E ovako. Vlasnik sam Audija a4 1,9 tdi, 66 kw, 90 ks, kodna oznaka motora je AHU. Pre odredjenog vremena, poceli su da se javljaju neki problemi, koji me izludjuju i posle dugog lutanja od majstora do majstora obracam se i vama drugari za pomoc.
Jednostavno u voznji, ali samo u 4 oj ili 5 oj brzini, kada dodje do 3000 iskljuci se turbina. Otisao do majstora koji je rekao da je problem u kompjuteru, posto kada se zakaci na dijagnostiku pokazuje da ECU jedinica nije ispravna. Elektronicar je rekao da je to tipicno kod svih automobila VW grupacije i da to nije razlog iskljucivanja turbine. Da dodam, iskljucivanje turbine se ne dogadja na prvo paljenje. Znaci, ujutru ga upalim, krenem za Beograd, maksimalno ga maltretiram po autoputu, auto radi normalno i ne iskljuci turbinu nikad. Ali cim krenem nazad, kako pocnem da ga naduvam od mostarske petlje, tako iskljuci turbinu.
Posle toga je majstor rekao da je problem u nekom ventilu. Ocistili smo sve ventile egr i onaj drugi, ali se problem manifestovao i dalje. Posle toga je majstor rekao da je turbina. Pozovem Duleta koji drzi turbodijagnostiku, objasnim o cemu se radi, on me pita trosi li auto ulje, odgovorim sa ne i on tvrdi da nije turbina. Objasni mom majstoru, da premosti creva na ventilu, cini mi se etc da se zove i da ga proba tad. I to smo probali i ista prica. Onda mu kaze da ocisti neku klapnu, sipku, sta vec, koja otvara i zatvara turbinu i da je u tome problem. Ocisti i to i ista stvar. E sad, mehanicar me opet salje da remontujem turbinu, covek iz servisa iz Uzica kaze da nije to i da ne bijem put dzabe, Elektronicar tvrdi da nije do njega, a meni se turbina iskljucuje i dalje, ali se ne iskljucuje na prvo jutarnje paljenje. Ako ga ne bi gasio celog dana, auto bi isao sasvim normalno.
Ima li neko od vas neku ideju?