Autor Tema: Problem sa plinom! Part II  (Pročitano 5508 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Problem sa plinom! Part II
« Odgovor #20 poslato: Avgust 16, 2011, 11:25:55 posle podne »
Pa to je jasno ko dobar dan kod svih motora, nezavisno od vrste goriva.
Boban-Rus

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13687
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Problem sa plinom! Part II
« Odgovor #21 poslato: Avgust 16, 2011, 11:53:06 posle podne »
Ja kad sam ugradio plin covek koji mi ga je ugradio je stavio reducir na usis. Plasticni poklopac sa rupom cca 3cm u precniku. Potrosnja je bila 14l. Kad sam otisao drugi put na stelovanje povecao mi je potrosnju na 16l.

Ja preskocim tog majstora i odem kod drugog "po preporuci". Taj mi je nesto cackao i pita me "KAKAV JE TO MAJSTOR KOJI NE MOZE DA NASTELUJE PLIN SA PUNIM PROTOKOM VAZDUHA?"
Mislim se de me nadje. Posle njegovog stelovanja potrosnja je otisla na 18l.

Zajebem ja i tog majstora i pocnem sam da cackam. Iz ko zna kog puta sam ja uspeo da mu skinem na 14-15 litara. Ispod toga nije hteo da ide.

Jednog dana odem kod zeta i tu mu je bio rodjak koji radi samo kadete ali se razume i u plin. Hoce covek da pogleda. Pomislih da ga j****, nemam sta da izgubim.

Prvu stvar koju je uradio bila je ta da smanjio usis vazduha i rekao "SAD MOGU DA POCNEM SA RADOM".

Posle prvog stelovanja ja ga razvucem po putu a on nece da predje 80km a gas u patos.

Vratim se i to mu kazem a on meni "ODLICNO, SAD CE DA TI TROSI 9-10l NA 100km".

Ne moze to tako. Odvrci plin. On opet stelovao i kaze sad probaj. Ja opet a on ide lepo, lepo vuce itd. Testiram potrosnju a ona 12l.

Paljenje je nastelovano na plin. Kad vozim na benzin i naglo dam gas auto se zagusi. To se desava do 2000 obrtaja. Posle toga nema gusenja.

Sto se tice vuce isprobao sam ga na auto putu kad sam se vracao iz Nisa. U autu smo bili zet i ja. Ja 130kg a on 90. Nije hteo da ide preko 150. Po meni to je dosta za nase puteve i za moj auto.

Toliko o smanjivanju usisa.

Al' se raspisah...


Van mreže Twister

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2174
  • Age: 46
  • Lokacija: Srem. Mitrovica
  • Karma: +53/-19
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem sa plinom! Part II
« Odgovor #22 poslato: Avgust 17, 2011, 03:52:12 posle podne »
+1 za Ivanovu pisaniju :D

Van mreže martinvet

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 288
  • Age: 42
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +9/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf 4
Odg: Problem sa plinom! Part II
« Odgovor #23 poslato: Avgust 17, 2011, 11:48:46 posle podne »
Majstor Gagi u pravu,moja jetta isti motor i karb.na otvorenom 8.5-9, grad 10-12. Sve zavisi od plina i desne noge,kad ode gumica pod karbom hoce toliko da trosi,i kad je veliki ler a guzva u gradu.
Zasto prosto,kad moze komplikovano!