Zene bi po nekim pravilima prirode trebale da budu zrelije. A ako mi ne nasedamo na fore iz reklama, one bi trebalo da ne nasedaju jos manje.
Jeste Welibore, zena je domacica, zena je stub kuce, zena bi trebalo da bude zaduzena i za finansije. Tako je u porodicama gde se zna, kako kazu nasi stari ,,Ko vozi traktor, ko otvara kapiju,,. Tako je bilo kada su se znala neka ,,pravila,, u porodici. A sada (bar koliko ja vidim) u vecini porodica ulogu vodjenja racuna o novcu, preuzeli su muskarci i otvoreno kazu da kada bi njihove zene vodile racuna o finansijama ne bi stigli ni do pola meseca. A cesto sam cuo i da kazu: Postoji njen novcanik i nas novcanik. Pobrkane uloge. A jedan od razloga sto su zene izgubile tu ulogu je upravo to, sto ti kazes. Jer zene objektivno gledaju tv vise nego muskarci, samim tim i te glupe reklame i onda udje u prodavnicu i kupila bi ovo i ono sto je na televiziji 500 puta videla i sto je nju reklama ubedila da to treba da kupi.
Stabilna, prava domacica, porodicna i kucevna zena tesko ce podleci tim glupostima. Jer ona zna sta je to u stvari.
Marketinga i bombardovanja sa televizije raznim glupostima ce uvek biti. I bilo je. Meni je iskreno smesno kad vidim neke reklame. Posebno za te kozmeticke preparate, a o cemu sada polemisemo. I za muskarce i za zene. Smesne su kao crtani film.
A realno, mi muskarci smo ti koji volimo malo vise da potrosimo na neke ,,nebitne,, stvari. I zene trebaju nas da kanalisu u tome. Jer su one stub kuce. A ne mi. Ako ja trebam zenu da kontrolisem na sta je potrosila i koliko i da li je kupila neku glupost koja joj je usla u glavu jer je televizija bombarduje time, a stvarno joj ne treba, to je propast.