove umesto dobosa i oseti se razlika jedino je slabija rucna kocnica kad sam stavio diskove pozadi a ako hoces da ti se bas drasticno primeti razlika stavi diskove pozadi i zameni servo dobos i glavni kocioni onda ima oci da ispadaju.
Ja kod mene napred imam ventilirajuce diskove 239mm pozadi od dvojke gti-a ne znam dimenziju a glavni kocioni i servo dobos od golfa 3 gti i koci kao blesav.
A sto se tice zabacivanja zadnjeg kraja, meni dok je bio dobos pozadi zabacivao dupe isto kao i sad na diskovima pozadi iako imam te korektivne ventile.
-
Imam ja dobro kočenje sa dobošima,čak i oni znaju da zabace al što se tiče diskowa,biće još bolje kočenje sigurno,al ja ih stawljam zbog estetike.majstor me je posawetowao da nemoram stawljati peti kočioni,neću ja da letim ipak je to samo 1.6 dizel blow
-
Narode, kakva su iskustva nakon ugradnje? Slušaju li dobro kočnice???
-
Ja cu opet da kazem da su to jedne od pametnijih para sto sam dao za auto, koci mnogo bolje pogotovo kad sam stavio veci glavni kocioni.
Ja imam korektivne ventile na glavnom kocionom ka na slici gore ali dzaba sve to kad naglije zakocim zadnji kraj krece da me sustize, tako da cu da stavim peti kocioni pa cu da vidim kako se ponasa.
-
ima li neko prednje glavcine od gti na prodaju ili bilo koje druge na kojima mogu da se skinu nosaci klesta , jer kod mene koliko sam video ne moze :/
-
Poz drugari,zadnji diskowi namontirani,swe nowo stawljeno,ništa komplikovano zameniti samo da se nadju odgowarajuće sajle za ručnu a i to sam uspeo.kočenje bolje,a i ručna je jako dobra,werowatno zato jer je swe nowo sklopljeno.:)
-
danas namontirao prednje 280mm diskove na glavcine , sve je u milimetar precizno , nego kako mogu zadnja klesta da se repariraju ako je zapekla rucna na njima , ima li neko nekih podataka o tome ???
-
znam ja ja sam to radio sebi , skines gumenu zastitu , i izvrnes cilindar u standardnom smeru , navoj je trapezni sa imbusom izvrnes klip bez problema , sa klipa menjas gumicu kosta par oko 400 din ili kupi ceo set sa dve gumice za klip , dve gumice za odvajanje kocne tecnosti od pregrade za donji deo klesta gde se nalazi poteznica rucne i dva semeringa cini mi se 16/10/6-8 nisam siguran vise zaboravio sam . skines uskocni prsten trebace ti duboka klesta zeger klesta sa dugim krakom ne mogu obicna , kada izvrnes klip izvuces taj segment sa trapeznim navojem skines solju ispod koje se nalazi gumica za odvajanje , prilikom povlacenja vijka-tog segmenta neznam kako da ga nazovem u isto vreme povlacis i tu solju , kada to odvojis dole imas malu osovinicu koja je ubacena u ekscentar rucne koja je povezana sa sajlom i prolazi kroz semering , obicno taj ekscentar kada strada semering zardja u kucistu jer je osovinica od celika , ocistis sve dobro , promeni obavezno semeringe stavi samo malo masti , i sve obrnutim redosledom nazad , ako ti je na klipu gde stavlas imbus zardjalo naspricaj wd-a da ne oblazne kuciste klipa neces posle moci imbusem da izvijes moras to dobro da ocistis i nabijes dobro imbus .... ako nesto fali pitaj ???
-
hvala , ako bude problem neki znam koga da pitam :)))
-
Ako vam je greda ovakva:
(http://i46.tinypic.com/1zzqe77.jpg)
A rukavac ide preko obeleženog zida koji je malo jači od jednog milimetra:
(http://i47.tinypic.com/zvyjdi.jpg)
Zadnji točkovi neće stajati kako treba, oba će stajati ka unutra (Toe in). Višak metala se može skinuti sa lepeznom šmirglom
-
imas + sto si ovo i ovde postavio... tapsac a ne kao neki "problem resen" i kraj price
-
ne odgovara sa siroka zato sto se drugacije kaci crevo za ulje , ne moze , na siroku je crevo ukoso i ne moze , a i drugaciji je most , na dvojci most ima rupu umesto falca , kod mene je bar tako , i drugacije je kcenje sajle
-
Procitao sam celu temu i vidm da najveci problem predsatvlja rucna.E sad me zanima da li moze da se stavi stari tip klesta 36,a auto je 90 godiste?Mk2!
