Autor Tema: Golf 1 1.6D 1980.  (Pročitano 17332 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sandokan

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1569
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +23/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 1
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #60 poslato: Maj 09, 2009, 02:30:40 posle podne »
odlicno je sve ispalo... svaka cast  ako hoces dobre amortizere, ima ih jedan drugar i hoce da ih proda,ako te interesuje, pusti mi pm

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #61 poslato: Maj 11, 2009, 08:37:34 pre podne »
Hvala na ponudi, ali moji su relativno novi, ako zatreba javicu se

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #62 poslato: Maj 11, 2009, 05:48:38 posle podne »
Fino je ovo, a ne mogu da vidim uvecanu sliku, za sta su oni satici, tj. prvi i treci, posto je 2. ocigledno sat...?

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 33
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #63 poslato: Maj 11, 2009, 11:55:04 posle podne »
1termometar
3hidrometar

inace lepo izgleda samo bih ja uradio kao temp unutra i napolju  ;)
NORTH SIDE TEAM Subotica

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #64 poslato: Maj 12, 2009, 08:27:08 pre podne »
Juce mi auto stajao na suncu, u 15h zavrsavam sa poslom, sedam u kola a ono toplotni udar! Temperatura 41oC a vlaznost vazduha 10%!

A kako mislis da uradis spoljnu temperaturu? Sa ovim saticima ili nekim novim?

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 33
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #65 poslato: Maj 12, 2009, 01:08:48 posle podne »
pa moze i sa tim,samo sprovedes sondu kod branika negde ;)
a reci mi odakle ti ti satici??
NORTH SIDE TEAM Subotica

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #66 poslato: Maj 12, 2009, 01:20:39 posle podne »
Nema on druze nikakve sonde i senzore, samo neku oprugu tj valjda bimetal koja je spojena direktno na kazaljkicu, i nista vise. Tako je i za termometar i za hidrometar, samo se razlikuje debljina tog bimetala. Kupio sam ih u jednoj knjizari, slucajno video i kupio, bili su 400 din!

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 33
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #67 poslato: Maj 12, 2009, 01:27:15 posle podne »
a jel mozes da im resis osvetljenje i kako si resio napajanje???
i jel ima jos vrsta tih satica??
NORTH SIDE TEAM Subotica

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #68 poslato: Maj 12, 2009, 01:30:58 posle podne »
Osvetljenje tesko jer nema bas puno mesta, a i ne treba mi nesto. Stavio sam ih vise radi ukrasa, tj da mi ne stoje prazne rupe. Termometar i hidrometar nemaju napajanje, samo bimetal i kazaljkica a sat ima bateriju, znaci nikakvo napajanje im nisam izvlacio. Bio je jos jedan slican sat ali mnogo skuplji i lepsi, oko 1700 din je bio, neki tamni poliran aluminijum, prelep ali nije upotrebljiv za ovo budzenje jer ne moze da se rasturi na delove.

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #69 poslato: Jun 30, 2009, 09:08:22 pre podne »
Da osvezim temu zanimljivom kilometrazom


Posle letovanja dosle na red neke sitnice, zamenjeni su zadnji kocioni cilindri i naravno kociono ulje, neuporedivo je bolje kocenje. Danas menjam sponu i regliram trap. Za vikend me ocekuje malo duzi put, mozda i do 800 - 1000 km, zavisi gde sve svracamo!
Pozz

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #70 poslato: Decembar 14, 2009, 01:44:45 posle podne »
Dugo nisam nista pisao ovde pa da javim sta je radjeno....

Skoro pa nista, samo sipao naftu i ulje  clap  clap  clap doduse ulja malo vise nego sto treba  bonk
Redovne stvari za zimu, novi grejaci, filteri i morao sam da menjam akumulator, danas mu je bilo prvo jutarnje paljenje!

Napravljena kutija za woof, nije neki ali fino sluzi, Kenwood 2505, premotan thanks to Yupower  mahac















Posto mi je neko ukrao jednu ratkapnu kupio sam iste takve nove, tako da sada imam 3 komada u rezervi!
Nisam slikao auto jer je isti kao na proslim slikama samo ima oko 15000 km vise na satu!
Pozdrav

Van mreže sandokan

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1569
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +23/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 1
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #71 poslato: Decembar 14, 2009, 06:12:28 posle podne »
i kako sljaka ta muzikica?  drive

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #72 poslato: Decembar 14, 2009, 06:18:53 posle podne »
Pa udara lepo, gura ga Audison sa prve strane  :rolleyes: sa 180W RMSa i snage ima i previse za moje potrebe. Woof sam uzeo samo da pokrije nizak opseg a ne da se cuje izvan auta!
Sve u svemu zadovoljan sam

