Znam da je voznja na plin i metan najeftinija.Naravno da mi je potrosnja bitna pa me interesuje za ova dva modela razlika izmedju njih koji manje trosi.Sad treba mi auto sa kojim cu biti miran 5,6,7 god,koji je kvalitetan izdrzljiv.Sa kojim cu otici na more,neki dalji put.da me neubijaju sedista da moram izlaziti da se odmorim od njih,da imam staviti negde flasu vode i tako dalje da nenabrajam ostalo sto mi fali.Na skodi vec je ravnata glava radjeni hidropodizaci a on i dalje klepece...
I ja isto to tražim! Gore sam napisao o čemu se radi..
Danas sam provozao jedan Seat Alhambra, 1.8T, benzin+metan, manuelni menjač 6 brzina, 2002 god, 7 sedišta.. Gledam već neko vreme oglase pa naleteo.. Preprodavac ga je uzeo u zameni.. I još je uradio (kad ga je kupio od vlasnika) ono isto što bih i ja da je moj! Izvadio mu šesto i sedmo sedište, približio metansku bocu do srednjih sedišta. Znači, ostaje gepek šator da montiraš! 😁 Auto lepo ide, lepo vuče, prostran, udoban, snažan (turbina kad povuče...), a troši na 100km oko 500 din, a pazi, 150 konja! E sad, što je meni taj auto interesantan... Pored te cng boce, ja bih mu dodao još jednu istu, jer.. i prostora i snagu ima za to.. A to bi recimo bilo kad sipaš u "čep" oko 27kg metana! Lepota cele priče je: dođe leto, krenem sa porodicom na more (ajd recimo u Grčku...), sipam pun rezervoar cng-a u Pančevu (po nižoj ceni jer postoji i ta opcija), pa se spustim do Kumanova, tamo opet "dolijem" u čep (a cena je 33 denara, oko 50 centi), pa nastavim do Soluna, tamo opet dolijem, pa biram na koju ću stranu! Lepo zvuči zar ne? 😉 A nije mašta...
Nemoj da misliš da te ubeđujem i davim ovime, ovo samo pišem ono kako bih ja radio...
Čovek hteo da mi uzme Fokusa, da mu dam još 1000€ i da vozim Seata, ali jbg, trenutno mi nisu takve mogućnosti...