VW Klub
VW - Forum => VW Galerija => Temu započeo: Comi014 Januar 27, 2009, 01:55:07 pre podne
-
(http://i723.photobucket.com/albums/ww231/comi014/Golf%20Limited/0019.jpg)
VW Golf 2 Limited je lansiran krajem leta 1989 godine od strane VW Motorsporta.Automobile su ručno sastavljali u Hanoveru,a ne u Wolfsburgu,kao ostale golfove druge generacije.Svaki automobil je označen kovanom pločicom koja se nalazila na prednjem veznom limu automobila,na kojoj je bio utisnut serijski broj automobila.Ukupno je sastavljen 71 komad Golfa Limited sa oznakama od 000 do 070.automobil sa serijskim brojem 000 je bio korišćen za testiranja i medijska predstavljanja,danas nije poznato gde je,i u kakvom je stanju.
Na prvi pogled za običnog posmatrača je to običan Golf dvojka,medjutim ispod nije baš tako običan.Kao osnova korišćena je petovratna synchro karoserija,isključivo u crnoj metalik boji sa kodom LP9V.Radi smanjenja težine korišćeni su plitki CL branici,od kojih je prednji uzet sa američkog modela bez prostora za tablicu.Imali su plastične obloge ruba blatobrana i široku lajsnu na vratima.Prednji deo je krasila maska sa samo dva fara i na njemu plavi znak VW Motorsporta.Na zadnjim vratima se nalazio spojler kao na GT modelima i crno crvene Hella stop lampe,a za prepoznavanje je dupla izduvna cev i na desnoj strani plavi VW motorsport amblem.Imao je dvodelne BBS RM012 felne dimenzije 6.5J x 15 ET33 sa pneumaticima 195/50 R15.
Što se tiče opreme Golf Limited je imao sve što se tada moglo naći na spisku,osim tempomata i klime(zbog manjka motornog prostora).Za udobnu i sportsku vožnju tu su kožne GTI kadice sa grejačima napred.Na vratima su bile kožne obloge,a volan je bio od modela GTI.Spisak je dopunjavao servo volan,centralno zaključavanje,električni podizači stakala na svim vratima,grejači retrovizora,električno podešavanje visine snopa prednjih svetala.Za muziku u kabini bio je zadužen VW aktivni sistem zvučnika.
Srž ovog automobila nalazila se u motoru koga su upotrebljavali u rallye sportu-1.8 16v G60.To je 1.8 litarski motor sa 16 ventilskom tehnikom kome je za lakše “disanje” dodat G punjač(G-Lader).
Upotrebili su blok motora iz 16v modela u koji su stavili kovane Mahle klipove.Bregaste su ostale original 16v a kompresioni odnos je iznosio 8,8:1.Za ubrizgavanje goriva je korišćen Bosch Digifant DF1.Zbog manjka prostora je korišćen usisni kolektor od Scirocca,a alternator je postavljen sa zadnje strane motora.
Uz pomoć G punjača i interkulera iz Rallye Golfa motor je razvijao 210 konjskih snaga pri 6500 obr/min i 252 Nm obrtnog momenta pri 5000 obr/min, to je ujedno bio najjači serijski motor na Golf-u do pojave MkIV R32 2003. godine.Emisiju izduvnih gasova su smanjili korišćenjem katalizatora i lambda sonde.
Za prenos snage korišten je stalni synchro pogon,5 stepeni menjač,hidraulična Visco spojka i elektronska blokada zadnjeg diferencijala.
Za dobar kontakt sa podlogom i upravljivost napred je ugradjivano kompletno podvozje iz modela G60,a pozadi iz Rallye Golfa.Za zaustavljanje su se brinuli diskovi na sva četiri točka,napred dobro poznate čeljusti iz modela G60 sa 280 mm ventilirajućim diskovima,a pozadi su korišćeni diskovi od 239 mm iz modela 16V,i sve to pojačano ABS-om.
Prodavan je za tadašnjih 68.500 DEM,za koje je moglo da se kupi dva najopremljenija modela GTI.Proizvodjeni su od 1989 do 1990,i zanimljivo je da je na primercima iz 1990 boja na suncu “vukla” na sivu zbog korišćenja kristala,dok na modelima iz 1989 tog efekta nije imalo.
