VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: TheViljuska Februar 15, 2018, 05:52:51 posle podne
-
U pitanju je Golf 4...ne pali se unutrašnje svetlo kada otvorim vozačeva vrata, a na ostalim se uključuje.
Gledao sam svuda i ne mogu da provalim gde je mikrotaster koji treba da odradi paljenje svetla, izgleda da je to neki drugačiji sistem, možda senzor, možda neki reed relej, pojma nemam...
Takođe, ne radi ni ono crveno svetlo na tapaciru kada otvorim vozačeva vrata, ali to mi nije toliko bitno.
Da li neko zna kako ovo da rešim?
Desilo se, doduše, par puta da je proradilo samo od sebe, ali nema pravila...
-
Ja sam imao slican problem ma B6, ali je meni bilo u pitanju osigurac. Jesi li ih proveravao?
-
Mikroprekidac u vecini slucajeva strada. Nalazi se u samoj bravi i on aktivira svjetlo.
Drug ga je sa ebaya narucio nekih 7eura i majstor mu izvadio bravu i prelemio ga odnosno zamjenio postojeci
-
Mikroprekidač je u pitanju.
Imao isti problem na svojoj Mk4.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ljudi nemoj ni da zapocinjete temu pre nego sto proverite osigurace. Istina je da je na g4 mana taj mikroprekidac i sam jesam siguran da on pravi problem u ovom slucaju. Ali osiguraci . . .
-
Kako mogu biti osiguraci,ako mu to radi na preostala vrata?Ok ako ne radi na svim,ali samo na 1 vrata pre ce biti da je mikro prekidac.
-
Da li ima nekog smisla da probam da ušpricam u tu bravu neki kontakt-sprej pošto ponekad i proradi, pa računam da nije crkao skroz taj mikroprekidač?
-
Ja sam kod mene prskao WD sprej i nista,probaj ali tesko,najbolja je zamena.
-
Probaj sa onim sprejom za odmascivanje diskova.
-
Nemoj da probava sa tim sprejem za ciscenje kocnica jer je zapaljiv da ne bi bila varnica pa eto belaja. Skini ga i probaj ocistiti, neki mogu da se otvore i da im se kontakti srede ja sam na mom golfu to tako uradio
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Ako vec skidas budi spreman na zamenu,da ne otvaras 2 put i raditi isti posao 2 puta.
-
mikroprekidac je u el.bravi moras da je rasklopis da bi dosao do njega bolje nabavi rezerni preko alliexpresa oko 5-6e pa onda rasturaj nije prosto rasturiti ako to radis bar ga zameni a od prskanja malo vajde ces da imas.
Pogledaj video
https://www.youtube.com/watch?v=z5dtdyDDgrw&t=305s
-
Gledao sam nesto po yt ,da li moze da se vrati bez rasturanja brave,tj.da se samo izvadi,zice isecu na pola i zalemi?
-
Ne on je u bravi nije bas prosto doci do njega zato treba imati rezerni pre nego sto se upustis u taj posao ili zameniti komplet bravu malo skuplja opcija ali dosta prostija.
-
Najveći problem je skinuti bravu. Montiranje novog prekidača je smiješan posao.
(http://www.fototime.com/1C5B700DFBFA5B2/standard.jpg)
Ne otvaraj elektronski dio brave ni slučajno. Problem je u ovom mikroprekidaču sa crvenom i plavom žicom.
Izvališ stari, precvikaš žice.
Staviš novi, zalemiš žice i izoliraš dobro. Montiraš nazad i to je to.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Hvala svima za odgovore i pomoć, čim se prolepša vreme i ja budem slobodan krećem u avanturu skidanja brave i zamene mikroprekidača, a probaću i da sve to uslikam i objavim ovde u delu "URADI SAM" :)
-
Da se nadovezem na temu, imam isti problem
sa bravom, znaci ne pali svetlo u kabini i na vratima..
Pored toga ne radi ni cent. brava kada hocu na kljuc da
zakljucam/otkljucam ili otvorim prozore, dal i to ima veze
sa mikroprekidacem ili je i brava crkla, osiguraci su dobri.
Nekad se desavalo da proradi samo od sebe u poslednje vreme uopste.. Na suvozacevim sve radi
-
99 posto mikroprekidac
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Moze da bude i instalacija u prekin tacnije gde prelazi od vrata do stub.
-
I ja imam isti problem samo sa passatom b5 limuzina
Ne radi mi unutrasnje svetlo kad otvorim bilo koja vrata, i ni jedno u vratima ispod tapacirunga.
I daa, kad izvadim kljuc iz brave za paljenje, upali gore sva svetla, i kad otkljucam centralno upali svetla.
U cemu je problem?
-
Vozim Golfa IV koji ima troje vrata i vec sam dva puta imao problem sa mikroprekidacima. Prvo me je zezala brava vozaca, a kasnije brava suvozaca. Ovo je dovelo do toga da se zbog toga nekada auto nije hteo zakljuca, odnosno da se nije hteo otkljuca .Kada vam se desi ovakav problem morate to hitno da resite, jer ako se zakljuca ii nece vise da se otljuca brava onda je skoro nemoguce otvoriti vrata bez ostecenja tapacira i ostalih delova vrata.
Kada se brava rasturi mozete da naidjete na dve varijante brave da je prekidac lako izmeniti i da je on fiksiran tako da se ne moze izmeniti. Takodje pazite na to da vam se moze desiti da je problem do elektronske ploce koju treba prelemiti i problem ce biti resen. Ukoliko se desava da brava ponekad proradi, tj. da se svetla pale problem je u elektronskoj ploci koju treba prelemiti. Posao rasturanja i skidanja brave nije jednostavan, ali uz malo muke moze da se resi.
Obavezno pre bilo kakvog rasturanja brave proverite na dijagnostici koju vam gresku javlja. Kod VAG COm programa u modulu 46 Central Conv sigurno mora da javi neku gresku tipa 00928 ili 00929.
WD sperej ili neki kontakt sprej sigurno nece da rese ovakav problem.