-
moze , a i sajla nije problem , imas Boban Sajle koji radi sajle po uzorku , pa mozes sve da napravis , ja stavljam klesta od audi A4 na sve ovo postojece i pravicu sajlu kod Bobana tako da sve odgovata sto se nosaca i precnika diskova tice biggrin
-
znam ja ja sam to radio sebi , skines gumenu zastitu , i izvrnes cilindar u standardnom smeru , navoj je trapezni sa imbusom izvrnes klip bez problema , sa klipa menjas gumicu kosta par oko 400 din ili kupi ceo set sa dve gumice za klip , dve gumice za odvajanje kocne tecnosti od pregrade za donji deo klesta gde se nalazi poteznica rucne i dva semeringa cini mi se 16/10/6-8 nisam siguran vise zaboravio sam . skines uskocni prsten trebace ti duboka klesta zeger klesta sa dugim krakom ne mogu obicna , kada izvrnes klip izvuces taj segment sa trapeznim navojem skines solju ispod koje se nalazi gumica za odvajanje , prilikom povlacenja vijka-tog segmenta neznam kako da ga nazovem u isto vreme povlacis i tu solju , kada to odvojis dole imas malu osovinicu koja je ubacena u ekscentar rucne koja je povezana sa sajlom i prolazi kroz semering , obicno taj ekscentar kada strada semering zardja u kucistu jer je osovinica od celika , ocistis sve dobro , promeni obavezno semeringe stavi samo malo masti , i sve obrnutim redosledom nazad , ako ti je na klipu gde stavlas imbus zardjalo naspricaj wd-a da ne oblazne kuciste klipa neces posle moci imbusem da izvijes moras to dobro da ocistis i nabijes dobro imbus .... ako nesto fali pitaj ???
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/121484.phtml (http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/121484.phtml)
Evo ovde ima objasnjeno slikovito ceo postupak kako se radi!
P.s.Molim moderatore da obrisu moj gornji post! mahac
-
Pozdrav . Zanima me da li ja mogu ,na zadnji most sa dobosima 4x100 da stavim diskove 4x100? Ako moze kako i sta treba?
-
.
-
Pozdrav . Zanima me da li ja mogu ,na zadnji most sa dobosima 4x100 da stavim diskove 4x100? Ako moze kako i sta treba?
Pročitaj temu od početka i odgovorićeš sam sebi. biggrin
-
Procitao sam skoro citavu temu al ne naidjoh (bar mi se cini tako) da je neko napisao kolko para sve to kosta?
Znaci kolko kostaju samo djelovi Novo-Polovno?
-
Klešta, nosači klešta, rukavci, platne, nosači creva i ostali šrafići - 70 € (Polovno)
Novo:
2x Diska + set ležajeva - 60 €
Pločice - 20 €
Sajle ručne - 16 €
Total - 166 €
-
Klešta, nosači klešta, rukavci, platne, nosači creva i ostali šrafići - 70 € (Polovno)
Novo:
2x Diska + set ležajeva - 60 €
Pločice - 20 €
Sajla ručne - 8 €
Total - 158 €
Ako mene matematika sluzi dobro 2x60= 120 + 20 + 8 = 148€ ?
-
Dobro je sračunao, 2 diska i set ležajeva su 60e a polovni delovi 70e
-
S' tim sto je sajla rucne komad=8e,a trebaju ti dva komada!
Mene sve delova je izaslo oko 80!(sve je polovno(kao novo) samo plocice se nove i sajle rucne)
-
Jebem li ga ne sećam se za ručnu da li su obe bile 8 evra ili samo jedna
-
Jedna!
Provereno. ;)
-
Ispravljeno!