Podaci:
Tip: VW Golf 2 Limited
Godina proizvodnje: 1989 do 1990
Motor: - maloserijski motor proizveden od strane VW Motorsporta
- 16V G60 motor
- oznaka motora: 3G
- redni četvorocilindrični motor
- zapremina: 1781 ccm
- prečnik x hod: 81mm x 86,4mm
- blok motora i radilica iz 16V modela
- Mahle kovani klipovi
- DOHC 16V
- original 16V bregaste osovine
- kompresioni odnos: 8,8 : 1
- prisilno punjenje - G60-Lader
- elektronsko ubrizgavanje Bosch Digifant DF1
Snaga: - 210KS pri 6400 obr/min
- 252 Nm momenta pri 500 obr/min
- ubrzanje 0-100 km/h: 7,2 sek
- maksimalna brzina: 227 km/h
Prenos - stalni pogon na svim točkovima synchro
- 5-stepeni menjač
- hidraulična Visco sklopka
- diferencijal sa elektronskom blokadom na zadnjoj osovini
Izduvni sistem: - kompletan sistem uzet iz Rallye-Golfa G60
Vešanje: - prednje vešanje iz G60
- zadnje vešanje iz Rallye Golfa
Kočioni sistem: - 280 mm ventilirajući diskovi iz G60 snapred
- 239 mm diskovi iz modela 16V
- ABS sistem
Točkovi: - dvodelne felne BBS RM 012 dimenzija 6,5J x 15 ET33
- pneumatici dimenzije 195/50 R15
Dimenzije: - dužina: 4020 mm
- visina: 1400 mm
- širina: 1650 mm
- medjuosovinsko rastojanje: 2480 mm
- prečnik zaokreta: 10,4 m
Težina: - težina praznog vozila: 1275 kg
- teža punog vozila: 1640 kg
Potrošnja je iznosila od 9 do 16 litara na 100 predjenih kilometara.
-
Extra info. Svaka cast. A jel se zna koliko ih je prezivelo do danas?
-
Poznato je stanje 49 primeraka,i imaju online status na sajtu www.vw-racing.org,tj tu se moze proveriti ko je trenutni vlasnik,da li postoje neke prepravke,ili popravke na vozilu i uostalom sve sto je vezano za konkretan primerak.
-
Ova ide pod sticky tapsac
-
"shvalerska" mashina , ali najozbiljnije , ko se ne slaze taj nije normalan! tapsac
-
Dream....
-
Najbolji auto svih vremena ;)
-
extra autic.......nista ne bih vise pipnuo....... bonk
-
Jeste da su to mnooogo velike pare za dvojku, ali ipak mislim da je velika cast i privilegija imati jednog od njih wub
-
znaci, lutka ,prelep auto
-
ovde su reci suvisne... auto je vrh
-
Meni se iskreno uopste ne svidja sto je ovaj lik stavio duboke branike, druge felne i tako..jesu ukusi razliciti, ali ovaj auto je bukvalno legenda, i stvarno je gre'ota uraditi mu nesto tako bicedobro
Samo mogu da kazem da zavidim vlasnicima limited-a ;)
-
kad bi imao pare
sutra bi otisao i kupio ovaj od 25.oooeura
joooooooooooj ovo je ludnica
to je auto blink blink blink
-
5oro vrata i 210 paripa.... haha... kako je to predivno.... ja bi mu cak skinuo te oznake motosporta :) pa da izgleda kao obican, a ono zlo i naopako od auta.
Mada mi nikad nije bilo jasno da mu je max brzina samo 227 km/h. To mi nekako malo za tu snagu motora
-
pa krajnja brzina jako puno zavisi od menjaca ... ako auto ima i 500ks .. ako ima kratke brzine krjanja brzina nemoze da mu bude velika
-
Mada mi nikad nije bilo jasno da mu je max brzina samo 227 km/h. To mi nekako malo za tu snagu motora
Ali ga zato vidis u prvih 2-3 sekunde i posle ga nema. B) biggrin
-
Joj , onaj 55-ti je prešao samo 200 km. Mrak..mrakova, tiha patnja...100% je neki završio u Bosni bleh
-
savrsenstvo :)
-
driving
-
Samo mali doprinos moj i svaka cast i pohvala za ovu seruju vw golf 2.
