VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Nabukodonosor Oktobar 28, 2021, 10:46:08 posle podne
-
Pozdrav drugari. Bio sam danas na brzinu do majstora, u guzvi je bio pa i nisam dobio neku informaciju, ali imam sledeci problem. Naime, kada radim polukruzno, znaci kada okrecem pun levi, sad ne znam kako ovo da objasnim, ali desni tocak ka da guzva gumu wacko takav barem ja imam osecaj, kao da tocak nije po dobrim uglom. Bio sam na reglazi, sve ok, sredjeno. I dalje isti problem. Majstor je na brzinu vozio i probao, i kaze jeste, video je sta i ja. Rece mi da moze da bude do homokinetickog. Ali nikakvo krckanje nemam kod skretanja u bilo koju stranu. Imam konstantno lupkanje po makadamu, to cenim da je neki stabilizator, ali ne mislim da je zglob. Sta mislite da moze da bude? Bukvalno imam utisak da ce guma da spadne sa felne koliko se cuje i oseca kao da se guzva, ne znam kako drugacije da objasnim. :31
-
Isti problem imam na golfu 6 pun levi kao da nesto struze . Sve sam zamenio na trapu , centrirao i dalje se cuje. Jos nisam resio problem
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Koji su ET felne? Možda guma struže o neki dio oko podkrila.
-
Meni su fabricke 17-ice highline. I mom slucaju nista ne struze, vec vise kao sto sam opisao.
-
Podigni taj točak dizalicom pa rukama po vertikali zatim i po horizontali prodrmaj točak,vidi ima li kakvo lufta.
-
Kaze majstor da nema lufta na trapu nigde, proveravao je. :73
-
Jel kvatro?
Kako se vrte tockovi kad je na dizalici izbacen iz brzine, radi li diferencijal?
-
Nekog lufta ima,majstor je probao na brzaka u vožnji,digni točak pa zabi pajser ispod točka i potegni prema gore ako ima lufta ležaj je u pitanju.
-
Nije kvatro. Otici cu ovih dana do ovlascenog da mi oni pogledaju, nemam neko poverenje u ove lokalne majstore. blink
A majstor je probao i sa pajserom. A na sta druze da dignem auto, pa nemam ja dizalicu kuci. :81
-
Namotaj tocak kad je na dizalici pa vidi kako radi i zglob usput, mozda on jebe
-
To kao guzvanje gume moze da bude ako nije centriran trap.
Pazi volan ima x krugova od krajnje lijeve do krajnje desne pozicije.
Kad je volan n tacno na polovini kola treba da idu pravo.
Obiljezi na volanu volanu najvisociju tacku izolir trakom ili necim i vrti ulijevo do kraja. Zapamti ugao volana kad dodjes do kraja.
Sad vrti udesno
Ugao bi trebao biti isti ( samo mirorisan)
-
OK, probacu. Inace, isto mi se desava i odmah nakon reglaze trapa.
-
Isto se okrece volan i levo i desno. Drugarov drugar koji radi u Svedskoj u VW tvrdi da je to zbog lose reglaze trapa. Ja svaki put idem na reglazu kod jednih istih likova, koji su na glasu ovde. Ili taj drugar ne zna, ili ovi rade los posao.
-
Jesi uspeo da resis problem? Tri Majstor a Sam promenio nisu uspeli da rese problem.
Sent from my iPad using Tapatalk