-
@ Desmo
ja juce uzeo , 2 nova zadnja diska Yurid , plocice TRW lukas , zadnje FAG lezajeve i sve to platio 7734 dinara :)
(http://img580.imageshack.us/img580/9499/dsc0173wv.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/580/dsc0173wv.jpg/)
-
zna li neko koliko su sajle kod Bobana da se naprave ? posto mi trebaju sajle koje su na jednom kraju za kacenje na rucnu za dvojku a sa druge strane na klestima da se kace kao audi A4
-
Moji su bili ferodo, otud možda razlika u ceni
-
Velika je razlika u ceni zadnjih diskova, ima od 4000 pa do 6900, tako je makar u Krusevcu, Ferodo su medju skupljima. ;)
-
Zna li neko kolike su duzine sajle za rucnu kocnicu za dvojku gti posto moram da pravim kod bobansajle? Posto su meni napred 280 a pozadi ce biti diskovi i glavcine od gti a klesta su od audi a4 pa moram da pravim sajlu
-
ako niko ne zna,pusti mi broj u pp,da ti izmerim posto su mi u kolima saljele! mahac
-
Treba mi duzina sajli za Golf 2 GTI ali za klesta Lucas 38 , znaci za ona sto se kace odozgo ? pa posto to ima veze sa ovom temom bilo bi mi veoma od pomoci ako neko zna :)
-
Stavi klešta na auto, podigni staru sajlu od doboša gore gde se bi trebalo da se zakači i uporedi koliko nedostaje ili koliko ima viška.
Ništa ti neće faliti da voziš bez ručne par dana
-
Ja sam kod mene bez problema spakovao zadnja kljesta od golfa 2 gti girling 38 na golfa keca sam sve stavio samo sam uzeo sajle gemo za golfa 2 gti stari tip nista niam imao da prepravljam stoji kao fabricki.
-
imas sajle za stari i novi tip golfa 2 gti tj do 88e god i posle 88e god.
nikakve veze nema dal ti sajle na zadnje cilindre idu preko mosta ili ispod mosta
nikakve veze nema dal su ti cilindri 36, 38 od audija ili r32.
-
Pozdrav ljudi,evo jos jedna tema ili pitanje za nekog ko se bavio ovim stvarima a mene zanima posto bi radio to.
Znaci zanima me kako i da li mogu da se stave diskovi na zadnjim tockovima naravno na dvojcici i koliko taj zahvat moze da kosta.
Evo za pocetak ovako glasi opitanje a usput jos po nesto u tom pravcu.
Hvala unapred!!! beer
-
Sve je ovo ok,samo je pitanje da li ce neko otvarati vec staru temu i odgovarati tj dati neki savet....
Poz.!!! beer
-
Mislim da ima sve receno u temi brate, samo je procitaj od pocetka do kraja. biggrin
I cene i sta sve treba da se menja itd. beer
-
imam problem,danas sam sa drugarom napakovao pozadi diskove na g2,sve je islo lako...dok nije doslo vreme da se ispusti vazduh,i to smo sredili a auto nema kocnice,300x smo ispustali vazduh i nista,zamenili smo i peti kocioni i opet nista...Desava se to da kad je auto ugasen moze nekako da se dobije kocnica,cim se upali kocnice vise nema,msm moze da se nadruka ali propada lagano...i cim ne diram kocnicu par sekundi i kad ponovo pritisnem pedala ode do kraja.Za sutra smo spremili od g3 kocioni da zamenimo,mada ne verujem da ni ovaj nije ispravan a do sada je radio.Ako neko moze da pomogne neka se javi. :30
-
Kako ispuštate vazduh?
-
Sisice na celjustima.
-
Ako niste zamenili mesta kleštima onda može da se istera, stavi crevo na sisicu i pusti nek vazduh sam izadje.
(http://img209.imageshack.us/img209/4844/hpim4465.jpg)
-
hvala desmo,bas to je bio problem,koci mnooogo bolje nego na dobosima...a,i ugradnja nije komplikovana.pozz
-
društvo zna li neko da li može sa vr6 diskovi da li odgovaraju ona 4 glavna srafa? znam da je vr6 5x100, da li je moguće razbusiti na 4x100? ako me razumte? :-D
-
sam disk moze da se izbusi , on je od gusa , morao bi negde na glodalici ili na stubnoj busilici na podeonoj glavi da ispozicioniras i onda da odredis kruznicu i po njoj na 90 da izbusis rupe ... samo koliko bi oslabio onda disk to sada ne znam , dosta bi bilo tu rupa , mada gledam ove univerzalne izbuseni su ko sir lollol , ti bi to odradio da ne moras da kupujes distancere , jel da ?
