VW Klub

Audi - Forum => AUDI Svet => Temu započeo: Krvopija Avgust 18, 2011, 07:30:52 posle podne

Naslov: Misljenje o A3 1.8T
Poruka od: Krvopija Avgust 18, 2011, 07:30:52 posle podne
Kao sto u naslovu pise, potrebno mi je misljenje o ovom vozlu, mane, na sta treba obratiti paznju prilikom kupovine, da li se isplati uopste kupovati ili ne???
Sve sugestije su dobro dosle.
Ako sqam pogresio gde sam okacio temu molim moderatore da je premeste na odgovarajuce.
Hvala unapred.
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: GT267 Avgust 18, 2011, 07:36:05 posle podne
Ja sam cuo da njima crkavaju turbine cesto. . . Al, javice se neko ko bolje zna. . .
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: RUS Avgust 18, 2011, 09:23:38 posle podne
Ja takodje.
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: Gagi Avgust 18, 2011, 09:30:38 posle podne
ali zato idu kao sotone...  lollol
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: kadi Avgust 18, 2011, 09:44:17 posle podne
da ,idu ekstra al turbinee boodala
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: Krvopija Avgust 18, 2011, 10:03:20 posle podne
Kako utvrditi dal je turbina losa i koliko  to cesto rikne?
Dal ima neko informaciu kolika im je potrosnja?
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: Acca Avgust 18, 2011, 10:25:39 posle podne
uzmi stiskaj ga negd po gasu u velike obrtaje,razvlaci ga malo vise i videces kako vuce,ako izgubi snagu onda turbina nesto ebe
barem ja mislim da tako mozes da proveris turbinu,ako sam pogresio neka me neko ispravi
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: pekar Avgust 19, 2011, 03:07:10 posle podne
moj prijatelj ovde u ZA ima tog audija,2001g. restayling model,preso 170000 i jos mu nije crkla turbina,a ide ko metak driving sve zavisi kako je vozen i odrzavan,ako ga je stiskao i nakon toga odmah ugasi auto,a ne saceka malo da se ohladi turbina,onda zato brzo i crkavaju,kod svaki auto ;)
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: Modus Avgust 19, 2011, 03:16:59 posle podne
Kao i svaki auto sa turbinom,čuvanje,servisiranje i sve ostalo što treba i bićeš zadovoljan...inače se nisu slabo pokazali...kolega sa posla je imao 1.8 T 1999 godinu i priča da je bio vrlo zadovoljan.vozio ga je 3.5 godine,motor i (turbina) su radili bez problema.
mahac
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: Gagi Avgust 19, 2011, 03:39:47 posle podne
ma ne treba da se turbina hladi,nego kad se auto protera u obrtaje ,turbina se zavrti jebe kevu,vrti se sigurno jos jedno tri minuta po gasenju motora,ali kad ugasis motor ona ostane bez podmazivanja i vise puta tako uradis i sjebes je... zato i treba da ostane da radi na leru malo pre nego sto ugasis auto...
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: Stefan91 Avgust 22, 2011, 07:52:00 pre podne
da se lose pokazao je glupost
nisam cuo da se neko zalio na turbinu, jedino na bobine


Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: Krvopija Avgust 22, 2011, 08:54:19 posle podne
a gde mi preporucujete da oteram auto na pregled?
Posto auto mogu da uymem u kompenyaciji da dam lagunu II 2001 dog. za audia.
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: Stefan91 Avgust 27, 2011, 05:42:15 pre podne
Sa vlasnikom u autokomerc  -ima tamo 1001 manu da mu nadju  biggrin

a ovako za sebe, verovatno ce ti preporuciti gedoru
ako on bude zauzet imas ovde kod mene u kraju -lik je doktor za VW-AUDI program, a nema sile drugi auto u radionicu da mu parkiras biggrin


...ako bude trebao kontakt, javi na pp
 
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: AndrijaVR6 Avgust 29, 2011, 02:18:29 posle podne
Isti je to motor kao u 4 GTI dobri su to motori  :rolleyes:
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: Djole GL Avgust 29, 2011, 02:21:45 posle podne
Ja sam vozio audi A3  1.8b auto je po meni bomba udobno ide kao metak do duse nije bio 150ks,ali zato je trosio cio jugopetrol lollol
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: Audi S3 turbo quattro Avgust 30, 2011, 11:59:27 pre podne
Da ti ne objasnjavam sad sve, tj zbog kojih da kazem 'mehanickih" nedostataka, neki su gore navedeni neki su tacni neki ne,  1.8 5V 125hp i cao ! ...
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: MasterChief Avgust 30, 2011, 02:55:53 posle podne
Da ti ne objasnjavam sad sve, tj zbog kojih da kazem 'mehanickih" nedostataka, neki su gore navedeni neki su tacni neki ne,  1.8 5V 125hp i cao ! ...

Izvinjavam se na offtopicu, ali me interesuje da sli su ti isti "mehanički" nedostatci prisutni na svim 1.8t motorima (ili samo ovaj od 150hp u A3), znam da je valjda urađena neka revizija motora posle 2000-te?
Naslov: Odg: Potrebno mi je misljenje o audi A3 1.8T 150ks, 2000god.
Poruka od: Audi S3 turbo quattro Septembar 07, 2011, 11:12:49 posle podne
Sav off-topic je izbrisan, sad je tema posvecena kokretno misljenju o navedenom modelu, motor smo vec rascistili jedna briga manje  drive
Naslov: Odg: Misljenje o A3 1.8T
Poruka od: Sinisa ALT Mart 02, 2012, 08:07:27 posle podne
ma ne treba da se turbina hladi,nego kad se auto protera u obrtaje ,turbina se zavrti jebe kevu,vrti se sigurno jos jedno tri minuta po gasenju motora,ali kad ugasis motor ona ostane bez podmazivanja i vise puta tako uradis i sjebes je... zato i treba da ostane da radi na leru malo pre nego sto ugasis auto...
  al si se ti majstore izlupetao....  boodala
Naslov: Odg: Misljenje o A3 1.8T
Poruka od: kadi Mart 07, 2012, 10:45:36 pre podne
auto sa turbom posle ostrije voznje se ne gasi odmah iz razloga sto se ulje posle takve voznje jako zagreje i posle momentalnog gasenja to jako zagrejano ulje ostane u turbini i posle moze doci do ostecenja prilikom jutarnjeg paljenja jer se to ulje naglo ohladi i fakticki zalepi za turbinu,dok posle par minuta rada na leru,temp se smanji i samim tim ne dolazi do toga, a to da se vrti jos 3 min...mislim...no coment