VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: krompic Maj 14, 2014, 11:38:58 pre podne
-
Pozdrav za sve
Pitanje konkretno da li moze komplet motor, menjec, IC od Passata b3 tdi u Golfa 2 td .
Ili jos konkretnije da li moze kompletan prednji trap sa mostom amortizerima , glavcinama, motorom i menjacem da li ide sraf na sraf
ili vec kako !! :)
Hvala na odgovorima
Kroka
-
motor i menjac mogu, most ne odgovara, pasatove opruge su isto prejake za dvojku, viljuske ne mogu, interkuler isto ne odgovara. glavcine odgovaraju 1988-1992g, ako ti je dvojka do 1987god moraces kupiti samo 2 kugle fi 19. sve je isto na oko a nista nije isto.
nije neka nauka da se ubaci i spakuje. ubacuju se u dvojke i zajebaniji motori od 1,6tdi samo moras znati sta ti od kog modela odgovara da bude sve kao fabricki
-
jos je majstor zaboravio poluosovine
-
motor i menjac mogu, most ne odgovara, pasatove opruge su isto prejake za dvojku, viljuske ne mogu, interkuler isto ne odgovara. glavcine odgovaraju 1988-1992g, ako ti je dvojka do 1987god moraces kupiti samo 2 kugle fi 19. sve je isto na oko a nista nije isto.
nije neka nauka da se ubaci i spakuje. ubacuju se u dvojke i zajebaniji motori od 1,6tdi samo moras znati sta ti od kog modela odgovara da bude sve kao fabricki
Hvala na brzom odgovoru
Pitao sam da li moze most i opruge itd od passata zato sto dobijam veoma povoljno posto kupujem motor i ovo ostalo.
Imam ja kompletan most i viljuske, glavcine ,servo letva od GTI 16v pa cu to montirati.
Moja je 1986 1,6 td a menjac je 4T nadam se da je elektro instalacija ista.
Po tebi da li je ovo dobra varijanta za motor i menjac i od cega bi najbolje bilo da ubacim interkuler kad ovaj ne odgovara.
Moram li ubaciti i servo od passata jer stavljam i pozadi komplet glavcine i diskove od passata posto se kod mene rasklapaju glavcine od torzije. Da li papucice od passata mugu na dvojku onako u kompletu da mogu da montiram i cilindar za kvacilo. A poluosovine sto kaze PaulGT
Puno pitanja jer u subotu idem po motor pa me interesuje sta mi jos treba pa da uzmem o jednom trosku. wub
-
Papučice ti mogu od Passata,samo moraš da na požarnom limu izbušiš rupu za cilindar kvačila. To češ vidjeti gdje treba,kad staviš papučice na mjesto,označiš i izbušiš. Taj motor na sebi ima 3 žice,tako da oko instalacije ne moraš ništa čačkati. Intercooler se može ubaciti i od Passata,uz male prepravke. Možeš pokušati nači original od Golfa Intercooler,a možeš i praviti kojekakve budževine da ga staviš ispred hladnjaka u masku. (ja sam konkretno imao od BMW-a E46 intercooler u masci dok sam imao takav motor u jednom od Golfova) Na original mjenjač od Passata,moraš staviti i šaltung na sajle,tu ima sitnih prepravki,ali ništa strašno.Poluosovine ti pašu s tvog motora,samo moraš promjeniti unutarnje kinetičke zglobove,ako ti nisu već fi100. To ti je to otprilike...
