VW Klub
Audi - Forum => AUDI Svet => Temu započeo: Krvopija Avgust 18, 2011, 07:30:52 posle podne
-
Kao sto u naslovu pise, potrebno mi je misljenje o ovom vozlu, mane, na sta treba obratiti paznju prilikom kupovine, da li se isplati uopste kupovati ili ne???
Sve sugestije su dobro dosle.
Ako sqam pogresio gde sam okacio temu molim moderatore da je premeste na odgovarajuce.
Hvala unapred.
-
Ja sam cuo da njima crkavaju turbine cesto. . . Al, javice se neko ko bolje zna. . .
-
Ja takodje.
-
ali zato idu kao sotone... lollol
-
da ,idu ekstra al turbinee boodala
-
Kako utvrditi dal je turbina losa i koliko to cesto rikne?
Dal ima neko informaciu kolika im je potrosnja?
-
uzmi stiskaj ga negd po gasu u velike obrtaje,razvlaci ga malo vise i videces kako vuce,ako izgubi snagu onda turbina nesto ebe
barem ja mislim da tako mozes da proveris turbinu,ako sam pogresio neka me neko ispravi
-
moj prijatelj ovde u ZA ima tog audija,2001g. restayling model,preso 170000 i jos mu nije crkla turbina,a ide ko metak driving sve zavisi kako je vozen i odrzavan,ako ga je stiskao i nakon toga odmah ugasi auto,a ne saceka malo da se ohladi turbina,onda zato brzo i crkavaju,kod svaki auto ;)
-
Kao i svaki auto sa turbinom,čuvanje,servisiranje i sve ostalo što treba i bićeš zadovoljan...inače se nisu slabo pokazali...kolega sa posla je imao 1.8 T 1999 godinu i priča da je bio vrlo zadovoljan.vozio ga je 3.5 godine,motor i (turbina) su radili bez problema.
mahac
-
ma ne treba da se turbina hladi,nego kad se auto protera u obrtaje ,turbina se zavrti jebe kevu,vrti se sigurno jos jedno tri minuta po gasenju motora,ali kad ugasis motor ona ostane bez podmazivanja i vise puta tako uradis i sjebes je... zato i treba da ostane da radi na leru malo pre nego sto ugasis auto...
-
da se lose pokazao je glupost
nisam cuo da se neko zalio na turbinu, jedino na bobine
-
a gde mi preporucujete da oteram auto na pregled?
Posto auto mogu da uymem u kompenyaciji da dam lagunu II 2001 dog. za audia.
-
Sa vlasnikom u autokomerc -ima tamo 1001 manu da mu nadju biggrin
a ovako za sebe, verovatno ce ti preporuciti gedoru
ako on bude zauzet imas ovde kod mene u kraju -lik je doktor za VW-AUDI program, a nema sile drugi auto u radionicu da mu parkiras biggrin
...ako bude trebao kontakt, javi na pp
-
Isti je to motor kao u 4 GTI dobri su to motori :rolleyes:
-
Ja sam vozio audi A3 1.8b auto je po meni bomba udobno ide kao metak do duse nije bio 150ks,ali zato je trosio cio jugopetrol lollol
-
Da ti ne objasnjavam sad sve, tj zbog kojih da kazem 'mehanickih" nedostataka, neki su gore navedeni neki su tacni neki ne, 1.8 5V 125hp i cao ! ...
-
Da ti ne objasnjavam sad sve, tj zbog kojih da kazem 'mehanickih" nedostataka, neki su gore navedeni neki su tacni neki ne, 1.8 5V 125hp i cao ! ...
Izvinjavam se na offtopicu, ali me interesuje da sli su ti isti "mehanički" nedostatci prisutni na svim 1.8t motorima (ili samo ovaj od 150hp u A3), znam da je valjda urađena neka revizija motora posle 2000-te?
-
Sav off-topic je izbrisan, sad je tema posvecena kokretno misljenju o navedenom modelu, motor smo vec rascistili jedna briga manje drive
-
ma ne treba da se turbina hladi,nego kad se auto protera u obrtaje ,turbina se zavrti jebe kevu,vrti se sigurno jos jedno tri minuta po gasenju motora,ali kad ugasis motor ona ostane bez podmazivanja i vise puta tako uradis i sjebes je... zato i treba da ostane da radi na leru malo pre nego sto ugasis auto...
al si se ti majstore izlupetao.... boodala
-
auto sa turbom posle ostrije voznje se ne gasi odmah iz razloga sto se ulje posle takve voznje jako zagreje i posle momentalnog gasenja to jako zagrejano ulje ostane u turbini i posle moze doci do ostecenja prilikom jutarnjeg paljenja jer se to ulje naglo ohladi i fakticki zalepi za turbinu,dok posle par minuta rada na leru,temp se smanji i samim tim ne dolazi do toga, a to da se vrti jos 3 min...mislim...no coment