VW Klub
VW - Forum => Auto-moto sport => Temu započeo: Boban Decembar 12, 2010, 10:36:15 posle podne
-
Ukupno trinaest takmičenja, od toga četiri nova, činiće novu sezonu Intercontinental Rally Challenge 2011. Petu godinu zaredom, IRC sezonu će otvoriti Rallye Monte Carlo, a pored tradicionalnih relija Barum i Sanremo, u kalendaru je i argentinski Rally de los Alerces, francuski Tour de Corse i mađarski Mecsek Rallye...
"Oduševljeni smo što za sledeću godinu imamo veoma uzbudljiv kalendar. Ovo jasno ukazuje na rastući imidž IRC serijala i želju organizatora da budu deo IRC kalendara." - izjavio je predstavnik Eurosport-a, Geraldine Filiol.
Kalendar IRC 2011:
Rallye Monte Carlo Monako 18.-22.01.2011 Asfalt
Rally de los Alerces Argentina 11.-13.03.2011 Makadam
Tour de Corse Francuska 06.-08.05.2011 Asfalt
Prime Yalta Rally Ukrajina 02.-04.06.2011 Asfalt
Geko Ypres Rally Belgija 23.-25.06.2011 Asfalt
Sata Rally Acores Portugal 14.-16.07.2011 Makadam
Rali Vinho Madeia Portugal 04-06.08.2011 Asfalt
Barum Czech Rally Zlin Češka Republika 26.-28.08.2011 Asfalt
Mecsek Rally Mađarska 08.-10.09.2011 Asfalt/Makadam
Rallye Sanremo Italija 22.-24.09.2011 Asfalt
RAC MSA Rally Škotska 14.-16.10.2011 Makadam
Fx Pro Cyprus Rally Kipar 03.-05.11.2011 Asfalt/Makadam
Rally Islas Canarias Španija ? Asfalt
-
tapsac
-
IRC - Rally Monte Carlo: Škoda u novim bojama
Tim Škoda Motorsport na uvodni reli IRC serijala, Rally Monte Carlo, startovaće sa unapređenim dizajnom svog bolida Škoda Fabia S2000. Na automobilima će dominirati tradicionalna boja, a na prednjim vratima će stajati logo "110 godina motorsporta"...
Škoda već 110 godina učestvuje u sportskim manifestacija, što je dovoljan razlog za proslavu jubileja. Rally Monte Carlo startuje 19. januara, a završiće se noćnim brzinskim ispitima 22. januara.
(http://img821.imageshack.us/img821/7103/20110106130924photo0.jpg)
(http://img262.imageshack.us/img262/7743/20110106130924photo2.jpg)
-
kako je dobra wub
-
Međunarodna automobilska federacija (FIA), danas je objavila spisak prijavljenih timova i vozača za Svetski reli šampionat. U poređenju sa prethodnim godinama, možemo očekivati uzbudljiviju sezonu...
(http://img515.imageshack.us/img515/4904/20110112141856photo0.jpg)
WRC:
Citroën World Rally Team Sébastien Loeb
Citroën World Rally Team S. Ogier
Ford World Rally Team Mikko Hirvonen
Ford World Rally Team J.M. Latvala
Monster World Rally Team K. Block
Munchi's World Rally Team F. Villagra
Ford* M. Wilson
Ford* H. Solberg
Ferm Power Tools World Rally Team D. Kuipers
Ice1Racing K. Räikkönen
* - Timovi Ford će objaviti naziv tima kasnije
-
IRC - Novi sistem bodovanja!
(http://img97.imageshack.us/img97/3412/20110112122231photo0.jpg)
Starom sistemu bodovanja u IRC (Intercontinental Rally Challenge) je odzvonilo, i biće zamenjen novim sistemom bodovanja koji se koristi u WRC šampionatu (World Rally Championship) od prošle godine...
Do sada je bodove osvajalo osam vozača - pobednik je dobijao deset bodova, a osmi samo jedan bod. Novim sistemom, bodove će dobijati deset pilota - pobednik će dobijati 25 bodova, a desetoplasirani će osvojiti samo jedan bod. Vozači će beležiti sedam najboljih rezultata, što važi i za bodovanje u konkurenciji proizvođača. Promena je i uvođenje koeficijenta za dva takmičenja: Reli Škotska imaće koeficijent 1,5 a bodovi osvojeni na Reliju Kipar množiće se sa koeficijentom 2.
Bodovanje u IRC 2011:
1. mesto 25 bodova
2. mesto 18 bodova
3. mesto 15 bodova
4. mesto 12 bodova
5. mesto 10 bodova
6. mesto 8 bodova
7. mesto 6 bodova
8. mesto 4 boda
9. mesto 2 boda
10. mesto 1 bod
-
Rally Monte Carlo: Škoda pogrešila pneumatike, Bouffier vodeći
Drugi dan počeo je tako, kao što je završen prvi. Staza je bila suva, ali takmičari su očekivali snežne brzinske ispite. Nakon toga, stigao je očekivani sneg, ali se dogodilo se nešto što fanovi nisu očekivali. Škoda Motorsport napravila je dramatično loš izbor pneumatika, a vođstvo je preuzeo Bryan Bouffier u Peugeotu...