-
šaltung na sajle da skinem od passata to ima na ovom passatu verovatno ,ako si vec imao takav motor jel bolji od ovog mog i u cemu se razlikuje
-
puno pitanja za ova doba noci.
nastavicemo sutra
-
Ok Pozdrav pa se cujemo sutra tapsac clap
-
moze li koji odgovor majstor1-ri
-
Razlika između Intercooler i tvog motora (osim što taj ima intercooler) je u drugačijoj podešenosti Bosch pumpe,dizni i što ovaj sa intercoolerom ima turbinu hlađenu vodom,za razliku od tvog koji ima turbinu hlađenu uljem. I naravno tvoj ima 51KW,a intercooler 59KW. Imaš dvije verzije tog motora oznaka RA i SB i proizvodio se samo 1989-1991
-
Hvala na ovim podacima
jos samo pitanje da li kompletno kociste rucice menjaca sa sajlama ubacivam u tunel gde je bila i ova rucica na golfu ili odgore na tunel da pravim nosace
-
Kako ti stoji sad,ubaciš i ovu na sajle. Moraš samo probušiti rupe na limu za zadnja dva šarafa,a to češ vidjeti gdje kad budeš postavljao. Uglavnom nije ništa teško. Ja taj motor kompletan spakujem za jedan dan u auto.
-
Lako je tebi kad znas thumbup pa za jedan dan, ali ja to moram onako da meracim 10 dana bonk lollol
imam hladnjak od passata 2,0 koji je imao klimu da li njega da ubacim ili onaj moj od 1,6 td
-
Stavi koji je veći
-
Izvinjavam se ako tema postoji,ja je nisam nasao.
Zanima me kojim motorom mogu da zamenim moj motor u golfu 2 ?? Za sada je u njemu 1.6 dizel , zamenio bih ga nekim drugim motorom , da li moze 1.9 D ili tako da kazem koji motor bez problema jos mogu da ubacim u njega ??
Hvala i pozdrav ! beer beer
-
U dvojku mozes da stavis skoro bilo koji motor i vw grupe. Mislim da 1.9 d bez problema moze da stane.
-
Hvala, a sta jos moram da promenim kada stavim motor 1.9 ?
-
Zavisi kako kupis motor, ako dobijes u kompletu sve, mozes samo svoj da izvadis a da stavis taj bez ikakvih prepravki, eventualno ako ne dobijes mjenjac, da stavis svoj i uz to novi set kvacila.
-
Nabudzicu taj 1.9 , nadam se da ce golf dobro ici sa tom kubikazom,a da ne zna neko kakve su peripetije oko carine i prevoda tog motora ?
-
Taj motor fizicki moze u golf 2 ali mislim da ne mozes to da registrujes, bila je tema na forumu.
edit:
Evo teme pa pogledaj http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=56211.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=56211.0)
evo nesto iz nje
u sustini se ne pravi problem u koliko je taj model pravljen sa tim motorom ako nije onda te ostale peripetije. na primer bez problema izvadis 1.4 i stavis 1.8t u golf 4 ali 1.8t u npr. u lupo, mora atest tj. nikad ga neces u srbiji registrovati.
Tako sam i ja čuo. U jedinicu može G60 motor od 160 konja jer je 1.8 postojao u jedinici a 2.0 ABF 150ks ne može. :53
Što se tiče dvojke i 2.0 motora, postoji Jetta sa fabričkim 2.0 za severnoameričko tržište (mislim da je 9a), ako to priznaju naši stručnjaci/eksperti?
Later models of the Mark 2 GLI had a 16 valve dual cam engine, originally a 1.8-litre engine first was used in the mid-1987 GLI and beginning in 1990 with the newer Mark 2 body style an upgrade to a 2.0-litre 16 valve (in North America).
Uostalom korado je na istoj platformi (A2) kao i dvojka, samo treba dokazati našim kosmonautima da je to isto jer njihova logika nema veze sa zdravim razumom.
Šaljem Alviroviću mejl :36
Carina moze bez problema, izlazi oko 250-300e, zavisi od godista motora, vozila u koje ide itd. Od papira za to ne treba skoro nista, racun za motor i licna karta.
