Novosti vezane za temu...
Još nije rešen problem, ali sam napravio bar neki napredak.
Rečima ću se potruditi da objasnim, a nekom drugom prilikom i šemom uz slike kada budem imao više vremena.
Senzor brzine na svom izlazu signal salje sa pozicije 2 na konektoru. Odatle taj signal ide na 14opinski konektor kod akumulatora, crne je boje, a signal ide na poziciju 3. Odatle se signal kreće do bele kutije ispod delektora vode (ispod brisaca, sa vozaceve strane) i tu ide na konektor narandzaste boje, pozicija 6. Sa narandzastog konektora ide na plavi 32pinski konektor na brzinomeru, pozicija 28. Sa istog plavog 32pinskog konektora sa brzinomera isti signal ide sa pozicije 3 na plavi konektor u beloj kutiji ispod deflektora vode (ispod brisača, sa strane vozaca) na takodje plavi konektor, pozicija 5. Sa njega signal ide na ECU, pozicija 35.
*na istoj poziciji 32pinskog konektora na brzinomeru dolazi i signal sa radija i digitalne klime. Ko ima manualnu klimu signal sa nje ne ide na brzinomer.
*na deonicama koje sam ispratio svuda je bela žica sa plavom prugom.
Danas sam na mom automobilu uspeo da proverim nekoliko reklacija i sve su bile dobre, otpornost se kretala oko 1,5 oma.
Proverio sam trasu od senzora brzine do crnog konektora na akumulatoru, trasu od narandzastog konektora do radija i najtezi deo trase od plavog konektora u beloj kutiji ispod deflekotra vode do racunara vozila. Sve trase su bile dobre.
Kada budem imao vremena provericu i ostale.
Da napomenem, senzor brzine je kupljen nov prema kataloskom broju i zamenjen nekoliko dana pre ovog testiranja. Greška P0501 i dalje postoji...