-
citam dole post pa me sada zanima , da li moze recimo da se na sve 4 sisice stavi crevo i da se sipa ulje bukvalno dok ne krene da curi na sve 4-iri , pa da kazemo da se prirodnim padom ozraci sistem , ili mora iskljucivo po pravilu da se krene od zanjeg denog ka napred pa svaki tocak pojedinacno , to pitam recimo u slucaju da se ceo sistem sklapa nanovo , i da nema uopste ulja u njemu ?
-
ne, mislio sam sve komplet da se brebaci i da se razbusi?
da li odgovaraju ona 4 srafa? ili je drugačiji raspored?
-
novo pitanje: Sta je ovo? blink na nosacu klesta zadnjih diskova....
diskovi skinuti sa seata Cordobe 2.0
(http://imageshack.us/a/img34/4516/ars4.jpg)
(http://imageshack.us/a/img547/8511/p628.jpg)
(http://imageshack.us/a/img24/6786/k26f.jpg)
-
Senzor ABS-a
-
hvala :26 znaci skidam lollol
-
Evo da vam dam jednu informaciju , mozete da razbusite diskove sa 4x100 na 5x100 bez ikakvih problema , isto tako i prednje glavcine i diskove , jedna rupa je zajednicka za oba raspona
evo propratna slika :)
(http://imageshack.us/a/img534/3466/k3bg.jpg)
moze da se busi na uzorak felne , a moze i da se razmerava ako nekome treba slika kako se racuna raspon mogu i to da postavim
-
sa čega su ti klesta? G4?
-
kad si se vec toliko pomucio mogao si da ubacis cepove i navaris stare rupe , poravnas na strugu i kao da nikada nisu ni bile , dosta su blizu jedna drugoj , ali svaka cast , lepo si slozio
-
Audi A4 klesta , a rupe su ostavljene jer imam 4x100 i 5x100 felne pa tako povremeno menjam , zato i ne zatvaram rupe biggrin
-
Drugari treba mi vasa pomoc ili svati.
Ovako imam golfa 1 Gti koji nazad imaju dobos kocnice.Vec duze vreme planiram da ugradim disk kocnice,znam da pase sve rupa na rupu od golfa 2 Gti.Na Kupujem Prodajem sam nasao kompletnu zadnji trap sa disk kocnicama od Golfa 3 GT sa cetri rupe 4x100 prodavac mi tvrdi da to pase sve na Golfa 1.KAZITE mi drugari da li to tacni da pase da ne bi dzabe uzeo posle da nista ne pase ili da trazim od golfa 2 Gti.... :)
-
Procitao sam ovu temu od pocetka do kraja pa opet nisam nista razumeo. :( Meni potrebno da mi neko kaze da li od Golfa 3 sarog tipa posto prodavac kaze da je to stari tip sa 4rupe i 4x100 kljesta su lukas 38 moze da se nabaci na Golfa 1.
Dal ce tu odgovarati sajla od Golfa 2.Mozes da mi to pomognes Madison. :
Ili ima neko u kompletu od Golfa 2 gti...
-
Sve ce da ti odgovara samo kupi sajle od golfa 2 stari tip naravno za disk kocnicu i to je to.
-
@Fica Znam da si ti ugradio kod sebe disk kocnice.Ako tako kazes da odgovara uzimam ih sutra.Ali zato hvala ti puno to sam hteo da znam. beer ;)
-
Samo pazi u kakvom su stanju klesta,iamju obicaj da zapeknu posle dugog lezanja,posebno rucna..ja sam isto postavio disk kocnice na mog golfa,sljakaju vec 3 godine...jedino mi leva rucna ne daje znake zivota od pre nekoliko meseci,to im je boljka velika svima
-
Covek kaze da su klesta u dobrom stanju poslao mi slike stanja klesta,makar slike ne govore nista.Idem da ih licno preuzmem pa cu onda videti.Za rucnu sam cuo da hoce da zajebavaju.Usvemu hvala ti @kadi
-
Stigle su kleste od golfa 3 stari tip kleste su u dobrom stanju kao i potaznica od rucne.Jedino me zabrinjava sto na kljestima nemam te opruge celicne od poteznice pa neznam da li treba da imaju ili ne treba?Covek kaze da on nije imao na njima ali stvarno kad rukom povucem i pustim on se vraca?
Ako ipak treba da li neko ima te opruge ili od kog golfa pasu...
-
trebalo bi da imaju... a msm da bi trebalo da imaju da se kupe te oprugn nove po prodavnicama...
-
@ Hvala Coxi TD :26
Jos neki savet ili misljenje kolege...dali mozda neko ima te opruge!
