0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.
tacno promeni se zvuk ili ga ostavis u leru 2min.bez stiskanja papucice gasa i cuces kad zatvori klapnu na egr-u kao da motor prodise jel nema vracanja gasova u motor
Nasao sam neki postupak provere ispravnosti EGR pa da podelim, ujedno da proverim sa vama da li je ovo tacno tj moguce uraditi i da li je pouzdano.. Citiram.."Upališ motor i ostaviš ga da radi u ''leru''.Otvoreni kraj (novog) crevceta staviš u usta i blago povučeš, kao da piješ na slamčicu. Toliki podpritisak bi trebao da bude dovoljan da otvori EGR ventil. Ukoliko se EGR otvori motor bi trebao da promeni rad (promeni broj obrtaja, štuca, guši se a možda se i ugasi). Ako nema promene u radu motora onda alat u ruke i skidaj EGR da proveriš zaprljanja/naslage i/ili oštećenje membrane vakuum ventila. Pri skidanju povedi računa da li imaš, između izduvne grane i EGR-a, hladnjak izduvnih gasova. Ukoliko ima promene rada motora EGR bi trebao da bude u redu.Ugasiš motor, izvadiš kluč iz kontakt brave, i proveriš (staro) crevce. Ako je u redu vratiš ga na telo vakuum ventila"Ovo je sa mazda club foruma..