Motorni prostor:
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/G60ltd3.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/G60ltd2.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/g6002.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/limited042_010.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/lmited_047_007.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/ltd_007_0011.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/ltd_048_002.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/ltd_048_003.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/ltd_053_005.jpg)
-
Jel ovo onaj cuveni primerak koji se koristio kao test model?
-
a ja sa mislio da je kod mene guzva ispod haube
lollol lollol lollol
-
Ima na mobile.de, jedan na prodaju.
-
Mogli bismo da probamo da pozovemo neke od vlasnika ,ako imaju emocija da dovezu svoj auto na skup.
-
postoji li bar jedan primerak u Srbiji?
-
Nemoguce da postoi u opste na balkanu wacko
-
Valjda ce biti neki sad u Austriji na Worthersee 2010
-
Kada smo vec kod limit edicije,da li je iko probao da kontaktira VW direkt u N(j)emacku i da proveri da li bi shvabe napravile po porudzbini taj motor???Veoma cudna stvar da za to vreme,a kad kazem to vreme,mislim jos uvek na vreme kreativnosti,da nisu stavljali 6-o brzinske menjace...Citao sam negde navodno da je su VW uvek zrtvovali brzinu na Golfu za rad sigurnosti auta,ali...nesto nisam siguran bas... blink blink blink
-
^^^to onda ne bi bio limited edition kad bi pravili kako kome prdne
-
Stavljali su u passata b3 limited 6-brzinske menjace! Ima sad kompanija koji prave 16vG60 motore po porudzbini mislim da je oko 3000 eura!
-
Stavljali su u passata b3 limited 6-brzinske menjace! Ima sad kompanija koji prave 16vG60 motore po porudzbini mislim da je oko 3000 eura!
Cini mi se da je to mnogo mala cena za takav motor, ako je naravno sve njihovo i novo blink
-
wub wub wub Propast od auta sta vise reci........... tapsac lollol
-
A dvica je to bato bleh
-
ovo san sna svakog ko vozi vw i zna sta znaci taj auto, tako prosto a tako extra izgleda, svaka rec je suvisna..
-
Kada smo vec kod limit edicije,da li je iko probao da kontaktira VW direkt u N(j)emacku i da proveri da li bi shvabe napravile po porudzbini taj motor???Veoma cudna stvar da za to vreme,a kad kazem to vreme,mislim jos uvek na vreme kreativnosti,da nisu stavljali 6-o brzinske menjace...Citao sam negde navodno da je su VW uvek zrtvovali brzinu na Golfu za rad sigurnosti auta,ali...nesto nisam siguran bas... blink blink blink
za 3800 eu dobices takav isti sa novim g laderom novim klipovima sa svim agregatima i instalacijom
-
http://www.youtube.com/watch?v=VdWtJN-jXVI&feature=related
-
Ајме где су му спаковали алтернатор..
-
Ma guzva pod haubom k'o na koncretu Mileta Kitica lollol
-
Ајме где су му спаковали алтернатор..
izmedju pozarnog zida i izduvne grane
-
Exclusive club.
Neki podaci sa slikama.
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/2801982470_7fee209cac_o.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/2801135615_7927dca720_o.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/2801135777_f6b7df7b7b_o.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/2801135951_2b87d53266_o.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/Image001.jpg)
-
Kako se to cuva i odrzava.
