Posle svega sto ste naveli da pogledam i sto sam sam znao da moze da bude kvar jos uvek je isto. Znaci motor zivi do nekih 1000-1200 obrtaja ispod toga se samo ugasi tj ugusi. A na vecim obrtajima se trese ali radi i prima gas sve do kraja zanci nekih 6500-7000 obrtaja nisam bas hteo da idem do kraja i isto tako kad pustim i naglo dam gas sve lepo prima samo ne radi kako treba i gasi se. Promenio sam tri karburatora 2 od GOLF-a i 1 od Stojadina i uvek je isto gasi se i trese se na vecim obrtajima. E da i kad radi auto par minuta tj malo se ugreje posle toga mi izlazi neki beli dim (verovatno benzinska para) na karburatoru. Izmenjao sam 3 seta svecica jer mi je drug rekao da je do njih inace moje su NGK presle oko 8000km i isto je. Skidao sam razvodnik,promenio platine i kondezator cak sam proverio centrifugalne tegove tj. Opruge da nisu pukle ili spale sve je na mestu. Skidao sam i zupacasti kajs da vidim da li je u fazi. Kupio nove kablove,pogledao razvodnu ruku,kapu i sve je OK samo ne radi. Inace pre 2-3 nedelje mi je radjena glava menjani ventili, vodjice, tefloni, bregasta, klackalice znaci sve je radjeno pa sam pomislio da nije mozda do zazora ali i to je u redu sve je onako kako je sam nastelovao kad sam sastavljao. Ako mi neko kaze sta je kvar posle svega ovoga,bicu mu zahvalan do kraja zivota i castim ga pivom ili sta hoce!!!