Dobar dan ljudi,
Imam odlično mapirani 1,8T AUM 2003. koga obožavam i prvi put sam mu radio veliki servis. Na žalost pri kupovini delova nisam kupio ceo set zupčastog nego sam kupovao stvari posebno. U tome sam propustio, tačnije ni ja ni prodavac nismo znali da AUM motor ima hidraulični španer kaiša, to sam saznao tek kod majstora kada smo ugrađivali delove.
Pošto nisam imao novi hidropšaner ostavio sam stari, i kao za inat, mislim da je on crkao, tačnije da je zapekao i ne vrši više svoju funkciju.
Imam nekoliko dokaza za tu pretpostavku:
1. Auto je od nedavno izgubio elastičnost što je jedna od najvećih vrlina 1.8T (znak da VVT više ne radi, a on je glavni nosilac elestičnosti).
2. Prilikom skidanja starog kaiša videli smo da je veoma labav. To je opasno i ne bi smelo da se desi i da je star, a nije bio previše star i prešao je manje od 60 hiljada km.
Osim toga, u poslednje vreme pre servisa auto više od pola godine uopšte nije vožen (a i pre toga je vožen vrlo retko), što mi je dodatni razlog za pretpostavku da je zapekao.
Osim navedenih, nema apsolutno nikakvih drugih simptoma, auto lepo pali, mirno radi, ne čuje se ništa, lepo ide (osim elastičnosti), ne pali nikakvu lampicu, itd.
Imate li iskustva sa ovom falinkom, da li je nekome crkao hidrošpaner, koji su simptomi, koja rešenja, gde kupiti novi, i slično.
Svako iskustvo je dobrodošlo.
Pozdrav!