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/limited00300800.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/travel2800.jpg)
-
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/ltd006_treffen_original.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/limited01000800.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/limited00900800.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/DSC_0357.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/DSC_0353.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/DSC_0170.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/DSC_0053.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/DSC_0049.jpg)
-
(http://i260.photobucket.com/albums/ii8/desmodronic800/ltd_034_007.jpg)
-
Nisam siguran jesi li ove postavljene, ali evo:
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/0f9e2ac0.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/00limited.jpg) ;)
-
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/DSC_0029.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/dsc00434vi5.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/new%202011%20vw%20golf%20mk2/DSC_0028.jpg)
-
(http://img830.imageshack.us/img830/9435/0006d.jpg)
(http://img831.imageshack.us/img831/3599/0008st.jpg)
(http://img708.imageshack.us/img708/6907/0010ylj.jpg)
(http://img26.imageshack.us/img26/5206/0069p.jpg)
(http://img806.imageshack.us/img806/4407/0076a.jpg)
(http://s2.postimage.org/UUmmJ.jpg)
-
Auto je stvarno extra!Gledajte ovaj broj 53 http://www.youtube.com/watch?v=gHAR8dwAQtY&NR=1
-
Evo malo opsirnije:
VW Golf 2 Limited je lansiran krajem leta 1989 godine od strane VW Motorsporta.Automobile su ručno sastavljali u Hanoveru,a ne u Wolfsburgu,kao ostale golfove druge generacije.Svaki automobil je označen kovanom pločicom koja se nalazila na prednjem veznom limu automobila,na kojoj je bio utisnut serijski broj automobila.Ukupno je sastavljen 71 komad Golfa Limited sa oznakama od 000 do 070.automobil sa serijskim brojem 000 je bio korišćen za testiranja i medijska predstavljanja,danas nije poznato gde je,i u kakvom je stanju.
Na prvi pogled za običnog posmatrača je to običan Golf dvojka,medjutim ispod nije baš tako običan.Kao osnova korišćena je petovratna synchro karoserija,isključivo u crnoj metalik boji sa kodom LP9V.Radi smanjenja težine korišćeni su plitki CL branici,od kojih je prednji uzet sa američkog modela bez prostora za tablicu.Imali su plastične obloge ruba blatobrana i široku lajsnu na vratima.Prednji deo je krasila maska sa samo dva fara i na njemu plavi znak VW Motorsporta.Na zadnjim vratima se nalazio spojler kao na GT modelima i crno crvene Hella stop lampe,a za prepoznavanje je dupla izduvna cev i na desnoj strani plavi VW motorsport amblem.Imao je dvodelne BBS RM012 felne dimenzije 6.5J x 15 ET33 sa pneumaticima 195/50 R15.
Što se tiče opreme Golf Limited je imao sve što se tada moglo naći na spisku,osim tempomata i klime(zbog manjka motornog prostora).Za udobnu i sportsku vožnju tu su kožne GTI kadice sa grejačima napred.Na vratima su bile kožne obloge,a volan je bio od modela GTI.Spisak je dopunjavao servo volan,centralno zaključavanje,električni podizači stakala na svim vratima,grejači retrovizora,električno podešavanje visine snopa prednjih svetala.Za muziku u kabini bio je zadužen VW aktivni sistem zvučnika.
Srž ovog automobila nalazila se u motoru koga su upotrebljavali u rallye sportu-1.8 16v G60.To je 1.8 litarski motor sa 16 ventilskom tehnikom kome je za lakše “disanje” dodat G punjač(G-Lader).
Upotrebili su blok motora iz 16v modela u koji su stavili kovane Mahle klipove.Bregaste su ostale original 16v a kompresioni odnos je iznosio 8,8:1.Za ubrizgavanje goriva je korišćen Bosch Digifant DF1.Zbog manjka prostora je korišćen usisni kolektor od Scirocca,a alternator je postavljen sa zadnje strane motora.
Uz pomoć G punjača i interkulera iz Rallye Golfa motor je razvijao 210 konjskih snaga pri 6500 obr/min i 252 Nm obrtnog momenta pri 5000 obr/min, to je ujedno bio najjači serijski motor na Golf-u do pojave MkIV R32 2003. godine.Emisiju izduvnih gasova su smanjili korišćenjem katalizatora i lambda sonde.
Za prenos snage korišten je stalni synchro pogon,5 stepeni menjač,hidraulična Visco spojka i elektronska blokada zadnjeg diferencijala.
Za dobar kontakt sa podlogom i upravljivost napred je ugradjivano kompletno podvozje iz modela G60,a pozadi iz Rallye Golfa.Za zaustavljanje su se brinuli diskovi na sva četiri točka,napred dobro poznate čeljusti iz modela G60 sa 280 mm ventilirajućim diskovima,a pozadi su korišćeni diskovi od 239 mm iz modela 16V,i sve to pojačano ABS-om.