Posle toga ti trebaju tzv. smernice iz VW-a za ugradnju u to vozilo, onda od agencije za bezbednost saobracaja treba da dobijes dozvolu da to uradis, pa kad ugradis onda treba da spremis skicu kako si to uradio, zatom pecat od nekog servisera, zatim teras na masinski ili u amss na atestiranje, onda oni slikaju svaki jebeni sraf i svaku jebenu podlosku i maticu koju si zavio, te slike salju siljokuranima u ageniju za bezbednost saobracaja koji svakom jebenom srafu nadju manu iako je fabricki tako zavijen. Kad oni nekim cudom posalju odobrenje da se auto atestira masinski izdaje atest i sa tim ides na tehnicki gde se iscitava broj i posle toga ides u sup na promenu podataka o vozilu. Klasicno izdrkavanje.
-
U dvojku je isao 2.0 za americko trziste i to sigurno imaju u sistemu, tako da nece praviti problem za 1.9 u mk2. Tj. ne bi trebalo.
A i da prave jedni, odes kod drugih. Registrovan je jedan sa foruma mk1 kabrio 1.9 tdi sve legalno u papire bez atesta sa masinskog fakulteta, uverenja iz porschea i sta ti ja znam. Sve se moze kad se hoce. beer
-
Ja sam samo preneo ono sto sam video na forumu.
-
Hvala na odgovorima,malopre sam uspeo da kontaktiram nekog lika iz supa i rekao mi je da mogu da ubacim taj motor tj. 1.9 turbo diesel ,ali cu imati veci porez na prenos i neku taksu zbog izmene saobracajne....Nadam se da necu imati problema... majstor1 majstor1
-
To ti je smesna cifra, mislim da ne prelazi 3-4 hiljade. Nego gde ti mislis da nadjes 1,9TD, lakse je naci belog medveda na Zezelju.
-
djole jel se zezas ili ?
-
Za sta tacno?
-
da je tesko nac motor 1.9 td 55 kw
-
Tesko, da je u dobrom stanju. Sad bih 5 uzeo odmah, samo da ih mogu naci, 1.6td ili 1.9td/
-
Ima ovamo kod nas, prije 3 dana sam izvadio 1 6 59 kw povuko vode u klipove, a ubacio bas taj 1.9 td, extra stanje.
-
A koje su im cene? Komplet motor sa pumpom i turbinom?
-
bosch pumpa, turbina vodena pumpa alternator znaci sve to doslo na motoru, za 500 km (250 eura). ja stavio samo mjenjac na njega i upalio ga.
-
Da mi je blize i da nema granice odmah bih dosao za par komada.
-
Komso,imas iza mrcajevaca onaj otpad sa desne strane , imaju motor 1.9TD 350 eura .Daju i garanciju,mislim da je iz Francuske.A ja sam nasao 1.6 TD sa inter cooler-om u extra stanju....
-
Koliko je taj 1.6 TD sa inter coolerom?
-
to i mene zanima. da li uposte moze da se nadje tih motora u solidnom stanju, i koja cena?
-
Oko 400 eura da bude dobar .....
-
Drustvo imam problem sto ovako sto u glavi :) Naime imam motor 1.8 8v ali bez k glave nego prepravljen na monopoint e sad taj motor bi trebao da leti napolje jer imam u planu da stavim 1.8 16v ili 2.0 16 v ali oba ova motoro imaju isto k glave i skoro pa nemoguce bi bilo nastelovati sto obican sto ako moze sekvent na njima tako bar cujem. Mene zanima da li moze da se zameni k glava i da se stavi direktno ubrizgavanje sa diznama na taj motor 2.0 16v od nekog drugog auta umesto k ubrizgavanja zbog plina stelovanja itd? (Naravno stavio bih sekvent na direktno) :30 :30 :30 :30
-
moze se prepravit na el. dizne.
-
Ma brate ako vec stavljas motor GTI 16V nemoj plin da stavljas,to je pravljeno da bude brzo i ludo :) i guta svaki dosta goriva , ali ide ! Ako ti treba imam ceo motor GTI 16V u dobrom stanju,povoljno ....
