Autor Tema: Problem sa karburatorom Mk2 .  (Pročitano 13561 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 39
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CharlesPiews
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #20 poslato: Februar 08, 2012, 09:42:10 posle podne »
U Nisu imas par majstora koji dobro poznaju karburatore i vw fozila tako da ti je moj savet da probas da sredis tvoj karb. Na golfu 1.3 je karbuator Pierburg 2E3 i za razliku od modela 2EE koji je skoro nemoguce bar kod nas popraviti ovaj 2E3 moze da se sredi. Ja sam servisirao moj karb kod majstora koji zivi preko puta regrutnog centra u Nisu, pored Nisave neznam tacno kako se zove ulica, majstor se zove Radisa a inace je profesor mehanike u Tehnickoj skoli, nije skup, radi korektno. Od majstora kojih imas u Nisu su i Dalibor Flojd koji je zaista odlican majstor za vw vozila i njega su mi preporucivali za karb ali ja posto nisam stalno u Nisu i kad odem nezadrzavam se mnogo nisam imao vremena da odem do njega, i ima jos jedan u Pasi poljanu, majstor  Beli, i naravno Korado karb servis mada jednom sam bio kod njih i nikad vise, iskreno nisam zadovoljan kako rade.

Van mreže Sasa90

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd,Borča
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.3
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #21 poslato: Februar 08, 2012, 09:42:39 posle podne »
@bure1 Pa dobro,ako je 1.6,normalno je da će se osetiti.Na Kecu je ipak motor od 1100ccm i 55ks,što odgovara Golfovom 1.3 po snazi,tako da se kod Marka to neće puno osetiti
@marko93 Mene je servis karburatora izašao malo više 30e

Mihajlo Stankovic

  • Gost
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #22 poslato: Februar 08, 2012, 09:49:26 posle podne »
korado ne a ovaj profesor radi dobro ;)

Van mreže Marko_Nis

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1222
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +25/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk5 GT
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #23 poslato: Februar 08, 2012, 09:52:53 posle podne »
Pricao sam sa caletom,i dogovorili smo se da ipak oteram kola u servis i da majstor pokusa da napravi taj karburator.Ako i dalje bude isto radio,moracu da ga promenim..  boodala

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1622
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +43/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #24 poslato: Februar 08, 2012, 09:57:54 posle podne »
pravi bre nego sta,nego stavi od juga,ej bre to nikad ne bi uradio,ja imam golfa sa 2ee karburatorom,nemam problema,nemoguce ga napraviti??verujte da je moguce,nego je malo komplikovan a nasi majstori nece mnogo da se muce jer znaju da ne mogu uzet dosta para za to,veruj da je fabrikana najbolji,i manje je komplikovan od 2ee,moze da se uradi,a to da sa karb od juga isto ide ili slicno...mozda nizbrdo :rolleyes:
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže Marko_Nis

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1222
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +25/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk5 GT
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #25 poslato: Februar 08, 2012, 10:05:43 posle podne »
Ma nema nista bez fabrike,mora to da se popravi  wub

Van mreže Twister

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2174
  • Age: 46
  • Lokacija: Srem. Mitrovica
  • Karma: +53/-19
  • Pol: Muškarac

Van mreže Marko_Nis

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1222
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +25/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk5 GT
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #27 poslato: Februar 09, 2012, 12:58:28 pre podne »
Ma nije potrebno...za sad  biggrin
Masina ide kod majstora,nadam se da ce on da servisira karburator kako valja  bicedobro
Javicu ja sta sam napravio  :rolleyes:

Van mreže Vasko-Mk

  • VW Početnik
  • Poruke: 158
  • Age: 50
  • Lokacija: Stip Makedonija
  • Karma: +8/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #28 poslato: Februar 09, 2012, 02:08:18 posle podne »
Hvala druze.Pa ja mislim da mi je bolja a i isplativija opcija da stavim taj karburator.Za opravku mog karburatora trebace mi oko 70-80eura,a i mozda bude ponovo pravio problem.A i nisam neki zaludjenik za brzinu,da sam hteo brzi auto uzeo bi GTI-a,tako da mi svakako odgovara ova opcija sa karburatorom sa 101.
Kako si ti zadovoljan sa njim,ne pravi ti nikakav problem i kakva ti je potrosnja?  :rolleyes:

Ja sam do sad super zadovoljan. Ne pravi nikakav problem, osim sto je brzina manja ( po meni to nije problem ). Potrosnja je u gradu oko 9 - 10l, sad kad su temperature oko - 10 a na tvorenom putu 6,5 - 7l. Pali odlicno, treba mu pun saug. Sve zavisi kakvog je kvaliteta i taj sto bi ugradio. Siguran sam da novi Weber kosta isto i koliko servisiranje Pierburga. Samo da napomenem da ja svog Golfa vozim pretezno sam, retko kad su dvoje ili vise ljudi unutra a od tereta ima jedino obaveznu tehnicku opremu, nista vise. Puno pozdrava
Golf - 4  1,9 tdi