Prodavan je za tadašnjih 68.500 DEM,za koje je moglo da se kupi dva najopremljenija modela GTI.Proizvodjeni su od 1989 do 1990,i zanimljivo je da je na primercima iz 1990 boja na suncu “vukla” na sivu zbog korišćenja kristala,dok na modelima iz 1989 tog efekta nije imalo.
Podaci:
Tip: VW Golf 2 Limited
Godina proizvodnje: 1989 do 1990
Motor: - maloserijski motor proizveden od strane VW Motorsporta
- 16V G60 motor
- oznaka motora: 3G
- redni četvorocilindrični motor
- zapremina: 1781 ccm
- prečnik x hod: 81mm x 86,4mm
- blok motora i radilica iz 16V modela
- Mahle kovani klipovi
- DOHC 16V
- original 16V bregaste osovine
- kompresioni odnos: 8,8 : 1
- prisilno punjenje - G60-Lader
- elektronsko ubrizgavanje Bosch Digifant DF1
Snaga: - 210KS pri 6400 obr/min
- 252 Nm momenta pri 500 obr/min
- ubrzanje 0-100 km/h: 7,2 sek
- maksimalna brzina: 227 km/h
Prenos - stalni pogon na svim točkovima synchro
- 5-stepeni menjač
- hidraulična Visco sklopka
- diferencijal sa elektronskom blokadom na zadnjoj osovini
Izduvni sistem: - kompletan sistem uzet iz Rallye-Golfa G60
Vešanje: - prednje vešanje iz G60
- zadnje vešanje iz Rallye Golfa
Kočioni sistem: - 280 mm ventilirajući diskovi iz G60 snapred
- 239 mm diskovi iz modela 16V
- ABS sistem
Točkovi: - dvodelne felne BBS RM 012 dimenzija 6,5J x 15 ET33
- pneumatici dimenzije 195/50 R15
Dimenzije: - dužina: 4020 mm
- visina: 1400 mm
- širina: 1650 mm
- medjuosovinsko rastojanje: 2480 mm
- prečnik zaokreta: 10,4 m
Težina: - težina praznog vozila: 1275 kg
- teža punog vozila: 1640 kg
Potrošnja je iznosila od 9 do 16 litara na 100 predjenih kilometara.
-
tapsac tapsac tapsac
-
bice i slika.... alealeee
-
Coxi TD tapsac
-
tapsac
-
(http://img263.imageshack.us/img263/2156/31668278.jpg)
(http://img705.imageshack.us/img705/5232/18473284.jpg)
(http://img841.imageshack.us/img841/4458/39590377.jpg)
(http://img263.imageshack.us/img263/2683/43679503.jpg)
(http://img84.imageshack.us/img84/9761/78426760.jpg)
(http://img683.imageshack.us/img683/3610/87370934.jpg)
(http://img856.imageshack.us/img856/3366/10324761.jpg)
(http://img801.imageshack.us/img801/8453/0019dr.jpg)
(http://img684.imageshack.us/img684/5548/0020kw.jpg)
(http://img217.imageshack.us/img217/3601/0031ji.jpg)
(http://img97.imageshack.us/img97/7917/0035teb.jpg)
(http://img827.imageshack.us/img827/7549/limitededitionc.jpg)
(http://img24.imageshack.us/img24/3635/ltd005w.jpg)
(http://img121.imageshack.us/img121/5218/ltd006.jpg)
-
svaka cast tapsac
-
(http://img856.imageshack.us/img856/3366/10324761.jpg)
clap clap thumbup tapsac driving
-
ako se dobro sjecam ovaj tekst je bio na prvoj stranici, samo ga je neko obrisao batine batine batine badmood
-
moguce ali ja taj tekst nisam procitao ovde...
-
Pa mogao si da napises odakle si prekopirao tekst
http://vwpassatg60.blogspot.com/
-
tekst je prekopiran sa BH tuning foruma.... trazio sam slike Limiteda i naleteo na tekst...
nisam znao da je toliko bitno.
