Evo kakav je to odron bio kada sam ga kupio!
Onda je pocelo sredjivanje svega redom...
Tabla fabricka
Onda sam je preuredio
Usput sam svu rasvjetu uradio u crvenu varijantu sa led diodama
Onda su legle dugo trazene felge
Pa sam uradio folije i evo ga
Ovde sam ga i spustio stavio plinske amortizere jer su bili uljani predhodni vlasnik ga osakatio i nove crvene opruge
I stavljena maska bez znaka
Zatim posto je pusio i naravno trosio ulje odlucio sam i motor osvjeziti, glava motora detaljno uradjena ispoliran usis, svi lezajevi zamjenjeni, nova uljna pumpa, radilica ispolirana....
E kada sam gospodina sredio onda je poceo da trazi jos para!
Poceli problemi sa diznama, prvo paljenje trokiranje pa onda sve normalno...
Posto su nove dizne bile oko 50 Eura po komadu pobudalio sam nacisto!
Onda slucajno vidim na VWvortex-u forumu kako ljudi to preprave na elektronca!
Poceo sam skupljati dijelove od dvojke gti 8v, evo sta mi je sve bilo potrebno da bi to uradio!
- Procesorž
- Instalacija motora
- Leptir gasa
- Dizne
- Protokomer
- Plavi davac
- Racva za vodu za plavi davac
- Regulator pritiska goriva
- Magistrala koju sam morao rucno praviti
- Crijevo izmedju protokomera i usisa
- Pumpa 3 bara ona manja
- Lambda sonda
- Knok senzor
I jos par sitnica ne mogu se sjetiti sad i puno volje i petlje da to sve rasturim i probam ovo napakovati!
Kako sam koji dio nabavljao tako sam ga sredjivao, cistio testirao i posto mi je bilo ruzno kako je ispalo deklo i usis odlucio sam da ponovo farbam jer sam imao viska deklo i usis pa sam se igrao malo..
Zatim sam nabavio i leptir gasa, ocistio ga i pripremio, pa sam i deklo odradio i nasao crijevo za usis od kopir aparata!
Usis sredjen! Dalje nabavka dijelova..
E sve je ovo bilo fino i zabavno dok nije na red dosla magistrala za dizne!
Problem je sto nijedna mi nije odgovarala ili zbog raspona ili zbog kopcanja dizni pa sam odlucio praviti prema motoru!
Poslije umjeravanja svih razmaka ostojanja..... nasao sam magistralu od neke lade ajnsprica, pa sam osjekao sesirice za kopcanje dizni i dovod goriva!
Posto je to od prokroma nasao sam prokromse cjevi za svoju magistralu!
Pa sam kod tokara napravio prelaz ili redukciju za regulator pritiska koji se veze za magistralu!
I kada je cika majstor povario usput me ogulio evo je kako je ispala, bitno je da sam ja zadovoljan!
I evo kako je sve slozeno na motor
I evo kako to izgleda kada sam ga upalio....
Nemojte mislita da sam ga hladnog derao, bio je ugrijan!
http://www.youtube.com/watch?v=-r7fPO4mzqI&feature=player_embeddedI goodbye K glava otisla u zaborav............
Zatim je sledio remap procesora, nesto malo izmjenjen, blokada pomjerena i malo korigovani momenti ubrizgavanja i kolicina goriva!
Zatim sam napravio nosac za kn filter i postavio ga, trenutno sam opet vratio panel nekako mi ljepse!