VW Klub
Audi - Forum => AUDI tehnički kutak => Temu započeo: Skodamaniak Septembar 12, 2014, 01:53:02 posle podne
-
Auto mirno radi fino se ponasa. Odradjeni svi servisi. Radio sam remont turbine. Auto nece da povuce iz niskih obrtaja. Povlaci tek oko 2,500. Kasnije ide bas dobro ali do tad je nikakav.
Nema sto nisam isprovjeravao, jedan momak sto radi u ovlastenis servis mi je rekao da mi je losa tubrina podjem odradim remont medjutim nista se ne desava, opet isto. Probao sam protokomjere, ventile, vakume, makao katalizator... opet nista.. neko se ovim ne bi zamarao ali mene nervira, jer mi smeta pripreticanju....
Dal je ko imao slican problem?
-
Imao sam isti problem. Ako nije do protokomera, do turbine je. Lose ti je kalibrisan turbno, tj geometrija ne radi kako treba. Ko ti je radio turbo?
-
ovamo turbo servis u podgorici... ali sve jedno su mi rekli da nece biti zvuka posle remonta, a menis e opet cuje tako da ga skidam... ali meni se to desavalo i prije remonta turba
-
posalji taj turbo u Uzice, da ti ga odrade. Ja sam radio turbo kod Bozeca pa je turbo imao zvuk kao da stisnem macku na rep, auto dimio, vukao posle 2500rpm. Kad sam odneo turbo u Uzice, oni su sve to resili i sad je sve kako treba.
-
Brate svako prica kako mu odgovara. Ja sam vec jednu radio u Uzice i nisam nikakko zadovoljan kako su je uradili. Auto vise trosi, i dimi sivi dim na prvi kas, a prije toga nije nikad... reklamiran je bio kao u redu je sve...
Cuo sam da su neki u NS najbolji... ne znam
-
Probao si da skines dzek sa protokomera da vidis kako se tad ponasa?
Kod mene je bilo slicno ali je problem bilo S crevo koje ide od turba do interkulera, pojavila je mala pukotina od par cm koja se nije primecivala na pogled, samo kada se stane ispod a neko doda gas pa vidis kako duva i gubi dragocen vazduh :)
-
Ja ti kazem moje uskustvo, a ti radi kako hoces. Kad radis kod njih, najbolje je da odes tamo kolima, tako sam ja uradio. U Srbiji sigurno niko nema bolju opremu od njih. Upoznao sam Dejana vlasnika i pokazao mi kako se turbo kalibrise i resio mi problem da auto vuce iz manjih obrtaja. Mora se videti kakav ti je izduvni deo turbine. Ako je dosta obradjeno sigurno ima lufta izmedju zida i lopatice turba i onda mu je teze da zaleti turbinu.
-
Ne znam brate. Ova moja ima garanciju godinu pa neka je rade ovi odje, a umiju da naprave bas bas dobro, nego su jedini u cg i onda ne znaju dje im je glava tako da su nesto preskocili sigurno... evo vidjecu, ali ponavljam isto se desavalo i prije remonta identicno...
bobane, kad sam skidao crijevo da ih cesitim perem svako je u odlicnom stanju a i culo bi se malo majku mu jebem, a i dimio bi kad nedje pusta na ta crijeva..
-
Jesi siguran da vakuum radi kako treba?
Treba sva crijeva promijenit,da bi bio siguran ;)
A te što rade u ovlašćeni,neću da komentarišem
-
dimio bi kad nedje pusta na ta crijeva..
To je tacno, vidis to nisam pomenuo
-
Jesi siguran da vakuum radi kako treba?
Treba sva crijeva promijenit,da bi bio siguran ;)
A te što rade u ovlašćeni,neću da komentarišem
Svaki vakum sam prekontrolisao.
ne sto drugo bi mogao da provjerim..
-
Ma turbo te zeza nema sto drugo. Geometrija 99 %
-
Ikreno da ti kazem ne znam sto da mislim :)
-
Iskreno mislim da si ti to ugušio malo,dovedi to do Mojkovca,na nedelju dana,ima da leti kad ga ja propustim malo kroz šake ;)
-
buca se ovaj svaki dan tako da mu nije to bas do toga :D
-
Kod dobroga majstora,da našteli vakuum geometrije,i da vidiš ;)
-
@Škodamanijak: Da li si vozio auto sa istim motorom? Možda tako i treba da ide?