-
Na nekima imaš opruge,na nekima ne tako da te ne brine to. Ako rade kad ih gurneš rukom i vračaju se u početni položaj stavi ih slobodno.
-
@ Hvala TTS...
-
kanadjanka stigao mi je kabal , a imam i te opruge pa cu ti poslati vec sutra , predpostavljam da ti trebaju obe :)
-
:26
-
@Milane trebaju mi kablovi i opruge znas da smo se dogovorili.
Hvala ti puno jos jednom. :26 yupi3ti
-
Kako sam i naveo u temu nosaci kleste i celjusti su od golfa 3 moze neko da mi kaze posto stavljam nove diskove i plocice koje diskove i plocice treba da uzmem od tojke ili pase sve isto od dvojke gti..koju debljino diska da uzmem?
@Milane jos jednom hvala ti za opruge... beer
-
Isti su diskovi i pločice na dvojci i trojci,samo je razlika u tome jel 4 ili 5 rupa. Dvojka nema sa 5 rupa u originalu,a trojku imaš i sa 4 i sa 5 rupa.
-
@ TTS Ovo sto sam ja uzeo od trojke diskovi su sa cetri rupe stariji tip.Znaci odgovara i disk sa cetri rupe i plocice od golfa 2 gti, a da mi ostanu klesta i nosaci kleste od golfa 3?
-
nema na cemu , odgovara ti :)
-
Jedno pitanje... Da li mogu diskovi i plocice sa Golf 2 1.6d na Golf 2 1.8 GT?!
-
Mogu,ali nije preporučljivo,pošto 1,8 GT ima ventilirajuče diskove naprijed,a 1,6D ima pune. E sad imaš 1,8 sa 256mm i sa 239mm (zavisi od godine proizvodnje),a 1,6D ima isključivo 239mm pune.
-
E ovako, da ne otvaram novu temu, zanima me da li neko radi remont zadnjih čeljusti, curi mi ulje na zadnjem levom točku,pitao sam na otpadu cena 30 e što mi puno za polovnu koja može isto da procuri posle
-
ja sam radio napisah gore 750 din po komadu set za reparaciju znaci 1500 din
prednja se ocas posla remontuju zadnja su zeznuta, moras da imas zeger kljesta ali neka koja mogu bas duboko da uhvate posto imas osigurac unutra i to je jedino komplikovano i da imas cime da odsrafis cilindar jer se on navrce ne izvlaci se kao napred.
p.s. ovane prebaci sve u onu temu za zadnje kocnice
-
Aha, desna strana je u boljem stanju ali ću i nju srediti, hoće da zaglavi malo kad vratim ručnu, prskao sam vd-om al opet nisam siguran kad puštam ručnu da li je vratio sajlu.
-
Ma Fica misli na zamenu gumica, prašinjara i ona unutrašnja gumica. Ali na zadnjim ako ti curi kad podigneš ručnu, to je unutra istrulilo, ne znam tačno kako to izgleda unutra, ali tu nema pomoći. Ima neki na autokomandi što radi remont tih čeljusti, ali ne znam da li i to radi... Milslim da ne, tako su meni objasnili pre par godina da je to zajebano.. Kupiš polovna, gledaš ih dobro, najbitnije je da tamo gde se kači ručna lepo radi da se dobro vraća...
-
Kupi klijesta od Golfa 4 aluminijumska i postavi gore. Ako ti je ostecena osovinica (a jest 95% jer curi) dzaba ti raditi reparaciju.
-
Gubi ulje kad povučem ručnu pratio sam, a kad je ne koristim onda izgubi dnevno nešto malo ulja, uglavnom svakih 7 dana dosipam da ne ostanem bez ulja u sistemu.
-
knelak ja sam sve menjao imas par gumica semeringa itd naravno ona osovinica unutra mi je bila ok zardjala malo ali sam je ocistio. i radi ekstra.
-
Нисам те разумео ттс, шта да поставим горе?
-
Ja rucnu vec nemam godinu dana,povucem ,radi ali nece posle da vrati kljesta,menjao sam dva kociona ,opet posle malo vremena isto,taj set za reparaciju imam negde ali nisam to pokusavao niti hoce ko da to radi,iskreno vise ni ne pokusavam popavit,to im je neka boljka izgleda,ovako koci ko blesav u saradnji sa napred 256 mm diskovima i ne blokira dok ne podignem rucnu
-
I ja sam mjenjao taj set gumica i dobro radi skoro će pola godine, jos je bilo malih oštećenja po klipu, jedino što sam se malo napatio dok sam vraćao osigurac...
