Autor Tema: 7 R  (Pročitano 34985 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2031
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: 7 R
« Odgovor #140 poslato: April 20, 2024, 03:32:09 posle podne »
 :) :26 :26

evo jednog videa od dva merenja, pa da ne ubacujem oba...

drive

Van mreže Bingodalton

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: 7 R
« Odgovor #141 poslato: April 20, 2024, 07:17:43 posle podne »
Zar nije mogao da ti napravi mapu sa vise ks, a manje nm?
Toliki obrtni momenat nije dobar za menjac, pogotovo manuelni, a ni za motor.
Prelazi bezbedne granice motora od recimo 520nm. I vidim da je na dosta niskih 2600 obrtaja.
Osetis udar, povlaci u niskim, to je lepo, ali koliko dugo.
Da je pomerio krivu obttnog desno, da je maksimalni na 3000 recimo, dobio bi mozda i 400ks, i pritom bio blazi prema motoru.

Sent from my SM-S901B using Tapatalk


Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2031
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: 7 R
« Odgovor #142 poslato: April 21, 2024, 11:25:50 pre podne »
nisu se jurili 400ks, a goriva ima za 400ks ali druge stvari nisu zamenjene, gledalo se da se izvuce najbolje od onoga sto je na autu, sto se i dobilo da linija nm bude sto duze kroz obrtaje u vrhu, tako da na 5200 obrtaja ima 500nm i puni kostantno, gde posle ks preuzimaju ulogu,tako da nije ono sto kazes samo udar u ledja na pocetku, auto sa manje snage pravi vremena od 100 do 200 ista, od neke cak i bolja koji ih predstavljaju da imaju po 400ks, a plus su DSG menjac,  bice i videa u skorije vreme, samo da se docepam nemackog auto bana biggrin
e sad da li ce puknuti ne znam, ali znam da je bivsa sedmica gti bila na 500nm. i tri godine vec kako se vozila sa tom mapom i nista nije puklo sto ima daleko slabije komponetne motora od R-a, i onda se tako pojavili strucnjaci koji ga nalozili da ne valja mapa itd. oni ce mu izvuci 350ks, sa downpipe i RacingLine usis svasta nesto, da bi  posle toga dobio trubu, auto nikako nije iso, iso 20ks bolje od fabrike, napravili cisto sranje, itd, da ga ne duzim sada, svako pravi onako kako zna za sebe ;) ako je resio da puca neka puca, pravi ce se kovan motor i idemo dalje driving  :26
jesi li stavljao tvoj auto na valjke da vidis kako ti ide kriva ks i nm?
« Poslednja izmena: April 21, 2024, 11:32:25 pre podne od strane Pekar »
drive

Van mreže Bingodalton

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: 7 R
« Odgovor #143 poslato: April 21, 2024, 02:36:22 posle podne »
Naravno, svako za sebe pravi. Ne mislim da ima udar i da se izduva, vec vecina onda vozi na tim niskim obrtajima gde oseti najvise obrtni momenat, taj nalet.
Kod mene je maks obrtni na 3000-3100 i 480nm iznosi. A snaga 350ks na oko 5900.
Koje je vreme 100-200?

Motor je kao lutrija, neki izdrze i 600nm, a neki ni 500, pa je bolje drzati se sigurnih granica.
Tek treci put ga je zavrteo preko 6000, ali se vec bio ugrejao interkuler (fabricki). Da je prvi put pustio preko 5700 bilo bi par konja vise, mozda 355.

Sent from my SM-S901B using Tapatalk
« Poslednja izmena: April 21, 2024, 02:40:33 posle podne od strane Bingodalton »

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2031
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: 7 R
« Odgovor #144 poslato: April 21, 2024, 03:14:44 posle podne »
i tebi lepo drzi krivu nm thumbup
 od 100 do 200 grubo mereno 9s. ali kao sto sam reko gore vec,bice to preciznije izmereno ;) sad sto se tice motora sve je to ko sto kazes lutrija, svaki naknadno podesen motor nosi neke svoje rizike, zato je bitno kao i u zivotu, uzivati u momentima i trenucima sve dok traje driving, jer nista nije vecno i uvek mislimo na najbolje ;) :26
drive

Van mreže Bingodalton

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: 7 R
« Odgovor #145 poslato: April 21, 2024, 06:39:21 posle podne »
Taj motor ima dobru krivu svakako.
Sad se setih, ti nemas katalizator, zato i zavrti ranije.

Sent from my SM-S901B using Tapatalk


Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2031
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: 7 R
« Odgovor #146 poslato: April 22, 2024, 12:36:08 posle podne »
nisam dirao katalizatore, izduv je ceo fabricki, samo sam izbacio srednji lonac da dobije malo na zvuku i dubini...
drive

Van mreže Bingodalton

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: 7 R
« Odgovor #147 poslato: April 23, 2024, 04:24:54 posle podne »
Aha, super. Samo si stavio cev ili neki drugi srednji lonac?

Sent from my SM-S901B using Tapatalk


Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2031
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: 7 R
« Odgovor #148 poslato: April 23, 2024, 05:24:51 posle podne »
Samo cev fi80 i to je to...

Послато са HTC U23 pro помоћу Тапатока

drive