-
Nema sanse da mora ovako da bude fabricki :)
-
Samo stelovanje. Ja sam imao isti problem nedavno posle remonta turbine. Oni namerno ustroje turbinu radi svoje sigurnosti, tako da samo kod njih trazi da ti je usteluju da otvara ranije.
-
Ok je sve to al zasto se sve identicno desavalo i prije remonta?
-
skoda prico sam ti za molenkovog pasata,juce je problem resen auto izuva kako ide,turbo je bio ustrojen verovatno zbog garancije i geometrija nije bila dobra,bila ja na 70 nzm cega a treba 50,sve pohvale za servis djuka u batajnici
-
vala cemo i to da odradimo
-
ne znam koji je problem sa vucom ,samo nemoj ici u TS uzice NIKAKO.Jedino ako imas zivaca i viska para za bacanje....moje licno iskustvo badmood
idi kod nekoga da ti pogleda koliko turbo puni...i znaces jel geometrija
-
A jesi li siguran da nije ranije bila skidana i nesto radjeno na njoj?
-
To ne moze niko da bude siguran :D
-
,sve pohvale za servis djuka u batajnici
danas 2,0tdi 16v blb 2005g god za sat i 40 min uradjen veliki servis, napravljen da umjesto sa 2600 vuce sa 1200 (kao pravi tdi) i ugradjeni ksenoni dole u branik.
od prisutnih ovaj djuka sto vozi peticu tdi, wele, 1 oemovski spijun i kruska crnogorac.
sex mahac
-
Vlado probaj ovo sa turbinom, i ja sam ti rekao da sumnjam na nju... ;)
-
skoda pali masinu glavni ceka da resi problem celebrate
-
turbina se skida u ponedeljak :) ko da vozim hitnu majku joj jebem da joj jebem, pa neka je samo radi zvuka... ko da nije reparirana angry2
-
Tako ti je kad imaš posla sa žabarima ;)
-
Ja te ne razumijem?
-
Ni ja :D
-
Pa auto je uvezen iz Italije,ako sam dobro razumio?
-
odje se prica o turbini :D A auto iz svajcarske uvezen u italiju :D hahahha
-
A pa onda izvini brate,pogriješio sam.
-
Brate nema ljeba od ovog auta :D grijesio ti ili ne :D moracemo skodu neku trazit :P
-
Ja sam bio u TS Uzice kad su na taj motor stavili 3 turbine i ni jedna nije htela da radi kako treba. Do duse tad nisu imali masinu za fabricku kalibraciju. Tu masinu su dobili u novembru prosle godine, tako da msm da su sada takvi redji.
-
Sve jedno ono svi koji rade turbine uštroje je da kasnije povlači jer tako svoj rad zaštićuju. Znaju to malo bolji mehaničari da popuste (ušteluju) i da radi kao švajcarski sat.
-
E ovu moju su stelovali 5 dana pa penis :)
-
koliko sam para izrucio u TS Uzice mogao sam novu iz gareta naruciti da sam znao
-
koliko sam para izrucio u TS Uzice mogao sam novu iz gareta naruciti da sam znao
otvarao si je kuci sam, sto je nisi napravio nego si isao kod njih u ts? a?
-
TS UZICE Nikada vise
aj u zdravlje :26
-
svakome se moze desit greska, i svako moze da fula, ja sam opet moju turbinu vratio ovima ovamo, i sve novo stavili i opet mrtav ne prdi :))
nista se ne desava... brate, svi vecinom koriste kineske djelove, koje mogu bit upakovane u full original pakovanju ali kita... nije to to.. zato reparirana tubrina nikad nece ni primac originalnoj...
-
pa kupi novu :)
-
brate da sam u mogucnosti kupio bih je a ovako mogu samo da se patim ;)
-
jebo te auto ti si njega kupio ne on tebe
-
puno se i ne opterecujem vise oko toga tako da .. top :D
-
A brate,jes ti siguran da je do turba...
Rece da si skinuo kat?