-
Нисам те разумео ттс, шта да поставим горе?
Kupi kompletna zadnja kliješta od Golfa 4 i montiraj. Jednostavnije,jeftinije i trajnije riješenje,nego ta pokušati spasiti.
-
Cuo sam i ja za tu opciju,samo me interesuje da li pasuju na drzac kljesta do dvojke i isto sam cuo da se doradjuje ili menja sajla..doduse rekose mi i da ta od cetvorke stekasju na isti nacin kao i od dvice,jedina pozitivna stvar sto su mladja pa e manja mogucnost za to verovatno :rolleyes:
-
sve ti pase jedino moras sa kljestima od 4 da uzmes i ono crevo sto ide na njih jer je drugacije ili da ti neko napravi takvo ako je predhodno na otpadu neko isekao creva.
Kod mene na dvojci su kljesta od cetvorke i u bobanu sajle sam napravio teflonska creva i to je to.
-
Mogu li sajle da ostanu dvojkine?
-
Mogu al ako ubodes pravu sajlu jer ima tri duzine
-
Da li je neko ovo radio? Fizicki nije problem da se spakuje, ali me brine odnos kocne sile napred i pozadi jer ce mi napred (barem za sada) biti diskovi 239mm. Strah me da ce bezati zadnji kraj?
-
Radili su forumski projektanti, medju njima i ja. Mnogo drkanja i posla ni oko cega. Ako hoces da radis i trosis pare, stavi napred girling 54 i 256mm.
-
kupis nov 5 kocioni cilindar, montiras ga pod haubu i napravis stelovanje na saf i sam stelujes silu zadnjih kocnica :)
-
Frka mi je da sto pre nazad zamenim postojece dobose jer su mi otosli navoji za srafove na jednom. A stavio bih diskove kad da vec menjam. Trenutno nemam kesa za 256mm,a i nigde ne mogu da ih nadjem. Koliko su para otprilike?
Jesi li ti stavljao zadnje diskove sa prednjim 239mm ili si i napred menajo na 256mm?
Ja za nazad imam 226mm i 38mm klip. A Scirocco 16V je imam 226mm i 36mm klip... i to me brine dosta. Strah me je da ce bacati dupe
Sto se tice tog petog kocnog.... Vise bih voleo da stavim onu fabricku fiksnu regulaciju nego da ga stelujem na osecaj....jbm li ga .
Na ovo mislim
(http://i67.tinypic.com/2el9pif.jpg)
S tim sto ja imam ove koji su za dobose sa oznakom 35 i oni pustaju veci pritisak, a trebaju mi sa oznakom 15, oni su ilsi fabricki na Scirocco 16V. Ali nije isti ni glavni kocni na 16V i kod mene kao ni servo pojacivac. A ne mogu da nadjem ni protrebne podatke o Sciroccu da bih uradio kocni proracun....
Ukratko, treba mi vas savet:
Da li da se zajebavam sa pricom da napred budu 239mm diskovi, a pozadi 226mm i 38?
-
Nista nisi napravio ako ne ides naprijed na 256mm kao sto ja radim,stim sto koristim klijesta od opel calibre, i uz to ti ide veci servo i kocioni cilindar i 5 kocioni jer fabricki korektori su sviranje ku**u. Ako vec neces ovo da radis onda ti je bolje dobose da sredis,a ako ces da ides na jaci motor kao ja onda stedi pare za jace kocnice
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Rocco77 jel si probao 239mm ventilirajuci napred u kombinaciji sa diskom pozadi i to bas ta kljesta od 38mm?
Vlado zbog tebe cu jos jednom da napisem a pisao sam x puta.
Ja na mom golfu 1 sam imao napred 239mm ventilirajuce diskove nazad umesto dobosa stavio sve od golfa 2 diskove i kljesta sa 38mm klipom. Malo je zanosio zadnji kraj nista strasno onda sam stavio te korektivne ventile isti andrak opet je zabacivao zadnji kraj. Onda sam stavio servo dobos od pasata 3 i glavni kocioni od golfa 3 gti 22mm stop taster prepravio na pedalu kocnice posto golf 1 ima na glavnom kocionom. Usput sam prepravljo i servo dobos jer je drugacije kacenje na pedalu. Naravno napred i nazad plocice iskljucivo ate, auto je kocio kao nezdrav nema ko se nije odusevio kako koci samo sam jednom pregrejao prednje diskove ali tad sam bas bas jurcao i kocio naglo. papucica kocnice je bila previse agresivna vrlo malo pipnes i koci bas jako sve to zbog 22mm glavnog kocionog, ko prvi put seda u moj auto ne ume lepo da koci jer je sve preosetljivo i ume da pravi problem po snegu normalno stisnes kocnicu on zablokira jer je previse agresivna.