-
bravo momci za postovima ovo je moj auto iz snova ko vozi gti zna sta znaci 210 ks ispod haube, i posle 20 svaka masina mu e slaba hhhhhh
-
(http://img651.imageshack.us/img651/4781/24866910935742582166110.jpg)
-
ovu temu treba preimenovati u Golf Mk. II G60 Limited, jer je sadashnji naziv neodredjen ;) i WOB Edition je limited biggrin
-
onda treba da bude G60 16 V limited.... jedino on ima plocicu LIMITED
-
Bilo kako bilo ovo jeste jedan iz vw industrije limited. Nemojte postovati, postavite neku sliku ili sta god o ovom modelu. ;)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/wothersee153_original.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/wothersee105_original.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/wothersee012_original.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/wothersee011_original.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/DSC_6994_original.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/DSC_5759copy_original.jpg)
-
neznam da li su neke slike već bile ali evo:
(http://img195.imageshack.us/img195/4901/13369128574546545212846.jpg)
(http://img856.imageshack.us/img856/1526/13369128574606546712846.jpg)
(http://img155.imageshack.us/img155/908/13369128574622547112846.jpg)
(http://img692.imageshack.us/img692/7016/13369128574646547712846.jpg)
(http://img859.imageshack.us/img859/6982/13369128574650547812846.jpg)
(http://img72.imageshack.us/img72/4765/13369128574654547912846.jpg)
(http://img209.imageshack.us/img209/1998/13369128574658548012846.jpg)
(http://img46.imageshack.us/img46/5046/13369128574662548112846.jpg)
(http://img6.imageshack.us/img6/2275/13369128574710549312846.jpg)
(http://img252.imageshack.us/img252/2349/13369128574718549512846.jpg)
(http://img31.imageshack.us/img31/8302/28332146764493282512846.jpg)
(http://img705.imageshack.us/img705/8279/28332146764497282612846.jpg)
(http://img15.imageshack.us/img15/6973/28332146764501282712846.jpg)
(http://img696.imageshack.us/img696/2966/28332146764509282912846.jpg)
(http://img440.imageshack.us/img440/1574/28332146764545283812846.jpg)
(http://img9.imageshack.us/img9/8617/28332146764557284112846.jpg)
(http://img155.imageshack.us/img155/7749/28332146764561284212846.jpg)
(http://img687.imageshack.us/img687/1609/28332146764569284412846.jpg)
(http://img36.imageshack.us/img36/8642/28332146764621285712846.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/5262/28332146764629285912846.jpg)
(http://img585.imageshack.us/img585/5536/28332146764633286012846.jpg)
(http://img689.imageshack.us/img689/1363/28332146764637286112846.jpg)
(http://img560.imageshack.us/img560/5422/28332146764681287212846.jpg)
(http://img707.imageshack.us/img707/732/28332146764697287612846.jpg)
(http://img28.imageshack.us/img28/3440/28332146764705287812846.jpg)
(http://img715.imageshack.us/img715/9198/28332146764809290412846.jpg)
(http://img94.imageshack.us/img94/5892/28332146764813290512846.jpg)
(http://img576.imageshack.us/img576/6991/28332146764821290712846.jpg)
(http://img835.imageshack.us/img835/3571/31560130618053168211456.jpg)
(http://img818.imageshack.us/img818/1053/26898214665029541296110.jpg)
(http://img838.imageshack.us/img838/3740/30203417115405296258510.jpg)
(http://img862.imageshack.us/img862/8580/30972217500108591121510.jpg)
(http://img41.imageshack.us/img41/2504/31067617500309257768110.jpg)
(http://img708.imageshack.us/img708/3747/31135317500176257781410.jpg)
(http://img38.imageshack.us/img38/5669/37425824932426576011448.jpg)
(http://img24.imageshack.us/img24/2443/37623028194852479881284.jpg)
(http://img853.imageshack.us/img853/8132/38042724010491427131145.jpg)
(http://img189.imageshack.us/img189/3839/38077724010514627711145.jpg)
(http://img545.imageshack.us/img545/7527/38125524403332047901145.jpg)
(http://img811.imageshack.us/img811/8079/38611321822337492231910.jpg)
(http://img80.imageshack.us/img80/262/38634028195418894041284.jpg)
(http://img9.imageshack.us/img9/1569/38648024010443025921145.jpg)
(http://img607.imageshack.us/img607/128/38811921883752152757110.jpg)
