Ja te razumem
Probaj da nadjes diskove za Audi 80 quattro 1985g i sve ce ti biti jasno.
Ovo je tvoj ser.broj za Ate diskove
24.0125-0136.1specifikacija:
Fitting Position Front Axle
Diameter [mm] 256
Brake Disc Thickness [mm] 25,0
Minimum Thickness [mm] 23
Brake Disc Type Vented
Number of Holes 4
Machining High-carbon
Height [mm] 39,5
Centering Diameter [mm] 65
Inner Diameter [mm] 132,2
Pitch Circle Ø [mm] 100
Bore Ø [mm] 13,6
Ono sto ti preporucujem da das 120e za diskove i naravno nove plocice stavljaj jer ces bilo koji disk unistiti sa starim. Pusti samo neke majstorske price da su plocice mekse i da ce da se brze trose od diska. Na takvom brutalnom autu (moj je zbog quattro pogona bio mnogo tezak pa mi je kocenje bilo bitno) koji ide mnogo brzo treba i da se zaustavi, nemoj da stedis pare za kocnice. Nekad ce ti metar znaciti mnogo.
Drugo: Ti diskovi od 8000din par su ili kineski ili turski. Garantujem da se nece uklopiti (licno iskustvo) pa placas majstora 2put. Ako budu vreli i prodjes kroz baru ATE diskovima nece nista biti a tim od 4000din komad ima da se iskrive i da pocnu da tresu. Raspitaj se zasto su Ate diskovi 30% tezi od tih noName.
Sve ovo ti govorim krajnje prijateljski i dobronamerno jer je jeftinije dati 120e jednom nego dati 8000din i ponovo 120e ako se za 4-6meseci iskrive pa kupis Ate i plus placas majstora.
Textar, Delphi, brembo su takodje korektne firme ali moj favorit je LUCAS tj sadasnji ATE. Katalog im je ne pogresiv dok kod ostalih ne mogu tako reci.
Plocice Ate po meni ne idu uz ate diskove koliko to god glupo zvucalo ali su mnogo tvrde i skripe. Kombinuj ate disk sa gore pomenutim firmama i bice super. Ja sam licno uzeo PAGID.
Nadam se da sam ti pomogao.