Autor Tema: Karburatori (opšta diskusija i rešavanje problema)  (Pročitano 123997 puta)

0 Članovi i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže markom

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Lokacija: Temerin
  • Karma: +31/-34
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw scirocco mk2, golf mk1
Odg: Karburatori
« Odgovor #120 poslato: Januar 29, 2015, 10:26:27 posle podne »
Nikola ja skinuo kapu i curi ulje iz nje, ne znam jel to tako treba ?  :30

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #121 poslato: Januar 30, 2015, 08:16:02 pre podne »
Ne, neznam kako ti curi motorno ulje. Da li iz unutrasnjeg dela razvodnika, kapa razvodnika i razvodna ruka moraju biti ( pa i cela unutrasnjost razvodnika ) suvi i cisti. Ako je potrebno operi kapu, ruku i unutrasnjost razvodnika sa cistim benzinom. Prosusi brisanjem ili duvanjem vazduha, kompletiraj i pogledaj svecice u kakvom su stanju. Pa nam javi.




 majstor1

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Karburatori
« Odgovor #122 poslato: Januar 30, 2015, 09:47:47 posle podne »
@markom

Pa odakle ti razvodna ruka, zar ti ne vozis dizela? Ja mislim da te zato udara struja, neko je tu nesto budzio...

Van mreže markom

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Lokacija: Temerin
  • Karma: +31/-34
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw scirocco mk2, golf mk1
Odg: Karburatori
« Odgovor #123 poslato: Januar 31, 2015, 01:35:07 pre podne »
Nikola ovo je neko gadno budzio, svecice su skroz u ulju? jel to tako treba ? ja izvnrem a ono sve kaplje sa njih :( :(

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #124 poslato: Januar 31, 2015, 08:00:40 pre podne »
Hajde, prikaci koju sliku bice nam lakse!!!!






 majstor1

Van mreže markom

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Lokacija: Temerin
  • Karma: +31/-34
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw scirocco mk2, golf mk1
Odg: Karburatori
« Odgovor #125 poslato: Februar 01, 2015, 02:45:23 pre podne »
Dobri moj nikola malo pre sam izvrtao svecice po ovoj zimi i sve 4 su ovakve, crne i masne , sta da radim?  :( :(


Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #126 poslato: Februar 01, 2015, 07:01:23 posle podne »
Svecica nije masna vec toliko garava, da je dobro ako motor hoce da upali.




 majstor1

Van mreže markom

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Lokacija: Temerin
  • Karma: +31/-34
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw scirocco mk2, golf mk1
Odg: Karburatori
« Odgovor #127 poslato: Februar 01, 2015, 07:11:52 posle podne »
Da ih promenim ? mislis da su one problem? hoce da upali ali nekad vergla po 30sec

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 31
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: Karburatori
« Odgovor #128 poslato: Februar 01, 2015, 07:15:36 posle podne »
a lepo su ti rekli da ne trebas ti da dodajes ulje u rezervoar. to samo ovi sto voze matore dizeli koji su isli na D2

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #129 poslato: Februar 01, 2015, 08:09:05 posle podne »
Postavkom novih svecica, upalices svoj automobil bez problema. Ali zbog prebogate smese nove svecice ce biti kao one sto si skinuo. Pa se oped vracas na pocetak, uradi kako sam ti kazao.



 majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #130 poslato: Februar 07, 2015, 07:53:12 posle podne »
Evo jednog svezeg primera kako vlasnik moze da napravi vecu stetu svom ljubimcu, nego korist.

Radi se o golfu II 1,6 sa ugradjenim plinskim sistemom. Auto je u servis dosao jer lose radi na plinu, a na benzinu nikako. Resio je da odradi remont karburatora i da na taj nacin resi problem sa benzinom.

Predlozio sam da odradimo moto test na njegovom po prilicno lepom automobilu. Moto test motora je u stvari fabricko podesevanje rada motora. Pre paljenja motora na benzin, prekontrolisao sam rad el. ventila i prohodnost ler dizne. Malo teze sam uspeo da dovedem prihvatljive obrtaje na leru ( 900 - 950 O/min. ), jer se motor ispod 1200 - 1300 O/min., stalno gasio. Kad sam prekontrolisao ugao paljenja i videh kolika je greska u uglu paljenja, pitao sam ga ko je podesavao paljenje. Tata je na uvo podesavao paljenje i plin.

Kad sam pravilno podesio ugao paljenja, motor je digao turazu na 1960 O/min, spusto sam obrtaje na 950 - 960 O/min. Auto je vec mirnije radio, preko analizatora izduvnih gasova vidim da auto ima nesto siromasniju smesu ( 0,8% CO ). Kad je smesa dovedena na ( 2,3 - 2,5% CO ) pravilnu vrednost, obrtaji motora su se povecali za 200 - 260O/min.. Doterani obrtaji i ponovo prekontrolisano sagorevanje benzina. Vlasnik je isprobao kako njegov cetvorotockas pali i kako prima gas na benzin.
Prebacili smo rad motora na plin, vidno se ostilo kako sad motor lose radi na plinu. Dovedeno sagorevanje plina kako treba, isprobali smo kako ato ide na benzin i na plin.