-
Jesam jesam :) nisam vise siguran :D onamo na tendem pumpi mi pokazuje na izlazu za vakum 0.6 necega a valjda bi ttrbalo da pokazuje 0.9 :)
-
Pa rekoh li odma da je vakuum,uh sad bi te bacio! Ti zapeo za turbo!
-
Sta vakum zrno? U kom smislu vakum. Ja ne znam dal je to tacno sto pricajz jedni kazu to je super vakum drugi da treba vise, treci nema to nikakvog uticaja naa taj problem... :)
-
Pa to ti velim,vakuum te hebe,covece.
Ajde slikaj onu naljepnicu dje rezervna guma pa mi pusti na pp,pa da trazim koliki tacno treba da ti je vakuum.
-
Imao isti problem na audiju a4 2004 god 1.9 tdi 131 ks, zamenio tandem pumpu i sad je sve ekstra. Bila mi je pumpa marke Luk (za koje kazu da su lose skroz) sad sam stavio Boschovu. Pozz
-
Meni nesto odje smrdji da ima puno nafte. Jer dok traje ta turbo rupa dimi bas puno crnog dima. Znaci nasipa dosta nafte. A ovaj iz turbo servira mi je rekao da mi je turbina zacadjana u kratkom vremenskom periodu. Eto opet mi pada na pamet da gura previse goriva i ona rupa sto se desi dje nepovlaci ne moze da proguta toliko goriva. Opet sa druge strane kad se tako gleda nema vazduha ali promjenio sam 4 protokomjera i opet nije bolje nesto drugo je tu problem...
-
Probane su dizne nidje pomaka ista stvar. Auto kad se navrti prvom i prebaci u druhu i samo bup rupetina, kao da nestane vazduha ili gora nesto se tu desava... Auto zadimi crrni dim tako iz niskih bas bas crni dim, kasnije kad se tamo navri nema dima kapi.. Samo znavi iz pocetka.
-
sigurno je to nesto do sistema dotoka vazduha, mozda ti je puklo neko crijevo ili interkuler, jesi li gledao ili prekontrolisao preko senzora pritiska?
-
Vec sam ti pisao, imao sam isti problem. Zamenio tandem pumpu i sad je sve full
-
Men je bos tandem pumpa :)
-
Ima li ko kakav predlog sta moze biti u ovom problemu? :D
-
TURBOOOO :)
-
nidje veze .. nije turbo
-
jesi li probao drugu ispravnu turbinu da stavis da budes 100% siguran?
-
Možda kad staviš manje gume,možda će očepit? :63
-
Ma tranja zrno vjeruj mi :D
-
Imam slican Audi, razlika je u motoru, moj je BRD, sa 170ks.
Poslednjih par meseci, pokusavao sam da resim isti problem.
Obilazio sam majstore, i nista. Sve savrseno, dijagnostika, turbina (nikakvih zvukova, tragova ulja..), dizne, protokomer, egr ventil, dpf....
Promenio turbinu, sa remontovanom i nista sve isto kao i kod tebe.
Na kraju, vec ocajan, pomalo skeptican, ipak odlucim da posaljem turbinu u Uzice (300e), prvenstveno zbog novih masina za kalibrazu, varijabilne geometrije, strucnosti...
I...problem resen. Auto lepse ide, bolje prima gas, ranije vuce, manji je "lag".
Tako da bi ti i ja, kao i Nikola Calasan, predlozio da odes ili posaljes turbinu (ja sam slao) u Turbo Servis u Uzice. :46
-
Ljudi nisu svesni koje je turbo cudo, tj kije govno zna da bude. Meni je jedan majstor uradio remont turba, necu reci koji i taj turbo je gedora menjao, tako da je on zivi svedok. Znaci turbo je izgledao kao nov, kad je namomtiran i kad sam dao gas u leru, mislio sam da tuce barem 2 bara :) takav zvuk je proizvodio. Krenem da probam auto, turna NEMA, znaci kao sdi ide auto, malo bolje. Turbo se javi tek na trece davanje gasa. Skinemo crevo sa usisa, tuva dubo kao lud, ali auto ne ide :) taj majstor mi da drugi turbo, gedora opet montira, auto ide, ali ima veliku turbo rupu i kad sam otisao do tog turbo majstora da presteluje turbo, auto jos vecu turbo rupu dobio i poceo da dimi, a turbo se cuo kao da sam nacepio macki na rep. Onda je poslat moj Turbo u Uzice i problem je resen, jedino sto tad nisu mogli podesiti to je da puni sa 1500 obrtaja, nego je isao sa 2000, ali kad su dobili aparat za kalibraciju i taj problem je resen. Tako da nikad nemoj biti uveren da ti je turbo ispravan, jer nisi kupio nov :)
-
Druze oborio si rekord, svaka treca rec je turbo a pojeo pola slova jedva sam sklopio pricu
-
A kucao sam preko telefona, a prsti mi ko cevapi, jbg :D
-
Ja njega ne bi ni vozio na niskim obrtajima i ne bi bilo, problema. 3000 odmah i ne spuštati. Samo gas,pa nek crkne jebo mu inžinjer mater koji ga je napravio takvog kakav je :47
-
Toma kazes los turbo, nastelovan ili sta?
