Da nastavimo gde sam stao. Isao sam da servisiram karbrator, ali je samo podesen i zamenjene su membrane i jedan vakuum. To zadovoljstvo me kostalo 60e, a od tada mi se auto gasi kada je minus i stalno moram da dodajem gas da se ne ugasi, kada je izmedju 0 i 5 stepeni jos gore je, ugasi se cim pustim gas. Na temperaturama preko 10 stepeni radi sasvim normalno. Zimus je trosio 7.5 litara, sad kad je toplo trosi 10 WTF?!
Auto se svakodnevno vozi, presao sam oko 5000 km do sada sa njim.
Za to vreme sam:
- promenio pumpu za vodu i termostat. Stavio novu remenicu pumpe, poklopac termostata, donje crevo hladnjaka i klinasti kais. To sam radio na -5 na ulici, nezaboravno iskustvo.
- stavio alternator od 55A (pre je bio 45A), a prethodno mu stavio nove SKF lezajeve
- zupcasti Continental i INA spaner, to nisam smeo sam, majstor mi pretegao kais i krlja mi i cuje se
- zamenio pokidan nosac motora i sredio onaj prednji
- stavio nove zadnje amortizere neke bzv SBB dok ne repariram Koni
- stavio nove prednje solje SWAG (najbolje koje sam uspeo da nadjem, imaju ININ lezaj)
- kupio ATS CUP 6J za zimski set, ali mi se ne svidjaju i sada ih prodajem
- kupio novu sajlu kvacila jer mi je skripala, jedva sam je nasao
- izvadio Corradova sedista i vratio fabricka
.....
Postavicu slike kad me net ne bude zezao.
U planu je:
- da se zamene plocice, diskovi i stege napred (uzimam ih od Madison-a)
- da se pozadi stave diskovi umesto dobosa
- da se stavi novi srednji lonac
- da vratim 4S menjac koji sam imao na prethodnom Sciroccu jer je ovaj prekratak, nervira me
- da se skine soferka i sredi to sto mi vlazi sa desne strane
- da se zameni hauba i mozda plasticni kit jer je ovaj los
- da se isprave ove felne koje sa imao na pocetku i da se vrate na auto
- da se zameni bregasta i hidropodizaci