(http://img252.imageshack.us/img252/8835/39134922824412175891145.jpg)
(http://img607.imageshack.us/img607/2804/39194022576484377851145.jpg)
(http://img12.imageshack.us/img12/3981/39230229378033258661284.jpg)
(http://img18.imageshack.us/img18/9244/39428924403381649141145.jpg)
(http://img600.imageshack.us/img600/6246/39798024403354448461145.jpg)
(http://img197.imageshack.us/img197/3497/40419026648238008235210.jpg)
(http://img155.imageshack.us/img155/9913/40946326648305341561810.jpg)
(http://img641.imageshack.us/img641/6905/dsc000891t.jpg)
(http://img850.imageshack.us/img850/7508/dsc000902.jpg)
(http://img694.imageshack.us/img694/527/golfg60limited001.jpg)
(http://img13.imageshack.us/img13/5784/golfg60limited002.jpg)
(http://img10.imageshack.us/img10/1230/golfg60limited003.jpg)
(http://img857.imageshack.us/img857/4997/golfg60limited004.jpg)
(http://img827.imageshack.us/img827/6217/golfg60limited005.jpg)
(http://img198.imageshack.us/img198/3941/golfg60limited006.jpg)
(http://img803.imageshack.us/img803/9086/golfg60limited007.jpg)
(http://img716.imageshack.us/img716/6206/snb10387ql7.jpg)
beer
-
Super su slike, svaka čast
-
Ltd.025 je bio u Srbiji....blizu Svilajnca....bio dovezen iz Francuske, pa je prodat ponovo u inostranstvo... :)
-
A ovaj plavi okvir oko maske..je li to farba ili neka lajsna.I da li je farba ili lajsna na obicnom gti-ju?
-
to je farba
-
Kada smo vec kod limit edicije,da li je iko probao da kontaktira VW direkt u N(j)emacku i da proveri da li bi shvabe napravile po porudzbini taj motor???Veoma cudna stvar da za to vreme,a kad kazem to vreme,mislim jos uvek na vreme kreativnosti,da nisu stavljali 6-o brzinske menjace...Citao sam negde navodno da je su VW uvek zrtvovali brzinu na Golfu za rad sigurnosti auta,ali...nesto nisam siguran bas... blink blink blink
za 3800 eu dobices takav isti sa novim g laderom novim klipovima sa svim agregatima i instalacijom
kada je izasao ovaj primerak kostao je preko 68000 maraka najbrzi golf koji je volkswagen napravio do 2000 cini mi se kada je izasla r 32,i sada ce neko za 3800e da napravi potpuno nov motor isti kao kod limiteda da da 100%
-
Ovo je legenda.. wub Ima li ko informaciju da li se i sada prave neke limited edition od Mk6 GTI ili R32???
-
(http://i218.photobucket.com/albums/cc305/knez20/P8220046.jpg)
(http://i218.photobucket.com/albums/cc305/knez20/P8220047.jpg)
(http://i218.photobucket.com/albums/cc305/knez20/P8220048.jpg)
(http://i218.photobucket.com/albums/cc305/knez20/P8220049.jpg)
(http://i218.photobucket.com/albums/cc305/knez20/P8220054.jpg)
(http://i218.photobucket.com/albums/cc305/knez20/P8220055.jpg)
(http://i218.photobucket.com/albums/cc305/knez20/P8220056.jpg)
-
wub
(http://img12.imageshack.us/img12/9937/38176051801816821696219.jpg)
-
Par zanimljivih slika iz ove teme:
http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=1390937 (http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=1390937)
(http://i30.tinypic.com/vhl5s.jpg)
(http://i32.tinypic.com/x54aa1.jpg)
(http://i31.tinypic.com/2akmseg.jpg)
(http://i30.tinypic.com/30ualcj.jpg)
(http://i32.tinypic.com/10q9g5w.jpg)
(http://i28.tinypic.com/ogjm0o.jpg)
(http://i31.tinypic.com/21dj580.jpg)
(http://i26.tinypic.com/e87ayc.jpg)
(http://i31.tinypic.com/6ygw9u.jpg)
(http://i26.tinypic.com/9026f6.jpg)
(http://i32.tinypic.com/23nu4z.jpg)
(http://i27.tinypic.com/28k4i82.jpg)
(http://i28.tinypic.com/mwfmgk.jpg)
(http://i27.tinypic.com/nqtea1.jpg)
(http://i28.tinypic.com/nfg0lz.jpg)
(http://i32.tinypic.com/20r1zbn.jpg)
(http://i25.tinypic.com/nzkkcg.jpg)
(http://i27.tinypic.com/mb7mmo.jpg)
(http://i25.tinypic.com/263a7x5.jpg)
(http://i26.tinypic.com/20a4fnd.jpg)
(http://i31.tinypic.com/28wjcpk.jpg)
(http://i27.tinypic.com/2ypn1q9.jpg)
Ovi su malo zapušteni:
(http://i28.tinypic.com/123lapg.jpg)
(http://i31.tinypic.com/2r6cwg6.jpg)
(http://i28.tinypic.com/ve9dac.jpg)
(http://i31.tinypic.com/1zq62d0.jpg)
(http://i28.tinypic.com/cocy.jpg)
(http://i25.tinypic.com/34o4fnl.jpg)
(220.000km)
-
Neprocenjivo :46
-
Ne znam jel neko cuo nesto o ovome?