Meni je samo jedno cudno kako god pomjerao na loncetu turbine onaj saraf nikakvog pomaka nema... ni da je losije ni da je gore... e to mene zabrinajva...zasto to? 300x je stelovan i sve po mm vala bi ga ubo da jebe majku... mada i da nisam moralo bi bit bilo cega da bude drugacije nesto... ali ono potpuno isto ko da si ga zareko..
-
Map? Meni je skoro bio crko map senzor,i nije htio da vuce.
-
To je onaj na iceu... Mjenjao sam ga sa auta koji radi i ista stvar ;)
-
E pa ondak ja nemam pojma vise sta moze bit.
-
a jesi li ga vozio u Roksped da oni pogledaju?
-
naravno i stojao tamo ko avetan 4 sata... i platio pregled i nista... kazu da probamo sa protokomjerom pa ako ne bude idemo dalje... a protokomjer je 370 eura :P...reko stavio sam najmanje 6 protokomjera sa istim kat. brojem... aaa nema to veze to mora original... prijatno platio pregled 20 eura i cao...
iskljucio sam bio protokomjer preko diode (provjera - otvoren na max) ista stvar...
-
Kolike su vrijednosti sa MAP senzora?
-
Da nije čačkano po mapi, jebo ga ti... ništa drugo ne ostaje.
-
Zrno ako znam sad oca mi jebi ..
joca stavljana je fabricka mapa, i nista... pa sam ga chak i chipovao.... ide bolje auto u visoke sve to stoji a dolje ko da ga neko drzi
-
Na dijagnozu,kod dobroga nekoga,da prečešlja sve.
-
hahaha bio sam kod najboljeg u cijelu crnu goru ne smao kod jednog nego i kod jos dvojice ;)
-
a ona klapna na usisnoj grani, kako ti funkcionise, jesi li je provjeravao da li otvara i zatvara pravilno?
-
Pa brate kad si sve isprovjeravo i siguran si da je sve ispravno,onda si se istripovo zesce!
-
Nisam bratko se istripovai vjeruj mi kasni kasni auto,nekome je to normalno nekome ne... Jbg
Bojane klapna je skidans gledans sve top i egr isto mads je off :)
-
nakaci vcds i odi tamo gde moze da se meri ubrzanje i to pa uporedi s fabrikom da vidis koliko odstupa.. ako ti ista znaci meni je isto auto do nekih 2000 mrtav, posle kao prekidac da si prebacio.. s tim da meni bas i ne tangira to.
-
ja ne znam da li je neka razlika izmedju 1.9 i 2.0 ali meni posle 1500 bas solidno ide, cak osjecam da mi je vrhunac obrtnog momenta prije 1800 obr.
@skoda, jesi li ti vozio nekog drugog 2.0 pa da mozes da uporedis?
-
isto i na 1.9 i 2.0 kod mene oko 1800 bas povuce
-
vozio sam ih 5 komada 2.0tdi... sad cu ovih dana full mapu da mu stavim pa da vidim kako i sto
-
da li si stavio full mapu? ima li nekih promena?
