Autor Tema: Golf II GTD Intercooler  (Pročitano 28153 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Golf II GTD Intercooler
« poslato: Februar 07, 2009, 12:55:00 pre podne »
E konacno sam ugradio intercooler  alealeee,koji sam sasvim slucajno nasao kod drugara na odpadu,u super je stanju i konacno sam probudio  testeras ali onu u punom sjaju,e sad interesuje me koliko je stvarno stanje snage motora sada,posto ranije sam imao 51kw,a sad, u fabrickoj knjizi pise da sa intercoolerom ima 59kw,da li je moguce da ono cudo daje skoro 15 konja.
iskreno rekao bih da daje  ali opet....

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #1 poslato: Februar 07, 2009, 02:17:08 posle podne »
Kakvu razliku primecujes u voznji, dali si vise dobio na manjim ili vecim obrtajima?

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13089
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #2 poslato: Februar 07, 2009, 11:40:01 posle podne »
Razlika je 10 konja, tvoj je verovatno od 70 a sa ic-om je 80, tj. 79 ;)

Ne verujem da si dobio tu razliku jer nije ista ni turbina na ova 2 motora. Ali si u svakom slucaju dobio mnogo "tecniji" motor na visim obrtajima, manje dimi verovatno...?
I mislim da se turbo rupa malo povecala sad. Gde si ga postavio? Iskreno ja imam fabricki i on je mnogo lose postavljen, mada je veliki i nema bas puno mesta kako drugacije da se uglavi jbg...

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #3 poslato: Februar 08, 2009, 01:36:03 pre podne »
Pazi on je fabricki sa golfa II ,tako da nikakve modifikacija nisam pravio samo sam ga stavio i prisrafio,rece mi ovaj majstor sto mi je nabacivao IC da je moj vec bio sa IC ali da je iz nekog razloga macen,najverovatnije da je bio probijen hladnjak,valjda je vidjeo po mom modelu turbine,ebem li ga neznam.
Sto se tice auta,znaci nemogu da ga poznam ,razlika je nenormalna,znaci kao da sam dodao jos jedan cilindar,i na 1200 rpm se oseca ogroman potisak,a tek iznad 3000rpm je  clap znaci bukvalno puni 5000rpm kao nenormalan,dok ranije nisam mogao preko 4000 rpm pa taman da ga zapalim,u brdu  turbina puni konstantno do maxinuma,ubrzanje je skoro dva puta bolje.od 0 do 180 km_h je prosto zadivljujuce,ranije nisam mogao da izvucem preko 155 km)h cak ni na blagoj nizbrdici.ma jednostavno fenomenalno.
danas sam se malo raspitivao,kaze mi vecina majstora da sa IC-om ni motoru ni turbini nema smrtti,znaci hladno ulje konstantno,nemoze da se pregrije ni glava motora ni kuciste turbine,kazu da bukvalno mozes da ga vozis kao nenormalan i nemozes da ga pregrijes jer sve sto brze ides on sve vise hladnog vazduha uvlaci i sve bolje hladi te dijelove.nadam se da su u pravu posto ga vec dva dana kidam kao nenormalan,kao malo dijete kad dobije igracku  batine.postavicu ovih dana slicice kako stoji IC ispod haube.A sto se tice dima gotovo da ga i nema,veca snaga se oseca na svim obrtajima ,ali se ipak turbo rupa povecala, ali zato je 5000 rpm mnoooogooo bolje nego ranijih 4000 rpm
pozzzzzzz
« Poslednja izmena: Februar 08, 2009, 01:39:20 pre podne od strane borko83 »

Van mreže Mare88

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Zemun
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #4 poslato: Februar 08, 2009, 03:53:07 pre podne »
Koliko te je kostalo sa turbinom i majstorom?

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #5 poslato: Februar 08, 2009, 11:49:03 pre podne »
Ako imas vodeno hladjenje turbine, onda je bio intercooler.

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #6 poslato: Februar 08, 2009, 05:55:10 posle podne »
Turbina je moja,remontovao sam je,to je kostalo ravno 200e,intercooler sa ugradnjom je bio 35 e-stim sto je to cijena za mene jer smo poznanici,inace je 70 e-crijeva+hladnjak+ugradnja

E Turbo,kod golfa II, makar kod mene, nije vodeno hladjenje turbine,to je na novijim vozilima sistem air-water-air.kod golfova II intercooler radi na principu ait-air.to sam tumacio sa interneta o coolerima u golfu II.Vec na nekim modelima golfa III se primenjuje noviji tip IC sa vodenim hladjenjem.Hladnjak IC kod Golfa II je samo i samo za vazduh jer nema celije za zadrzavanja vode,a glerdao sam Passatov IC i derasticno se razlikuje od mog.

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #7 poslato: Februar 08, 2009, 06:25:57 posle podne »
Kod mog druga na mk2 '91. fabricki TD Intercooler ima vodeno hladjenje turbine. A moze nam Madison reci da li ima na njegovom.