Van mreže Vasko-Mk

  • VW Početnik
  • Poruke: 158
  • Age: 50
  • Lokacija: Stip Makedonija
  • Karma: +8/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #29 poslato: Februar 09, 2012, 02:10:52 posle podne »
U Nisu imas par majstora koji dobro poznaju karburatore i vw fozila tako da ti je moj savet da probas da sredis tvoj karb. Na golfu 1.3 je karbuator Pierburg 2E3 i za razliku od modela 2EE koji je skoro nemoguce bar kod nas popraviti ovaj 2E3 moze da se sredi. Ja sam servisirao moj karb kod majstora koji zivi preko puta regrutnog centra u Nisu, pored Nisave neznam tacno kako se zove ulica, majstor se zove Radisa a inace je profesor mehanike u Tehnickoj skoli, nije skup, radi korektno. Od majstora kojih imas u Nisu su i Dalibor Flojd koji je zaista odlican majstor za vw vozila i njega su mi preporucivali za karb ali ja posto nisam stalno u Nisu i kad odem nezadrzavam se mnogo nisam imao vremena da odem do njega, i ima jos jedan u Pasi poljanu, majstor  Beli, i naravno Korado karb servis mada jednom sam bio kod njih i nikad vise, iskreno nisam zadovoljan kako rade.

Na mom Golfu - 2  1,3  iz 87 g je bio karburator Pierburg 2 EE, vise puta su majstori pokusavali da ga poprave ali bezuspesno, tako da je pala odluka da se zameni Weberovim. Pozdrav
Golf - 4  1,9 tdi

Van mreže Vasko-Mk

  • VW Početnik
  • Poruke: 158
  • Age: 50
  • Lokacija: Stip Makedonija
  • Karma: +8/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #30 poslato: Februar 09, 2012, 02:13:06 posle podne »
@bure1 Pa dobro,ako je 1.6,normalno je da će se osetiti.Na Kecu je ipak motor od 1100ccm i 55ks,što odgovara Golfovom 1.3 po snazi,tako da se kod Marka to neće puno osetiti
@marko93 Mene je servis karburatora izašao malo više 30e

Bure1 je u pravu, Zastava ima 1116 sm3 a Golf - 2   1,3 benz. ima 1262 sm3, tako da je razlika neprimentna. To je moje iskustvo.
Pozdrav
Golf - 4  1,9 tdi

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1622
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +43/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #31 poslato: Februar 09, 2012, 03:07:07 posle podne »
U Nisu imas par majstora koji dobro poznaju karburatore i vw fozila tako da ti je moj savet da probas da sredis tvoj karb. Na golfu 1.3 je karbuator Pierburg 2E3 i za razliku od modela 2EE koji je skoro nemoguce bar kod nas popraviti ovaj 2E3 moze da se sredi. Ja sam servisirao moj karb kod majstora koji zivi preko puta regrutnog centra u Nisu, pored Nisave neznam tacno kako se zove ulica, majstor se zove Radisa a inace je profesor mehanike u Tehnickoj skoli, nije skup, radi korektno. Od majstora kojih imas u Nisu su i Dalibor Flojd koji je zaista odlican majstor za vw vozila i njega su mi preporucivali za karb ali ja posto nisam stalno u Nisu i kad odem nezadrzavam se mnogo nisam imao vremena da odem do njega, i ima jos jedan u Pasi poljanu, majstor  Beli, i naravno Korado karb servis mada jednom sam bio kod njih i nikad vise, iskreno nisam zadovoljan kako rade.

Na mom Golfu - 2  1,3  iz 87 g je bio karburator Pierburg 2 EE, vise puta su majstori pokusavali da ga poprave ali bezuspesno, tako da je pala odluka da se zameni Weberovim. Pozdrav
na tvom golfu je bio 2e3,2ee nema sanse ,ide samo na 1,6 motor
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #32 poslato: Februar 09, 2012, 04:39:58 posle podne »
I ja imam 2ku 1.3 sa perburg 2e3 i tokom prvog minuta rada se auto trese (više lijeva strana), a kasnije je sve normalno. Karburator je čišćen i naštelovan, a potoršnja je na otovorenom 6.5l do 7l. Interesantno je da nikako ne mogu da utrefim aktiviranje sauga i tzv fast idle jer šta god da uradim moram da mu dam gas da i upalio i da ga držim na leru 10ak sekundi da bi radio kako treba (u vožnji i tako hladnog nema problem). I da, tada mi na auspuh ne baca ništa (dim je gotovo pa bezbojan). Uvijek pritisnem pedalu do kraja da bih aktivirao saug i samo mi je jednom uspjelo da digne obrtaje na 2000 i tako ih drži. DA li neko ima ovog 1.3 da se u prvom minutu rada ne trese?