-
nije full stavljena je ide bolje u visoke.. ali to me ne zanima ima neku klednu na niskim i to je to... nesto ga tu muci... posle on ide dobro sto vise jako dobro
-
od prilike se moze vidjet kako kasno pocne kazaljka uzurbano da se penje u odnosu na obrtaje.... tek tamo oko 2200 prosto nema onaj pocenti boost...
https://www.youtube.com/watch?v=IHijJ8Pleiw (https://www.youtube.com/watch?v=IHijJ8Pleiw)
-
pa ni nema pocetni boost, kad upali na 2k turbinu kao kod mene.
ovako nekako
Audi A6 2.5 TDI 132Kw (180Ks) 2003g EDC15VM+ AENovak Chip Tuning (http://www.youtube.com/watch?v=L4GnooaGME0#ws)
-
Brate stavi elektromotorčić na turbinu da ti održava spool pri nižim obrtajima ;)
-
Jaooo pa ovo mi je trebalo, sa nekim da placem! :-((( druze isto potpuno isto sranje mi se desava na 2.5 tdi s tim sto moj krece jos kasnije, oko 2800rpm... Nosim sa sobom 10 kljuc odvijam onaj navoj od geometrije, stelujem ga svako malo! angry nista, sve isto, samo turbo manje ili vise zavija! Do duse imam po neke male promene ali sve je to smesno... Auto na dyno testu izbacuje nesto preko 140ks sa 3 mape probane, stock jedna chip na 190ks i jedna ludacka, u sva 3 slucaja auto izbacuje isto ks isti grafik sa rupom na istom mestu... Cistio turbo stelovao paljenje menjao n75 boost control vavle menjao maf sve istooo!! A da, i usis sam cistio :D
-
Skoda ... vozio si 4-5 2.0 tdi i samo se kod tebe to desava ... ???
-
Ima drug sa passatom isti problem,...vozio sam isti ko moj isti motor. Auto osjetno bolje ide u niske obrtaje... Prosto se vidi razlika
-
Ma naravno da se oseti razlika, i kod mene u auto ko god sedne da proba misli da tripujem a i ako ga iz prve nategnes kako treba posle kad ga filujes taj problem se ne provaljuje! Zato je dyno pokazao sve! Sta nam.je ciniti??
-
Hahahaha brate ja se smijem od muke ako mi vjerujes... Sve tripujem tripujem... A ono penis nece pa da ga jebes... Ja ne znam iskreno... Ti bi trebao da probas sa izmjesir vakum na tandemki i na loncetu na ono crijevo... Ja nikako da se pofatam sa majstorom da probamo drugu tandemku...
-
I ja vec dugo trazim nikako da nadjem negde da kupim vakum merac i onu pumpicu sto pravi vakum da proverim onaj stop sraf na geometriji da li mi je dobro podesen :) muke zive, dodje mi ceo agregat da izvadim i ubacim drugi!
-
Moje vidjenje problema elektronika ok tako kaze dijagnostila sve u redu turbo par puta skidan nosen proveravan i on je ok vakumi creva ok ventili vakum ok a auto nece da vuce od 1000rpm dosta dimi crn dim pri nizim neznam kako je kada ode u vece 2500 i vise predpostavljam da manje dimi. Taj dim je mnogo nafte u sagorevanju tj.toliko treba da ga ima jer je sva elektronika ispravna nedostaje mu samo vazduh da bi to lepo sagoreo da nema dima. Mislim da je problem oko instalacije vazduha creva cevi sve treba detaljno proveriti do usisa turbine i posle do usisne grane cak i nju da se nesto nije olabavilo i omogucilo falsiranje vazduha. Mislim da je to neko malo falsiranje koje on kako rastu obrtaji postize da napuni i daje mu snagu na sve vecim obrtajima. Imao sam slucaj da je puklo crevo od iber laufa koje ide u turbo isto se manifestovalo kao ovaj problem to je bio vazduh koji nije prosao kroz protokomer znaci detaljno filer vazduha crevo ka turbini usis i od turbine ka motoru. Poz....
-
To je bio moj sledeci korak, da napravim neke adaptere da mogu da napunim vazduhom creva i IC da proverim, vrlo slican problem je cale imao na A5 3.0 tdi menjao svasta, na kraju i nov protokomer da bih ja otkrio malu rupicu na crevu ka ICu zamenio crevo i auto poleteo... Cim ima nekog curenja diagnostika pokazuje neispravan MAF tj lose vrednosti
-
Prikazuje underboost u tom slučaju. Mada,po svemu napisanom dosad,ja bih najprije dobro provjerio MAP senzor.