Vlasnik prezadovoljan sa ponasanjem njegovog automobila u voznji. " Majstore ovako auto nikad nije isao, svaka cast sta ste mu uradili ". Eh sta mototest motora moze da uradi, odgovorio sam mu. Ocigledno da nije trebalo da se remontuje karburator, sistem sagorevanja je vapio za pravilnim podesavanjem.

Dragi moji forumasi, trebalo bi barim jednom godisnje otici na kontrolu rada sistema sagorevanja goriva. Bilo to stariji sistem sa karburatorom, ili noviji MPI i SPI sistem.



 majstor1

Van mreže markom

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Lokacija: Temerin
  • Karma: +31/-34
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw scirocco mk2, golf mk1
Odg: Karburatori
« Odgovor #131 poslato: Februar 08, 2015, 11:53:09 pre podne »
Nidzo kad mogu da doteram kola na taj moto test fabrickog podesavanja sagorevanja smese co2 vazduha benzina i  vatre ? biggrin

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #132 poslato: Februar 08, 2015, 11:56:39 pre podne »
Marko kad tebi bude odgovaralo, u svakom slucaju cujemo se na pp!



 majstor1

Van mreže markom

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Lokacija: Temerin
  • Karma: +31/-34
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw scirocco mk2, golf mk1
Odg: Karburatori
« Odgovor #133 poslato: Februar 08, 2015, 12:02:17 posle podne »
Daj mi adresu dosao bih ovih dana , gde je servis?

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #134 poslato: Februar 08, 2015, 07:54:27 posle podne »
Nadam se da si dobio podatke, kad ti odgovara cujemo se!





 majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #135 poslato: Februar 10, 2015, 05:37:14 posle podne »
      Evo drugog primera kako vlasnik moze da osteti rad motora na svom automobilu. Radi se o Opel Suzi 1,3 sa jednogrlim PIERBURG 1B karburatorom, sa rucnim sauhom.

U neznaju auto dugo vozen pod sauhom( jer je zaglavio ), svcice posteno crne, karburator mastan da nemoze vise biti. Filter vazduha crn, jednom katastrofa kako je to funkcionisalo.

Posto je automobil doslepan u servis, krenuli smo sa pregledom sistema ubrizgavanja goriva i paljenja smese. Ustanovljeno sledece:

- svecice vlazne i crne,
- kablovi posteno oksidisali,
- razvodna kapa oksidisala ispucala i propao grafit,
- razvodna ruka u ocajnom stanju,
- vakum aparat sauha neispravan,
- leptir sauha blokirao,
- membrana ekonomajzera propala i
- taloga u loncetu koliko hoces
.

Odradjen remont karburatora ( rastavljen u delove i opran u ultrazvucnoj kadi sa namenskim sredstvom ), zamenjeni svi neispravni delovi. Postavljene nove opelove svecice, kapa, ruka, i poprskani svi spojevi. Dopunjen akumulator dok se sve ovo radilo, auto upalio lako i korektno. Odradjen moto test motora ( podeseno paljenje, obrtaji na leru i smesa na leru, proveren CO% na 3000 O/min., i postignuto 0,6% CO ), sa vlasnikom provozana suza. Besprekoran rad motora u svim rezimima rada.



 majstor1

Van mreže tarik ABF

  • VW Početnik
  • Poruke: 45
  • Lokacija: VARES
  • Karma: +12/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 abf
Odg: Karburatori
« Odgovor #136 poslato: Februar 10, 2015, 08:42:55 posle podne »
 clap svaka cast nema puno tako dobrih i pedantnih majstora thumbup

Van mreže xr2

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Lokacija: Crna Gora, Podgorica
  • Karma: +3/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #137 poslato: Februar 10, 2015, 09:09:58 posle podne »
Slazem se, svaka cast.

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #138 poslato: Februar 10, 2015, 10:58:55 posle podne »
Jedino se tako moze opstati, radi posteno i korektno. A rezultati ce sami doci...




 majstor1

Van mreže tarik ABF

  • VW Početnik
  • Poruke: 45
  • Lokacija: VARES
  • Karma: +12/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 abf
Odg: Karburatori
« Odgovor #139 poslato: Februar 11, 2015, 05:17:30 posle podne »
imam u planu da ugradim karburatore na abf,vidim da si strucan pa me interesuje sta mi sve treba i ako znas kolko bi me to moglo kostat.puno hvala