g60 ti je compressor u obliku puznice,imas da u golfu,corrado,passatu i u polu samo on je mnogo manji zove se g40
g60 treba znati voziti i moze da potraje tj. redovno menjati ulje,brzinu menjati na 3000 rpm dok ulje nedostigne radnu temperaturu tj 90 stepeni,remenje pregledavati i menjati na svakih 10 000 km,jer ako pukne ,rotor se okrene oko svoje ose i pokida sve unutra,obavezno se stavi siri remen 12 mm,opasno je ako se i telefonca ( dihtunzi ) istanje , plasticne lezajeve zameniti sa metalnim,a inace kazu da treba da se vrsi remont na svakih 70 000 km,ali najbolje je da ugradis merac pritiska g-ladera i da izmeris ,ako je manje od 0,7 bar potrebam mu je remont.PRITISAK SE MERI U TRECOJ ILI CETVRTOJ po punim gasom u protivnom merenje nije tacno...ili ako cujes zvrndanje ladera...
u SCG niko neradi remont,ima u hrvatskoj jedan decko,naplacuje oko 300 e ,polovan punjac je macka u dzaku...
A sto se tice stavljanja na 16v treba ti mnogoo stvari : usis sa scirocca koji ide sa desne strane,nosac g-ladera tako da alternator mora da se stavi iza bloka , ic sistem ( pogodnije je od gofla jer je veci ) , digifant ubrizgavanje,smanjevanje kompresije pomocu klipova i dihtunga, drugi chip,druge dizne,druge svecice,treba negde sa bloka da se izvede pumpa za ulje do g-ladera....
g60 je dobar jer nema trubo rupu,mada bi bili mnogo bolji da su koristili druge kompresore tipa eaton i druge....u americi neguju cult superchargera ( kompressora) tako da su oni experti za to...
takodje ako uradis to predji na bezlolovni ALI nije obavezno ako nemas katalizator i lambda sondu , isto to vazi i za turbo motor
naturpijaj ti tu dvojku , ona ima 960 kola, stavi menjac od dizela i eto ti brza kola