Poslednji brzinski ispit druge etape bio je "pakao" za većinu posada, a najviše za fanove Škoda Motorsporta. Juho Hanninen izgubio je skoro tri minuta, i nakon drugog dana nalazi se na šestoj poziciji. Kopecky je izgubio neverovatnih sedam minuta, i posle osam brzinskih ispita za vodećim Bouffierom kasni skoro 8 minuta, što je kašnjenje koje više priliči takmičarima Dakar relija. Zanimljivo je da je pobednik poslednjeg brzinskog ispita dana bio veteran Francois Delecour, koji se nalazi na sjajnoj drugoj poziciji, pola minuta iza Bouffiera.
Rallye Monte Carlo 2011 - plasman nakon 2. etape:
1. Bouffier / Panseri Peugeot 207 S2000 2:14:38.1 sat
2. Delecour / Savignoni Peugeot 207 S2000 + 28.7 s
3. Loix / Miclotte Škoda Fabia S2000 + 1:06.3 min
4. Wilks / Pugh Peugeot 207 S2000 + 1:21.2 min
5. Sarrazin / Renucci Peugeot 207 S2000 + 1:41.8 min
6. Hänninen / Markkula Škoda Fabia S2000 + 2:36.0 min
7. Solberg / Patterson Peugeot 207 S2000 + 3:49.8 min
8. Vouilloz / Veillas Škoda Fabia S2000 + 5:31.7 min
9. Kopecký / Starý Škoda Fabia S2000 + 7:52.4 min
10. Gardemeister / Tuominen Peugeot 207 S2000 + 7:53.4 min
-
IRC - Rally Monte Carlo: Bouffier pobednik!
U spisak pobednika legendarnog Rallye Monte Carlo zlatnim slovima je upisano ime Bryan Bouffier. Francuz u automobilu Peugeot 207 S2000 je prikazao uravnoteženu vožnju i sa samo dva osvojena brzinska ispita uspeo da pobedi na ovom prestižnom takmičenju...
(http://img232.imageshack.us/img232/1006/20110121170133photo0.jpg)
Na desetom brzinskom ispitu, Freddy Loix je preoteo drugu poziciju od Francois Delacoura, a ono što je obradovalo sve italijanske reli fanove je pobeda Giandomenico Bassa na brzinskom ispitu broj 11. Italijan je na brzinskom ispitu Lantosque - Lucéra, pobedio Vouilloza za 1,4 sekundu i približio se plasmanu u Top 10. Na 12. brzinskom ispitu najbrži je bio Stephane Sarrazin, a drugu i treću poziciju je zabeležili vozači Škode: Juho Hanninen i Nicolas Vouilloz. Četvrto vreme zabeležio je Giandomenico Basso, koji je konačno stigao do konkurentske "desetorke", ispred Gardemeistera.
(http://img831.imageshack.us/img831/4636/20110121170133photo2.jpg)
Ni preostali brzinski ispiti nisu donelo previše uzbuđenja. Kao što smo istakli, Bouffier je imao konstantan tempo od početka do kraja, a procene o vremenu i izbor pneumatika bili su na nivou Monte Carla. Višestruki francuski i poljski šampion zabeležio je najvredniju pobedu u svojoj karijeri, i to u trenutku kada slavno takmičenje slavi 100 godina postojanja. Drugo mesto osvojio je Freddy Loix, najbrži vozač u automobilu marke Škoda, a treći na cilj je stigao Stephane Sarrazin.
Rallye Monte Carlo 2011 - generalni plasman:
1. Bouffier / Panseri Peugeot 207 S2000 3:32:55.6 sat
2. Loix / Miclotte Škoda Fabia S2000 + 32.5 s
3. Sarrazin / Renucci Peugeot 207 S2000 + 51.9 s
4. Wilks / Pugh Peugeot 207 S2000 + 1:19.7 min
5. Delecour / Savignoni Peugeot 207 S2000 + 1:22.4 min
6. Hänninen / Markkula Škoda Fabia S2000 + 1:29.3 min
7. Solberg / Patterson Peugeot 207 S2000 + 3:45.9 min
8. Vouilloz / Veillas Škoda Fabia S2000 + 4:47.8 min
9. Kopecký / Starý Škoda Fabia S2000 + 7:45.9 min
10. Basso / Dotta Peugeot 207 S2000 + 8:46.0 min
-
Robert Kubica prelazi u Škodu Fabiju S2000
(http://img233.imageshack.us/img233/3927/20110202140705photo0.jpg)
Bez obzira na obaveze u Formuli 1, čini se da Poljak ne može bez relija. Formula 1 pilot Robert Kubica testira novi reli automobil. Mladić iz Krakova će na predstojećem Rally Ronde di Andora nastupiti u automobilu Škoda Fabia S2000, upravo onom u kojem je Alex Caffi (ex F1 pilot) startovao na Rally Monte Carlo 2011...