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #8 poslato: Februar 08, 2009, 11:47:38 posle podne »
E veruj mi da nemam pojma toliko ima vrsta IC da ni sam neznam,uglavnom zanm da je ovaj tip IC koji je kod mene radi na principu hladnog vazduha,a skinuo sam ga sa Golfa II koji je isto bio iz 92 god samo sto je bio stranac,turbina mu je bila identicna mojoj,znaci vazdusno hladjenje,a znam da ima i IC sa vodom ali mislio sam da je samo to na novijim tipovima vozila.

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #9 poslato: Februar 09, 2009, 02:37:23 posle podne »
Ma isti je IC kod svih dvojki, a taj motor je ubacivan od 04.1989. do 10.1991.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13089
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #10 poslato: Februar 09, 2009, 04:37:45 posle podne »
I posle mene pitaju zasto brzo vozim  bonk  Ozbiljno, vecina ljudi se iznenadi kako auto dobro ide, samo se pazi visokih obrtaja, kostace te karika jednom godishnje ako mnogo cesto jurish 5000 obrtaja  bleh biggrin
 
Koja ti je oznaka motora? SB i JR su bili sa ic-om tako da ako je jedna od ta 2 onda si sigurno imao fabricki ic ;)


E iskreno da vam kazem mislim da nema vodeno hladjenje, ali nisam siguran jer nisam bas zagledao...
A na koliko si km remontovao turbinu..?

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #11 poslato: Februar 09, 2009, 04:41:33 posle podne »
Pogrijesio si, bili su SB i RA, a JR je turbo 51kW. Kod ovog prijatelja je SB.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13089
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #12 poslato: Februar 09, 2009, 05:03:58 posle podne »
A daaa...evo da preduhitrim Rogija sa komentarem, "da, ponovo sam pijan"  bleh lollol
I moj je SB...

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #13 poslato: Februar 09, 2009, 11:50:57 posle podne »
pogledacu oznaku motora,pa cu postaviti,mada sto kaze madison kod svih  mk2 TD je isti intercooler,a turbinu sam remontovao na 254000km,odradio sam to u Uzicu u turbo servisu,oni su jedini u Srbiji ovlasceni za remont ,,kkk,, turbina,dobije se garancija na 1 god,deklaracija..stvarno su extra
« Poslednja izmena: Februar 10, 2009, 01:19:45 pre podne od strane borko83 »

Van mreže Srećko

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Age: 52
  • Lokacija: Niš, South Serbia
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • VW Kombi forum
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #14 poslato: Maj 22, 2009, 07:12:50 pre podne »
Kakav je u
VW T3 Multivan (Hannover edition)
http://vwkombiji.portbb.com/index.php

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #15 poslato: Maj 27, 2009, 04:32:30 pre podne »
pa iskreno prosao me merak vise da ludujem  lollol ,ponovo vozim kao penzos do 180 km/h,:)ima vise dobrih stvari a to je da i posle duzeg drzanja na 130-140 km/h uz blage uzvisice temp je i dalje na 90C,dooooosta brze ubrzava, i mnogo je jaci prvi potisak turbo punjaca,znaci osjeca se drasticnije,malo trpi kicma ali to je i poenta  clap  clap,a za slike se izvinjavam postavljam ih koliko sjutra :)

Van mreže Krvopija

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 337
  • Lokacija: Novi Beograd - Srpsko Sarajevo
  • Karma: +0/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #16 poslato: Maj 27, 2009, 12:07:51 posle podne »
E a sta mislite o ugradnji turbine i intercoolera u obicnog golfa 2? Da li se isplati i koliko bi kostalo?

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #17 poslato: Maj 27, 2009, 01:44:11 posle podne »
ako mislis na obicnog 1.6 D, nema sanse!,glava nije projektovana da izdrzi pritisak turbo punjaca,a ni ne funkcionisu ni motori isto,jer je kod turbo diesela uradjen dugaciji sistem   pozmazivanja cilindara,klipovi nisu isti,radilica, izduvna grana,,jednostavno TD motori su radjeni da mogu da izdrze mnogo vecu kompresiju i mnogo vece napore,jednostavnije je da uzmes td motor i ubacis IC i to je cijela prica.

Van mreže Krvopija

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 337
  • Lokacija: Novi Beograd - Srpsko Sarajevo
  • Karma: +0/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #18 poslato: Maj 27, 2009, 04:32:05 posle podne »
Aha. A ne bi ja menjao motor jer sam ovaj sredio pa mi zao :rolleyes:. Za koliko para moze da se nadje taj motor td i koliko kosta ugradnja?

Van mreže Dynamite

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 38
  • Lokacija: Cetinje
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #19 poslato: Maj 27, 2009, 06:32:45 posle podne »
I kod mene je obicni dizel tako da i ja razmisljam o tom poduhvatu.I jos kod nas je motor potrosni materijal,ne pise se broj u saobracajnu ;) .Kod nas je ovakva situacija : tdi 1.6 kompletan sa svim agregatima je oko 700e,a 1.6td se moze naci za 350e.Mi uzimamo za promjenu motora 50e minimum.Medjutim nije ti isti gladnjak,nije ti isti auspuh to ti sve vuce pare u nedogled.Ne znam za tebe ali kod mene je jedna dilema,ipak to su stara auta isplati li se to raditi...