ja glasam za TDI. Manje trosi, vuce odmah, ima snage, provereno pouzdan. Na ovu skupocu sigurno mnogo isplativiji od tog 1.8T, pogotovo kad taj 1.8T cepis svaki dan po gasu jer taj auto sigurno ne moze da se vozi sporo.
svrle bate živiš u teškoj zabludi
1.8T na plin troši manje od TDI
1.8T+najskuplji plinski uređaj košta manje od TDI
1.8T vuče brže od TDI
Ne kapiram ni ovaj rezon, TDI odma vuče, a 1.8T previše odma vuče pa ne valja?
Dizel gorivo pogotovu ovo naše daleko više oštećuje motor nego plin, a verovatno i više nego benzin. Poznato je da je dizel najprljavije gorivo koje ostavlja organske naslage. Pošto smo u Srbiji sve to x5. Znači i na duži period nije štedljiviji / isplatljiviji TDI od 1.8T. Gedora mi je govorio neke cifre komplet dizni za neki rastureni TDI kod njega nešto 1200e
Cepaj 1.8T neće preći 15L plina. Zverko mu vadio dušu po autoputu-aerodromu, nbg bila takva neka potrošnja. Ja ga vozim regularno, nekad zabodem papučicu, nekad ne, troši mi 11-12L max, mogu da ga nateram na 10L, ali zašto? Razliku plin benzin u snazi ne osetim.
1.8T se ponaša kao maca na vrhu gasa, nema ama baš ni najmanjeg cimanja ako oćeš polako da ga voziš. Upravo sve ono što je u Topgear-u za R32 rekao Klarkson
http://www.youtube.com/watch?v=oQ3KzT6g0GMDa, ima snažnijih, da ima brutanijih, ali brz auto za svakodnevnu upotrebu ovaj je najbolji.
Jeste da je moje mišljenje subjektivno, ali ne mislim da sam išta pogrešno rekao.
ako Hoces da budes dezurni u policiskoj stanici i u redu za placanje kazni ...1.8T ....
To možeš i sa ponikom, a najčešće u tom redu su oni nesuđeni Šumaheri što voze jugića. Skoro pola godine vozim još me nije zaustavila policija. Ako auto ima 200 konja ne znači da se vozi sa glavom kroz prozor, a papučicom do poda.
Zabodeš ponekad kad nekoga treba preći u 10m, meni je to najjači osećaj. Te brze vožnje, ludilo, najjači sam, me ne impresioniraju
Što se teme tiče i dalje mi nije jasno, pretpostavljam da momak nije upućen... Zašto mrtvi 2.0 benzinac pored živog 1.8T?