Kubica će startovati u automobilu Škoda Fabia S2000 na Memorijalu Roberta Melotta - Rally Rondi di Andora, koji se održava 5. i 6. februara. Automobil je pripremljen u timu DP Motorsport, u kojem je Poljak nekoliko puta rentirao automobil Renault Clio R3.
Podsetimo, Alex Caffi je bivši F1 vozač, koji je na ovogodišnjem Rally Monte Carlo zauzeo 11. poziciju. Kubica želi najpre što bolje da upozna novi bolid. Takmičenje startuje u nedelju, a takmičari će četiri puta proći brzinskim ispitom dužine 13 kilometara.
-
Rally di Andora - Robert Kubica teško povređen
Reli je njegova strast, ali sada Robert Kubica preživljava teške trenutke. Poljski F1 pilot doživeo je tešku nesreću na Rally Ronde di Andora, kada je u svom premijernom nastupu u bolidu Škoda Fabia S2000, udario u zid lokalne crkve u selu Testico. Kubicu su morali izvaditi iz automobila, i transportovati helikopterom do bolince...
(http://img135.imageshack.us/img135/5696/20110206071534photo0.jpg)
Nezgoda se dogodila na prvom brzinskom ispitu, posle samo 4,6 kilometara vožnje. Automobil je udario u ivicu zida lokalne crke u selu Testico. Tokom spasavanja, Poljak je bio u svesnom stanju, i komunicirao je sa lekarima. Nedugo posle toga, prebačen je helikopterom u bolnicu u Pietra Ligure, nedaleko od Đenove (Italija).
Na svom Facebook profilu, njegov suvozač, Jakub Gerber, objavio je da nije povređen i da se dobro oseća. Prema poslednjim nazvaničnim informacijama, poljski pilot ima prelome gornjih i donjih ekstremiteta, uključujući i prelom butne kosti. Trka je nakon havarije prekinuta, a a ostali prolasci brzinskim ispitom skraćeni za 4 kilometra.
(http://img148.imageshack.us/img148/4042/20110206071534photo2.jpg)
Nakon što je otkrio svoje stanje Kubicin suvozač, Jakub Gerber, oglasio se i poljski reli vozač Leszek Kuzaj. On je istakao da informacije o mogućoj amputaciji ruke Roberta Kubice ne želi da komentariše i da su to najobičnije dezinformacije.
-
pffffffff, steta za njega... nadam se da mu ovo nece prekinuti karijeru u F1...
-
Steta, samo sto je seo u auto, a taman sam mislio da ce imati sta da pokaze i to u skodi s2000
-
Rally Sweden - Istorijska pobeda za Hirvonena, hattrick Forda!
Istorijsku, prvu pobedu u WRC bolidu pogonjenim motorom 1.6 Turbo, zabeležio je Mikko Hirvonen, u automobilu Ford Fiesta RS WRC. Finac je zabeležio drugu pobedu zaredom na reliju Švedska i trinaestu u karijeri. Samo 6,5 sekundi sporiji, bio je talentovani Mads Ostberg u istom automobilu.
Rally Sweden 2011:
1. HIRVONEN / LEHTINEN FORD Fiesta WRC 3:23:56.6 sat
2. OSTBERG / ANDERSSON FORD Fiesta WRC + 6.5 s
3. LATVALA / ANTTILA FORD Fiesta WRC + 34.0 s
4. OGIER / INGRASSIA CITROËN DS3 WRC + 47.7 s
5. SOLBERG / PATTERSON CITROËN DS3 WRC + 1:31.2 min
6. LOEB / ELENA CITROËN DS3 WRC + 2:30.3 min
7. ANDERSSON / AXELSSON FORD Fiesta WRC + 6:22.0 min
8. RÄIKKONEN / LINDSTRÖM CITROËN DS3 WRC + 7:02.3 min
9. WILSON / MARTIN FORD Fiesta WRC + 10:11.5 min
10. AL QASSIMI / ORR FORD Fiesta WRC + 10:31.1 min
11. SANDELL / PARMANDER ŠKODA Fabia S2000 + 12:24.5 min
12. PROKOP / TOMÁNEK FORD Fiesta S2000 + 13:43.1 min
13. KUIPERS / MICLOTTE FORD Fiesta WRC + 13:57.7 min
14. BLOCK / GELSOMINO FORD Fiesta WRC + 16:51.8 min
15. BREEN / ROBERTS FORD Fiesta S2000 + 18:32.7 min
16. SEMERÁD / ERNST MITSUBISHI Lancer Evo IX + 23:03.2 min
-
WRC - Video: Best of Rallye 2011
U završnici prošle godine, redakcija internet sajta Rallye-MAD, pripremila je zanimljiv video pod nazivom Best of Rallye 2011. Pokrenite video i uživajte u više od dvanaest minuta reli akcije, koju su nemačke kolege izdvojile u 2011. godini...
Best of Rallye 2011 [HD] (http://www.youtube.com/watch?v=HIy4pyFcmd4#ws)