-
Znam da ide ali ipak radim sa kolima i bitno mi je zbog posla da me jeftinije izadje gorivo ali kad ja vozim ide na 98 :) Ali kao gore navedeno na el dizne u redu ali od kog auta moze jer opet bih stavljao sekvent a ne obican plin i isao bi lepo :)
-
od golfa
-
Hahha znam ali kog model motor sta kako? :) Treba mi tacna informacij koji golf to ima da bih znao sta trazim...
-
Imam Golf 2 1.8RP i stavio bih 2.0 16V ABF... interesuje me koliko je zahtevna ugradnja tog motora i da li je potrebno vrsiti neke vece prepravke na samom autu ili odgovara kao sto kazu ''sraf na sraf''? Pozz
-
Vidi ovde ; http://www.qpeng.com/conversion_guide.html
-
pozdrav svima novi sam na forumu pa me zanima planiram da kupim dvojku gti 8v ili 16v pa da ubacim neku jacu masinku razmisljao sam o abf iz trojke kakve su prepravke,koji bi jos motor lepo seo u getaru?
-
Uz puno volje i jos vise para, mozes i motor od Porsea da stavis u dvojku... Dakle zavisi od budzeta . . .
-
Bogami po novom zakonu neće da može. Samo motor koji se fabrički ugrađivao u taj model auta.
-
Kakve veze ima zakon o ubacivanju abf-a u dvojku?
-
Nema nikakave. Ubacuje ga majstor
-
I dobar duhovnik ga krsti po ps-u,i to je to..Bitno je sta pise na bloku dal je 1,3 1,1 2,0..to nije bitno.. lollol.
-
i remus obavezno lollol lollol lollol
-
lollol bas tako nenade,nego me stvarno zanima sta treba sve da izmenrm na autu
-
motor :)
-
i remus obavezno lollol lollol lollol
a bez njega ni iz garaze.. ;)
-
Nadji onda neku 16v noviji tip, nece te cimati za motor sigurno, za nevicno oko izgledaju isto.
Motor pasuje na sraf, samo ostavis menjac dvojkin na poluge, mozda ce creva za vodu morati da se preprave i jos neke sitnice. Motornu instalaciju uzmes komplet i samo ubodes u svoju kutiju.
Kompjuter ako je kodiran, mora da se ubije kod elektronicara i to je to manje vise, ali ti savetujem da ipak to radis kod proverenog majatora.
-
Ja se izvinjavam sto upadam ovako ali pitao bih nesto u vezi dvojke i povecanja performansi, a ipak se ovde govori o tome :D Odavno sam cuo ili procitao negde da dvojkin 1.6 motor benzin moze da se prepravi na 1.8 16v, da je blok isti samo je hod klipova razlicit i tako se dobija razlika u kubikazi. Tj. Da moze da se iskoristi blok od 1.6 koje je normlno zaveden u saobracajnu i da se promeni radilica, klipnjace, klipovi i nabaci 16v glava, elektronika sa 1.8 i ostale stvarcice... Kazem cuo sam ili procitao, nisam video, pa pitam da li je to moguce?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
dule sve je moguce. cak je i drvena pec moguca, samo sto se na nju jednom ugrijes
-
I to na kartonske cunkove.. lollol
-
zanima me da li je moguce ubaciti motor i menjac od audija sa quatro sistemom i ugraditi differencijal naravno od audija konkretno s3 1.8t
-
sve je moguce. cak i drveni sporet samo sto se sa takvim sporetom samo jednom ugrijes
-
Cao Pecare, koliko para si spremio za ovaj projekat i sta imas trenutno od delova/auta?
-
treba mu taj S3 u kompletu i jos bruka para i zivaca
-
nije moguce ...
-
iskreno da vam kazem nisam zapoceo jos projekat nemam jos ni auto to planiram vec duze vreme pa sam zeleo da se raspitam da li je moguce ikako
-
Sve moze,sve je moguce a najvise zavisi koliko si spreman da potrosis para na takav projekat.
