Skinuto sa sajta kemo impex-a
Procitajte kada se radi reglaza
Drugi pasus
Šta je centriranje (reglaža) trapa?
Centriranje trapa se sastoji od podešavanja uglova točkova, tako da su oni normalni na podlogu (horizontalu) i međusobno paralelni. Rezultat ovog podešavanja je bolja i duža trajnost gume i bolje i preciznije držanje pravca.
Kada se radi centriranje (reglaža) trapa?
Centriranje trapa se radi u sledećim situacijama: kada se menjaju delovi sistema oslanjanja, kada se stavljaju nove gume, u slučajevima oštećenja trapa, kada je uzrok mehanički faktor - udarac u točak, upadanje u rupu i slično, kada vozilo zanosi u jednu stranu, kada se primete neravnomernosti u trošenju guma. Centriranje trapa treba uraditi jednom godisnje ili na 10.000 km.
Zašto je centriranje (reglaža) trapa važno?
Na većini vozila, centriranje trapa se istražuje od samog uzroka kako bi se smanjilo trošenje i habanje guma i povećala udobnost vozača i putnika. Pravilno centriranje trapa smanjuje trošenje guma i povećava njihov vek trajanja, poboljšava njihove performanse i doprinosi uštedi goriva. To podešavanje takođe poboljšava ponašanje vozila na putu i povećava sigurnost, jer smanjuje vučenja u stranu i zanošenja vozila.
Kako se radi centriranje (reglaža) trapa?
Postoje tri podešavanja koja su najvažnija za uspešno centriranje trapa: nagib, zatur i raspon.