VW - Forum > VW - Tuning

Oil Catch Can - Kako i resavanje problema

(1/3) > >>

darkomtc:
Cao,
odlučio sam da dodam Oil Catch Can u auto, da bih smanjio karbonske naslage na zadnjoj strani ventila. Sve je proslo okej, pa sam odlucio da podelim sa vama sve informacije, ukoliko neko zeli da doda ovaj mod u svoj automobil i takodje postavim neka pitanja clanovima koji su vec imali iskustva sa ovim.
Potrebne stvari:

* Oil Catch Can biggrin
* Crevo ibeflaufa (PCV crevo)
* Crevo fi12mm, duzine 10cm, za gorivo
* Crevo fi20mm, duzine 200cm, za gorivo
* Šelne za 26mm, 4 komada
* Vezice
Iberlauf se seče, u mom slučaju skoro do zgloba, i vezuje se šelnom direktno u crevo od 20mm. Pošto je sisica na "konzervi" 14mm, prvo sam razvukao (jedva :48) 12mm crevo preko, a zatim navukao 20mm crevo i stegao šelnom. Vezicama sam (privremeno rešenje) vezao konzervu iza levog fara.









Sve radi super, ne curi nigde, voženo preko 300km. Koliko ulja hvata, biće ustanovljeno u budućnosti. biggrin
E sad pitanja:
Pošto mi creva prelaze preko motora, ne mogu da vratim masku. Da li je to problem?
Da li da probam da isečem masku da prodju creva kroz nju (nije mi zao maske, već je polomljena)?
Da li neko ima ideju kako da zakačim konzervu malo čvršće, pošto vezice i nisu najbolje rešenje?

Sve dodatne kritike i saveti su dobrodosli. :)

Madison:
Dobro je uvek kad se nesto radi. beer
Probaj samo da nadjes bolju lokaciju da bi mogao da vratis poklopac ili poklopac prepravi, kao sto si napisao. Koji je ovo motor? Nemas crevo ibera sa bloka, samo na glavi?
Leti se manje sakuplja, zimi mi se desavalo da se napuni cela cantra nakon 300km zbog kondenzacije, proveravaj cesce jer je mala i kod tebe.

PaulGT:
Student 1.2 benzin je motor ovako na prvu lollol. A kad malo bolje pogledam ne mogu da skontam da li je 1.6 i 2.0 cr tdi

darkomtc:
1.6 TDI je :D
Gledaću da prepravim poklopac, da izrezbarim onaj sunđer ispod gde bi prošla creva, ali o tom potom.
Evo, upravo sam dosao kuci, dodao sam jos 2 sitne izmene. Zica za pranje posuđa lollol, da povecam povrsinu, da pospešim kondenzaciju ulja. I osiguran je malo bolje, L profilom i 2 rupe.



Ono sto mogu da primetim je da nakon 300km nije bilo skoro uopste ulja u kantici, jedino sto su unutrasnji zidovi bili malo "zamućeni". To nadam se da znači da ne pišaju mnogo klipovi sa strane. :48
I hvala na savetu za proveravanje češće zimi, imaću u vidu!

Madison:
Tu zicu sam video da neki stavljaju, ja iskreno nisam smeo, moze lako da se izmrvi i da neko parce uleti u usisno crevo, nije mi bas najsigurnije.
Ima li neku pregradu ta cantra iznutra ili filter onaj bronzani?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju