Kada kazem turaza onda ne mislim na teranje u crveno, pritisnuo sam ga do 3000 obrtaja i bilo je sasvim dovoljno. Da me nije golicalo to dimljenje nikad ne bih ni pritisnuo papucicu, nije mi ovo prvi auto u zivotu niti sam neki neisklusni noob. To je jedini nacin da vidis bilo sta u ovom slucaju.
Naravno da nisam mislio na menjanje karike i kraj, kad budem odradio motor ice sve sto treba da se menja. Uostalom, ovo je za sada moje vidjenje situacije, ice na detaljni pregled posle praznika i tada cu sve nadam se znati. Auto lepo pali, lepo ide, dobro vuce, ne dimi na ubrzanju uopste, pa cak i kada obicno svaki dizelas zadimi ovde nema nicega, niti plavo niti crno, samo dok ne dostigne radnu temperaturu.
Nema potrebe da neko ismejava bilo sta, ovo je srbija, uvaljivanje je sasvim normalna pojava. Praticu ulje za sada kako se ponasa, na 1000 km bi vec trebalo sve da se pokaze.