Moj ti je savet dovoljna ti je i 239mm napred a pozadi stavi slobodno taj od 38mm, ako budes stavljao neki jaci motor tipa 16v napred eventualno stavi kocnice od 256mm i nikako preko toga veruj mi, meni su ispred nosa pobegle 256mm i onda sam pravio adaptere i stavljao 280mm od corrada i sa njima auto prejako koci tj u nekim momentima sam imao bolje kocenje sa 239mm diskom jer je lepse kocio sa 280 hoce lako da zablokira i onda klizas nema lepog kocenja, po meni max 256mm.
Uzmi u obzir da golf 2 gti 16v se prvo pravio sa 239mm diskom pa posle 256mm ti vozis siroka koji je po kilazi tu negde meni golf 1 je jos laksi.
p.s. nebi onaj ludak sto vozi golfa 1 lehman imao nazad 38mm kljesta i napred 256mm diskove a auto mu ima 300+ konja.
p.s.s. uz sve to stavi peti kocioni ispod haube i sam ga nasteluj i nece ti zabacivati zadnji kraj. jbg lagan auto
Malo sam se raspisao ali to ti je to.
-
Korektore mozes uzeti od Skode Felicije,koji se zavrcu direktno na glavni kocioni. Rade posao sasvim dobro. Probano i provjereno. I moze ostati ventilirajuci 239 bez problema.
-
@Fica nisam probao sa ventilirajucim diskovima, ali kad vec idem na jaci motor idem na 256mm
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Ja bi isao na šestoklipne kocnice od Kajena da bi se povecala povrsina kocenja congratulations
-
Napred 239 vent,nazad sa g2 gti diskove i sve kad se slozi po zanatu ima da ubija kako koci..Samo kvalitetne diskove i plocice i nema da fali..Eventualno 256 napred kao sto sam ja mislio al i 239 dobar ima da koci ko lud..Probo sam neki budzeni gti sa ovom kombinacijom i nema da fali ni na konstantnom kocenju ne gubi na sili uopste..
-
ja sam krajem '90-ih pola godine vozio 16v samo na zadnjem desnom rucna hvatala, a pedala kocnice bila svezana zicom. pukao servo dobos bio i tako vozeno. naravno nije zaljen. kad treba bas ono da stane iz 4-te se znao u prvu vratit. mahac driving
-
bolje da si otisao negde na picu i kokakolu sa zenom nego da budzis te proracune biggrin
-
Da mu proveri zazor na sveći
-
I mazanje klipa..
-
Osjetil se razlika kad se nazad stave klijesta 36 ujesto 38? Il je isto
-
@vladairon ono sto ti je Fica napisao sve je tacno , posto sam i ja od njega dobio savete kada sam to radio.
Znaci ja napred imam vent... diskove 239mm , nazad imam od golfa 3Gti stariji tip kljesta od 38mm i imam njegovu fabricku peti kocioni...
Nista do sada nisam osetio da mi bezi zadnji kraj ili slicno nema veze kako reagujem na pedale od kocnice , servo dobos od golfa 1 Gti...
-
E jbg kasno videh sve ovo. Zurilo mi se i nisam bio pri parama pa sam kupio nove paknove Ferodo i stavio glavcine i dobose sa drugog Scirocca. U svakom slucaju kada bude bilo para da se sve odradi po PS-u stavljam pozadi disk. Hvala vam puno na odgovorima!!! alealeee
-
pozdrav svima, znam da nije vezano za gore navedeno u imenu biggrin ali zanima me da li je neko prebacivao pola 6n2 na 5x100 trap, naime planiram da povecam diskove na autu, da sa prednjih 256mm (4x100) predjem na 280-288mm (5x100) i pozadi sa 239mm (4x100) na 256mm (5x100 ventilirajuce). ne bih isao na vece diskove napred plan mi je da zimi mogu da vozim felnu 15