VW Klub
Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: Ivan Mart 10, 2015, 01:58:07 pre podne
-
Motor je 2.0 66kW, benzin-plin.
Svako jutro se pali obavezno na benzin i desava se da vergla po 6-7 sekundi dok ne upali.
Nekad upali na cvrgu a nekad duze vergla.
Teran je kod majstora.
Zamenio mu je neki senzor.
Posle toga je lepo palio 4-5 dana i opet poceo da zeza.
Ovaj majstor ne zna sta mu je i vratio je pare i stari senzor na mesto.
U cemu moze biti problem?
Pumpa, struja...
-
Proveri petu diznu mozda gubi kontakt jer neki put hoce a neki put nece da upali,mozda je problem u bravi za paljenje mislim da od nje dobija struju dok verglas i trebala bi da baca samo dok verglas.poz....
-
taj motor nema petu diznu
-
Zaboravih da napisem da je monopoint ubrizgavanje.
-
E to menja situaciju proveri gumu ispod karburatora da nije pukla i da falsira.
-
motor 2.0 bi trebao imati 4 injektora i hitachi struju. onda je 1.8 nije 2.0
-
Ovaj je 2.0 ali monopoint i ima 66kW a taj sa 4 injektora bi trebalo da ima 85kW.
U B4 nije isao 1.8 motor.
-
Sad se setih da kazem da je problem resen.
U pitanju je bila dizna/monopoint.
Deo zamenjen i sad radi kako treba.