vw golf 3,motor 1.8 ,66kw,97 godiste,benz-plin. na oba goriva mi je ler na 1150rpm- na radnoj temperaturi. -cini mi se po zvuku ugrejanog motora da bi
ler trebao biti manji od 1000rpm. nisam u skorije vreme vozio auto sa karburatorom pa neznam mogu li sam pokusati da ga nekako smanjim i postoji li mogucnost da pojebem nesto bilo oko plina ili benzina,tj- da ne userem nesto? nidzo,mozes li mi reci gde se nalazi ler dizna na karburatoru,ovako na daljinski?
Postovani clanovi, ova tema je osmisljena sa ciljem da koliko je god moguce pomogne nasim clanovima u resavanju problema loseg rada motora, zbog sistema ubrizgavanja goriva - benzina i plina. Molio bih Vas da obavezno u svom pisanju, naznacite o kom se autu radi i tipu motora ( slovna oznaka ). Na taj nacin ce mo brze resiti nastali problem i dacu Vam tacne ( za taj tip motora ) podatke sta da proverite, u toku rada.
Dragi misa-goga gti, neznam koji je tip motora na tvom autu, postoje dva modela i to ADZ i ANP. Oba tipa motora imaju SPI sistem ubrizgavanja goriva ( Bosch ). Kod tvog auta je centralno ubrizgavanje goriva, sa jednom el., diznom. Klasicnog podesavanja obrtaja na leru ovde nije moguce ( postoji jedan zavrtanj za podesavanje ugla leptira, koji se u principu ne dira ), u odnosu na karburator. Obrtaji na leru kod zagrejanog motora, krecu se od 700 - 1000 O/min., kod tebe jesu nesto povecani obrtaji.
Kad je motor na radnoj temperaturi i na leru, drukaj brzo pedalu kocnice. Ako se dizu obrtaji, imas malo bogatiju smesu goriva, a preko vakum aparata kocnice ili preko poroznih-napuklih cerva, vuce ti fals vazduh. Pa ti izmedju ostalog, zato dize obrtaje na leru.
Trebalo bi proveriti sa unimerom kakve ti izlazne otpore daje na senzoru polozaja leptira gasa i na prekidacu leptira gasa. Ako tu nisu vrednosti koje bi trebale da budu za prazan hod motora, sam racunar daje takvu komandu regulatoru obrtaja motora, da dobijas te obrtaje. Postoji mogucnost da ti senzor temperature rashladne tecnosti, ne daje pravilne vrednosti ( otpor ), kad je motor zagrejan. Napisi nam koji je tip motora, pa da u mom bosch programu ESI Tronic vidim parametre i da ti napisem.
Molio bih clanove da mi objasne kako se sa mobilnog ili fotoaparata unose slike u samoj poruci, tako bih clanovima jos vise objasnio ( sama slika vise govori od 1000 reci ), hvala.