-
Ima li nacina da se proveri dijagnostikom ili mora da se zameni da bi se videla razlika?
-
Ma ja mjenjao 4 komada :D i to barem dva 1000% rade
-
Popizdeh vise, arcim ga stalno, sve preko 3000rpm nebi li se nesto ili raspalo ili otpusilo a on nista! Jedino primetim kad ga opicim po AP na duze staze posle malo manju rupu ima :
-
pa u cemu je problem tog kasnog paljenja turba? zlaja jeste li ti i skoda dosli do nekih zakljucaka koji bi mogli koristiti ostalim clanovima kluba?
-
Skoda ...druze realno ... ako nastavis ...neko ce zavrsiti u Ludnici ... pa bolje on nego ti ... ;)
pa brate koju ti volju imas .... svaka ti cast .... :26
-
Ja sam se iskreno nadao da ce clanovi kluba doci do nekih zakljucaka koji ce koristiti meni! :-))) jedino sto mogu da predlozim skodi je da izvuce logove punjenja turba tj da u voznji neko gleda grafik zadatog boosta i isporucenog, ja sam to radio preko VCDSa i video da u tim obrtajima gde imam knedlu auto je u underboostu da bi ga posle oko 2800 nadrukao na zadati ali i tad mi nesto varira, tako da mi je ostalo da ispitam da li je problem u nekom curenju ili aktuatoru ili turbu... Sad mi od skoro na pamet pada i bosch pumpa, trebao bih izvuci i logove za gorivo ali to vec ne znam :/
-
@skoda, vidio sam vidio kako ti ubrzava, sigurno ne tripujes, postoji problem, prije neki dan sam se vozio u passata drugovog 140ks 2.0tdi i od 1700 njemu krece da puni ludacki, tebi tek od 2500... Nadam se da ce iskrsnuti rijesenje problema, svaka cast na trudu...
-
Zlaja koliko sam upucen u toku voznje se ne mogu vidjet dizne vec samo na ler njihova vrijednost i odstupanje
Bojane, ja to uporno pricam.. ne znam, meni je los zamajac.. ne znam dal on gubi tu nesto... bas ne znam... kazu da zamajac ne bi trebao da pravi problem kod ubrzanja... jedino nekako osciluje ali onaj senzor za citanje obrtaja se time ne remeti....
-
ma nema veze zamajac ...
imam osecaj da je neka takva sitnica ... a nemas pojma ...
nesto mi se mozak vrti oko protokomera ... :huh: mozda
-
I meni nema oko cega se nije vrcelo... :D isprobana su 3-4 protokomjera
bojim se da tu nije neki problem kod izduvnih gasova... neka saka oko toga.. da nije nesto oko nog hladnjaka egr ventila...
-
Sta mislis o zupcenju? Da li ti je radjen veliki servis i da li si gledao paaljenje kako je podeseno?
-
Negde sam čitao da ti motori 2.0 tdi, po nekad ECU hoće da prebaci na mod za manje snage i performanse zbog potrošnje. Onda se resetuje ili se ponovo učita...
-
zlaja uzupcen je auto full full jos sam gledao preko dijagnostike stepene regaste... blokatori da nemrdne nidje... u nulu je sto se veli
spale... ja sams tavljao fabricku mapu full full fabricki i nista nije bolje bilo...
-
A jesi li probao mozda da u voznji gledas preko VCDSa one grafike za punjenje turba da vidis koji je zadati pritisak a koji je stvarni ?
-
Ma jesam u ovlastenom u audiju 4 sata drkanja i voznje i navodno sve super... Bla bla.. A i ja vozio kod lika koji je tata mata za dijagnostiku njemu kao ok sve...
Ali gdledaj ovako ja sam pomjerao onaj sraf za koji diktir kad ce turbo da pali i nem nikakvih pojava ni gore ni lose... To mi je cudno! A moralo bi bit...
-
Moralo bi brate ja znam kod mene kad ga mrdam osetljiv je do jaja, na cetvrt navoja vec ozbiljna promena...
-
Ima li kakvih novosti?
-
Nikakvih za sad :D