Autor Tema: U cemu je problem  (Pročitano 3944 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

bobapk

  • Gost
U cemu je problem
« poslato: Mart 15, 2006, 12:27:23 pre podne »
Pri hladnom i vlaznom vremenu auto pali normalno i odlicno vuce sve do momenta postizanja radne temperature,posle toga auto pocinje da se gusi, slabo vuce,a prilikom zaustavljanja motoru padne broj obrtaja a vrlo cesto se i ugasi.Posle auto pali kao da je presisao i izbacuje crn dim,ako ga ostavim da se duze ohladi pali normalno i vuce sve dok ponovo ne postigne temeraturu.Vrlo je simptomaticno sto se to desava na otorenom putu , u gradskoj voznji ne,i sto se uvek desava po hladnom vremenu i kisi,po toplom vremenu je sve normalno.
U cemu je problem????.....Help!!!!!!!!!!! .Zaboravio sam da kazem da je auto Golf 2,benz.88.1.6 ,motor PN ,karburator Pierburg 2EE

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
U cemu je problem
« Odgovor #1 poslato: Mart 15, 2006, 10:03:00 pre podne »
Moze da se desi da je pukla glava,ima negde pukotinu,jednu ili vise ,pa dok je hladna pukotina je stegnuta i sve radi odlicno,a kod se zagreje motor pukotine se rasire i dolazi do problema,gubitka kompresije ili zavisi vec gde je napukla.
     Ipak svrati do nekog servisa da ti pregledaju auto,pa nam javi sta se desava. :?:

    PozdraVW....

bobapk

  • Gost
U cemu je problem
« Odgovor #2 poslato: Mart 15, 2006, 11:33:15 pre podne »
Ne verujem daje glava u pitanju,jer bi me ona zezala i kad je toplo.Napominjem ,problemi se javljaju pri hladnom vremenu ,kad je auto vruc,i iskljucivo na otvorenom putu,po gradu je sve normalno.Sumnjam na neki elektricni ili elektronski deo koji pri strujanju hladnog vazduha jednostavno \"zamrzne\" i utice na dovod goriva, ali tih delova (termodavaca,potenciometra,releja,itd) kod mene ima u izobilju,a ja nikako da nadjem majstora koji dobro poznaje materiju,uglavnom rade klasiku. :wink:

Van mreže NuLLCoDe

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Lokacija: ApAtIn
  • Karma: +0/-2
    • ApaFun Forum
U cemu je problem
« Odgovor #3 poslato: Mart 15, 2006, 12:38:08 posle podne »
Identican problem ima moj prijatelj na golfu od 1300 ccm. Isao je kod nekoliko majstora i navodno gubi neki vakuum u karburatoru, neka gumica ne zna ni on tacno. Jedan mu je to navodno napravio i sve je bilo ok nekih mesec dana... sada opet.
Bolje je izgubiti trenutak u zivotu, nego zivot u trenutku!

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
U cemu je problem
« Odgovor #4 poslato: Mart 16, 2006, 09:43:26 pre podne »
Zanimljiv problem! Moze da bude puno uzrocnika takog ponasanja tvoga automobila ali krenimo redom. Za pocetak proveri komutator.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

bobapk

  • Gost
U cemu je problem
« Odgovor #5 poslato: Mart 16, 2006, 07:29:57 posle podne »
Sta je to ,cemu sluzi i gde se nalazi

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
U cemu je problem
« Odgovor #6 poslato: Mart 16, 2006, 08:14:22 posle podne »
Uh, sorry, tek sada sam video koji karburator imas. 100% je on u pitanju posto je to jako los model. Zamena karburatora ce ti resiti problem.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

bobapk

  • Gost
U cemu je problem
« Odgovor #7 poslato: Mart 16, 2006, 11:39:17 posle podne »
Neznam koliko je pametno menjati ceo karb ako je na njemu otisao neki deo(ako je uopste na njemu),a i polovni su lutrija ,a za nov ,ako se uopste mogu naci, mogu kupiti celog stranca.

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
U cemu je problem
« Odgovor #8 poslato: Mart 17, 2006, 09:41:16 pre podne »
Slobodno menjaj ovaj, jer je to krs od karburatora. Slobodno uzmi polovan, naravno neka ide neko sa tobom ko se razume u mehaniku, ili ako imas nekog prijatelja automehanicara da ti stavi drugi pa da vidite sta ce se desiti.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže NuLLCoDe

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Lokacija: ApAtIn
  • Karma: +0/-2
    • ApaFun Forum
U cemu je problem
« Odgovor #9 poslato: Mart 20, 2006, 07:23:48 posle podne »
Malopre sam bio sa prijateljom kojeg sam spominjao u prethodnom postu, koji je IMAO isti problem kao ti. Naime do cega je bio problem... CRVEVO KOJIM SE VISAK GORIVA VRACA IZ KARBURATORA U REZERVOAR JE BILO ZACEPLJENO. Parce metala je bilo zaglavljeno na ulazu u to crevo, kako ne zna ni on. Uglavnom kada je potrebno da se benzin vrati u rezervoar nije mogao zbog zacepljenja i vracao se u karburator i dolazilo je do prelivanja pa i gusenja. Po toplom vremenu crveo je bilo sire nego po hladom i zato mu auto nije imao takve probleme preko leta, nego samo po hladnom vremenu. Znaci proveri jos to crevo... on ni sam ne zna koliko je majstora obisao i evo tek sada je nasao uzrok kvara.
Bolje je izgubiti trenutak u zivotu, nego zivot u trenutku!

bobapk

  • Gost
U cemu je problem
« Odgovor #10 poslato: Mart 21, 2006, 12:25:07 pre podne »
To mi izgleda poprilicno logicno,jos sam negde cuo da je to veoma cesto problem.Kod mene na autu pored normalnog filtera za gorivo postoji jos jedan koji se nalazi izmedju pumpe i karburatora (metani sa tri  izlaza,jedan prema karbu,jedan prema pumpi a treci je verovatno prema rezervoaru) tako da cu pogledati ta creva i videti da li je to problem, pa ti se javljam.
            Unapred hvala !!!