Jesi li okrenuo polugu za grejanje u kabili u najtopliji polozaj, kada si menjao antifriz i ozracivao sistem? tesko kod golfa moze da se desi da ostane vazdusni cep, ali ne treba se igrati. Mislim da je kod tebe termostat problem. Imao sam ja Audi 80 sa istim tim motorom i isto kao sto pricas se i meni desavalo, problem je bio termostat.
Ispusti sav antifriz. Posto je relativno nov nemoj ga menjati, nego poturi neku posudu ispod donjeg creva od hladnjaka i neka iscuri u nju. I skini lulicu na pumpi za vodu, cime ces otvoriti kuciste termostata i zameni isti. Nije on toliko skup da bi razmisljao. Drugo zima je. Da te izda nedge kada ti je najpotrebniji auto, a tako malo kosta, nije vredno.Taj termostat je maksimalno 700 dinara. Zasto da se igras za toliko? Pazid a postavis lepo gumicu oko temostata, namazi deo lulice koji leze na pumpu sa malo diht mase za svaki slucaj i zavrni je. Pa sacekaj malo da se osusi i vrati crevo na nju i zavrni selnu.
NEMOJ SLUCAJNO DA SE ZA..BES PA DA ISTUSTIS ANTIFRIZ DOK JE MOTOR VRUC! Znaci kad skines donje crevo hladnjaka, motor da bude hladan.
Kad sve to uradis... Fino naspi antifriz u cantru do maksimuma, Cep ne zavrci na cantru. I za svaki slucaj odvrnu termodavac na glavi koji se nalazi na racvi da bi kroz njega izlazio vazduh, radi boljeg ozracivanja. Upali golfa i cekaj da se zagreje na radnu temperaturu, da otvori termostat, upali se ventilator i tada ce nivo antifriza u cantri da padne, a ti ga dolivaj do maksimuma oznacenog na cantri. Dolivaj ga dokle god pada. Kad ne bude vise padao...Zavrni termodavac na racvi i zatvori cep na cantri.