Van mreže Sasa90

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd,Borča
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.3
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #33 poslato: Februar 09, 2012, 05:16:56 posle podne »
@Vasko-MK Pa da,to sam i rekao

Van mreže spaske_

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Age: 35
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #34 poslato: Februar 09, 2012, 06:02:58 posle podne »
Da li neko zna koja je oznaka na mom golfu 2 1.8 iz '86? Ima mehanicki sauh.

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #35 poslato: Februar 09, 2012, 07:16:17 posle podne »
Ako ti je slovna oznaka motora RH karb ti je 2E2 PIERBURG!



Uploaded with ImageShack.us

Van mreže blackwood91

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 724
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-6
  • Pol: Muškarac
  • No replacement 4 good displacement
  • Auto: VW Bora TDI
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #36 poslato: April 15, 2012, 11:39:10 posle podne »
pravi bre nego sta,nego stavi od juga,ej bre to nikad ne bi uradio,ja imam golfa sa 2ee karburatorom,nemam problema,nemoguce ga napraviti??verujte da je moguce,nego je malo komplikovan a nasi majstori nece mnogo da se muce jer znaju da ne mogu uzet dosta para za to,veruj da je fabrikana najbolji,i manje je komplikovan od 2ee,moze da se uradi,a to da sa karb od juga isto ide ili slicno...mozda nizbrdo :rolleyes:

Kadi je potpuno u pravu...Kod mog majstora vidjam dosta njegovih kolega, koji cak ni posle mnogo mnogo godina rada ne mogu da srede karburator kako valja, a drugo sto Kadi kaze, retko ko danas hoce da se zeza sa tim...

Van mreže geniusnet

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 38
  • Lokacija: Zemun- Batajnica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #37 poslato: April 16, 2012, 12:37:04 posle podne »
I ja sam u mog golfa stavio weberov od zastave i resio sve probleme a taj pierburg 2ee sam i ja imao i gde sve nisam bio sta sve mu nisam radio ma nikad nije radio kako treba i nebi ga stavio vise pa nov sad da mi daju. Ako vozis na plin ma nema boljeg karburatora od kecevog a na benzinu malko slabije vuce ali gotovo zanemarljivo. Drugo taj kecev karburator i ako pocne da preliva ili zeza nesto netreba ti ni majstor ni ovaj ni onaj, toliko je prosto sve na njemu da sve mozes sam da uradis. Ja sa vremena na vreme tj kad se setim i kad me nemrzi skinem ocistim cisto preventivno pregledam sve i teraj nikad nije problem pravio.

Van mreže blackwood91

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 724
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-6
  • Pol: Muškarac
  • No replacement 4 good displacement
  • Auto: VW Bora TDI
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #38 poslato: April 16, 2012, 04:15:24 posle podne »
Zar nije bolja solucija naci 2e2, takav ide fabricki u 1.6 EZ, potpuno mehanicki, bez elektronike... Meni ne pravi nikakav problem ni na plinu ni na benzinu...Naravno, slabije vuce na plinu zbog samog goriva ali nema trzanja, seckanja, ˝rupe˝ u davanju gasa itd...

A Weber nije Zastavin karburator,  cisto da ne bude zabune, samo se ugradjivao u njih (pojedini modeli) i odlicni su karburatori, ali bas Zastavin karburator da stavljam na VW, nema boga da me nesto na to natera...

Van mreže GOLF77

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 647
  • Lokacija: K.Mitrovica
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1
Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
« Odgovor #39 poslato: April 16, 2012, 08:38:09 posle podne »
Sta vi ljudi hocete, posle 20-25 godina da vam karburator i automatski sauh rade bez greske!
Imate dva resenja, da komplet reparirate original pierburg,ultrazvucno ciscenje, zamena svih membrana i sl. i ako auto ide i na gas, obavezno prvo paljenje na benzin, zbog stradanja delova koje sam naveo usled voznje na gas. Celo zezanje oko reparacije moze da izadje od 50 do 80e.
Drugo je ugradnja weberovog karburatora, koji je otporniji na gas, ciji kompletan set za reparaciju kosta 15e i ima rucni sauh, preko sajle. Kad njega ugradite, nije to to, jer nije original i kuciste filtera ce vam zbog ugradnje medjuploce gotovo udariti u haubu i kod vece kubikaze ko sto je neko rekao gubi se na snazi. Dobar polovan weber ide oko 30e,plus ploca i ugradnja oko 50e na kraju.
Za ovo drugo se vise ljudi odlucuje jer je jeftinije, zahteva manju brigu oko odrzavanja ali je ruznije i nije to to, nije original.
Ja sam ugradio weber,auto palim na benzin, samo kad je -15 i nize.
« Poslednja izmena: April 16, 2012, 08:42:18 posle podne od strane GOLF77 »