-
Vidi po oglasima koliko kosta komplet s3, krsten golf kec, pa na to dodaj jedno 3000e i vidi da li ti se uklapa u budzet. ;)
U ovaj grub proracun ne racunam estetska ulaganja naravno.
-
puno gledate youtube i snimke po netu ...
nije moguce to napraviti fizicki , osim ako ne mislis pola auta da iseces ... ,a pritom tvrdim da se to napravi kako valja da ti treba min 5000-7000e da ga upalis .... ca o o o o o :26
raspitaj se malo na forumu kod ljudi koji su ozbiljnije sredjivali automobile koliko su para ulagali ...
-
ne moze 7000 € ni do postavljanja na tockove stici
-
A zbog cega mora sa S3 kad je taj pogon isti kao na Golfu 4 4motion?
Cubica je to ugradio u Golf 2
-
golf 1 i golf 2 su isti pravo. U Cubice je vec bio syncro pa je bilo prepravki od nosaca zadnjeg diffa. na kecu moras isjeci od pedala naprijed kompletnu podnicu i nakaciti od audija, napraviti nosace motora i mjenjaca, upraviti kardan ijos pun k...c stvari. ja da imam pare i svo vrijeme ovog svijeta nebi sebi to radio, a kamo li drugom. uvjek se nade nesto sto ce te sex
-
E to si u pravu, zaboravio sam da je njegov bio sinhro. Lepo kupis S3 ili G4 i vozis se ko covek
-
konkretno sam zagrejan za s3 menjac diff i ostalo posto je to najjaci menjac od svih na 1.8t tako da za dalji tuning motora ne bih imao problema sa njim,a golf 1 mi je nekako najbolji za neku trkalicu od svih vagena zbog svoje tezine
-
Zdravo,zanima me kako paše 1.8t iz audi a3 u golfa mk3?
-
Zavisi koji je mk3,koliko konja planiras da izvuces,naravno u svakom slucaju imas prepravke samo negdje vise negdje manje
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
180 ks,kasnije možda malo više
Pretpostvljam da je najbolja za to 16v
-
Najbolja ti je 16v mozes odma da iskoristis od nje menjac i 2 stope motora,samo jednu treba da prepravis neka me ispravi neko ako grijesim, kocnice su jake da drze tu snagu,instalacija treba da se poveze i pumpa od goriva
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Vidim da je tema stara ali ucinilo mi se prikladno da u njoj pisem.
Posto golfa nevozim vise svakodnevno a pojavio se na oglasima vr6 motor sa papirima koji sam hteo da ubacim umesto abf.
Iscimao Amss i uputise me na ovlastenu kucu tj. Porse NS pa ako oni daju saglasnost onda valjda Amss na atest.
Poslao mail u Porse i za divno cudo posle 7 dana stigao odgovor, treba da poslaljem moju ocitanu saobracajnu i kodnu oznaku zamenskog motora.
Posto sam nesto slovkao po stranim sajtovima svi su nesto manje vise protiv takve zamene.
Voleo bih da cujem vasa misljenja o ta dva motora.
Poz.
-
Po meni ti je to bacanje para sem ako neces vr6 da napucas malo.On ima samo lep zvuk a po pitanju brzine tu su negde bolje te pare ulupaj u abf i imaces motorcinu a dok ubacis vr6 trebace ti mnogo para i zivaca i opet imas skoro isti motor sa istim perfomansama ali boljim zvukom
-
i skupljom registracijom
-
Onda pametnije te pare da ulozim u motor i menjac od mk2. Krajnja brzina nije mi nesto bitna vise volim da lepo povuce u startu.
Послато из Северне Кореје уз помоћ Ким Ђон Ун
-
Bolje lezi sa laksim motorm + je vr6 dodatno nagnut napred