Druze, 1dl je pola casice malog jogurta koji kupis u pekari da ga popijes uz burek. Tako da, realno je da je to kolicina koja se sisla u klipove na klestima koji su izasli zbog potrosenosti plocica.
Ali opet zbog tebe, da budes miran...Ja cu dati savet...
Pregledaj sve sto su kolege navele, da ne vlazi nedge...Felne iznutra, klešta, kociona creva, cilidre, holendere...I da kazem da nigde neces naci da curi, kao sto ni do sada nisi...
Pitanje...Kako koci auto? Da li se desi da nekada kocnica bude tvrda ili da propadne? Ako se ne desava nijedno ni drugo...Bice da je prica ovakva:
Kada su menjane plocice, klesta, creva ili sta vec, verovantno je ostalo malo vazduha u sistemu + sto je nivo ulja padao kako su se plocice trosile. A vazduh vremenom izadje na posudu, ako je i ostao. Majstori sa tim nece da se bakcu da ozracuje tebi sistem za kocenje do perfekcije, nego cim vidi da se podigla pedala, to je to i kaze ,,lecice to".
Ako nigde nisi nasao da curi i nemas problem da koci lose u smislu da se desi da kocnica propadne ili da je tvrda u voznji, mislim da ni nemas problem.
Na kraju krajeva, druze, 1dl je pola casice malog jogurta koji kupis u pekari da ga popijes uz burek. Tako da, realno je da je to kolicina koja se sisla u klipove na klestima koji su izasli zbog potrosenosti plocica.