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #73 poslato: Februar 01, 2010, 09:06:43 pre podne »
Sad sam ljut na samog sebe, ali malo kasno, kako je pala temperatura ja naravno imam problema sa paljenjem. Jedno jutro sam ga bas izmucio, verglao je pa 15 minuta sigurno, temperatura je bila u debelom minusu a meni nafta smrzla, normalno da nije mogao da upali. Samo sam mucio anlaser bez veze, to je bilo pre nove godine. Od tada mi se cinilo da ima neko metalni zvuk verglanja. Poceo je sve teze i teze da okrece, da varira brzina verglanja. Skidao sam anlaser, rasturao, cetkice su kao nove, nije do njih. Nadjem na netu info da to moze biti zbog biksni. Kupim nove biksne i ponovo skinem anlaser, da zamenim zadnju biksnu, cvrc, nisu iste, tj dali mi u prodavnici za golfa dvojku. Sta cu, stavim malo tovatne masti i na zadnju biksnu i na osovinu sto ulazi u prednju biksnu. Na zalost nije mi palo na pamet da se zavucem ispod auta da bacim pogled u menjac i prednju biksnu! Od tada verovatno zbog masti poceo zivlje da vrti i da pali lakse. Ujedno se izgubio onaj metalni zvuk prilikom okretanja. Zvao sam majstore sto znam i niko nije hteo/mogao da mi zameni biksnu u menjacu, jedan nema kanal, drugi ne radi to, treci nema vremena... ma poludeo sam.
Kratko je trajalo to bolje verglanje, ponovo poceo da zateze i u petak posle posla da upalim auto on se muci, jedva okrece pa kao da uhvati zalet, pa ponovo jedva okrece i od jednom samo pocne da krci ali ne okrece, ne uzubljuje i pogasi mi sve lampice u kolima. Prvo mi na pamet padne bendiks, ostavim auto, dodje drugar i upalimo ga na slep samo da ga odvezem kuci. Uspem da nadjem jednog majstora koji mi se pre nije javljao na telefon i u subotu ga isto tako upalim na slep i odvezem kod majstora. Ceh 5000 din  :mad:   :mad:   :mad:

Biksna u menjacu je bila dezintegrisana, sa jedne strane cak nije ni postojala koliko je potrosena! Osteceno zvono menjaca, kaze majstor ako nova biksna ne bude stajala u centru moram da menjam i zvono! Na moju srecu nije bilo tako, ali zato na anlaseru rotor probio na masu! Polovan rotor nigde nema, cena novog 3500 dinara, sreca pa ga je bilo na stanju u prodavnici. Zbog toga se tresao i krcao a ne zbog bendiksa. Spakujemo nov rotor, nove biksne, sve tri i ljudi ja ne mogu da prepoznam auto! Kada je mlak motor, pali bez grejanja, kao benzinac! Konacno zavrti motor kako treba!
Za majstora nemam reci, decko je otprilike mojih godina, zna znanje, autoelektrika im je porodicni posao, stvarno se iscimao da mi nadje rotor, zvao sve moguce kolege i niko nije imao i na kraju pronadje nov na stanju u prodavnici koja nije bas blizu, seo je u svoj auto, otisao i kupio. Neki majstori se ne bi toliko cimali za nekoga koga prvi put vide. I za placanje je bio skroz korektan, dao sam mu pare iz dva dela.  tapsac
Jutros napadao sneg, ocistim auto, pustim da se greje jednom, ugasi se lampica, okrenem kljuc i bukvalno nisam cuo kad je zaverglao, na prvi okret je upalio! Ja presrecan ali umesto 800 dinara me kostalo skoro 5000 tako da ako vas muci anlaser, ako teze vergla idite kod majstora na vreme a ne kao ja kada je vec kasno.

   

Malo sam pricao sa svojim majstorom o motoru, sta mi je raditi zbog potrosnje ulja. Posto sam uspeo da upalim auto sa jadnim anlasovanjem na -14 kaze da kompresija i nije losa, pogledacemo ventile i gumice ventila ali nekako i ne zurim sa tim, dok se malo oporavim...

Pozdrav ljudi  clap  clap  clap

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #74 poslato: Jul 27, 2010, 09:25:00 pre podne »
Dugo me nije bilo, a nije ni bilo razloga, jedina razlika je novih 25 000 km na satu od prosle slike. Nista pored toga nije pipnuto, samo sipam naftu, dosta ulja i vatra!
Od proslog petka do nedelje je Golf izgurao 1300 km (Vrnjacka Banja - Beograd - Vranje - Kumanovo pa nazad...) nije stucnuo nigde. I onda mi neko kaze bolje da si uzeo 15 godina mladjeg juga, neka hvala!

Van mreže golfo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 723
  • Age: 45
  • Lokacija: Neradin-Irig
  • Karma: +13/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 tdi,Polo 9N 1.4 tdi
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #75 poslato: Avgust 03, 2010, 12:06:23 pre podne »
ma kakav druze jugo ni nov da je nebih menjao svog golfa za njega,golf kec je legenda,ja sam sa mojim od generalne presao 8500 km i nisam dolio ulja ni trunku,potrosnja goriva savim zadovoljavajuca,odrzavanje mu nije skupo ,tako da je to bas zahvalan auto  clap

Van mreže GTD-Toma

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #76 poslato: Avgust 03, 2010, 03:07:51 pre podne »
GOLF MK1 1.6 GTD 69ks 538.000 TOLIKO O TOME :) ortak sa Jettom MK2 1.6 d 54ks 450.000 :)

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #77 poslato: Avgust 03, 2010, 08:33:16 pre podne »
Pa po recima majstora koji mi je otvarao motor, ovo moje cudo je tu negde, oko pola miliona... Kad je kupljen bila skinuta sajla.... Od proslog mog posta dva puta sam bio Beograd - Banja, ne ladim ga!!!

Van mreže Stefan vr6

  • VW Početnik
  • Poruke: 49
  • Age: 31
  • Lokacija: novi beograd
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • VW durch das Ende des Lebens
  • Auto: Vw golf mk 1 1.6 d
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #78 poslato: Januar 03, 2013, 03:01:55 posle podne »
Druze samo da ti javim da ti je golf odlican vec 2 godine je u vlasnistvu moje keve i vrlo smo zadovoljni,sve u svemu uradjena m u je generalna promenjen je akumulator i radi ko bog,inace ja ga najcesce vozim i nema zamerke planirao sam da mi sredim enterijer ali nikako da skupim kes pozzz :))))))))

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5027
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Golf 1 1.6D 1980.
« Odgovor #79 poslato: Januar 03, 2013, 03:48:53 posle podne »
fin golf druze, svaka cast!

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.