Navodno je napravljeno i 8 kom mk3 2,0 16v g60 golfova sa 208ks,a takodje je i bilo moguce dokupiti taj paket za trojku od motorsporta
(http://4.bp.blogspot.com/_ZksPutiNyUM/SukDh-7BYcI/AAAAAAAAAPU/CFsigS4D2EU/s1600/G3_16v-G60+copy.jpg)
-
Mozda je ovaj golf kao i onaj B3 sa 210ks sto je napravljen u 3 primerka.
(http://img718.imageshack.us/img718/2076/passatlimitedg6016v.jpg)
-
Ne znam, ali sam malo kopao po netu i na dosta mesta sam nasao da se stvarno pravio i da je bilo moguce od motorsporta uz doplatu od 13 i nesto hiljada maraka od novog kupljenog abf dobiti ovaj auto.
E sad ko zna jel istina ili ne?
-
ovo za golfa se moglo uraditi kod vw motorsporta za 13870 njemacki,nepise nista da se seriski proizvodio,ako neko zna bolje njemacki da prevede ako sam ja negdje fulo,na orginalni abf motor i ovo parica dobijalo se 208 konja,naravno sa prednjom vucom,extra 1440 dm spera diferencijala
-
Moguce.
Svasta se eksperimentisalo u to vreme.
-
Kako god vrlo zanimljivo i za mk3 i b3 pasata :46
-
http://www.retrorims.co.uk/vw-blog/vw-golf-g60-limited (http://www.retrorims.co.uk/vw-blog/vw-golf-g60-limited)
-
(http://www.retrorims.co.uk/vw-blog/wp-content/uploads/2013/02/151.jpg)
16V G60 Limited fabricki sa maskom sa 4 fara ? blink
cuo sam da ove maske nisu obicne maske sa ofarbanom plavom linijom, vec da imaju specijalno leziste u koje se montira VW Motorsport znak...
i je li iko ikad pronasao sliku ili bilo kakav drugi dokaz o postojanju navodna fabricka tri modela 16V G60 sa troje vrata ? driving driving driving
-
ne veruje da je za ovako nesto prosto potrebna posebna maska... ;)
(http://www.zaslike.com/files/b9t3a2vcg6c2yim5lz3.jpg)
(http://www.zaslike.com/files/tyi4qv0va5lfw4idcgi.jpg)
-
i je li iko ikad pronasao sliku ili bilo kakav drugi dokaz o postojanju navodna fabricka tri modela 16V G60 sa troje vrata ? driving driving driving
Navodno su ti modeli imali i klimu sto sa drugim nije bio slucaj.
Te dokaze neces nigde naci jer su ti modeli napravljeni su za VW direktore.
-
inace su postajala i 3 passata (35i) ili b3 sa g60 16v motorim, jedan je ostao u fabrici a dva su prodata, jedan je bio u karavan verziji a drugi sedan..karavan je jos uvek ziv i nalazio se u Austriji pre 3 god :)
-
ima u Sloveniji rallye G60 16v orginal
-
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3261830&show=1 (http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3261830&show=1)
-
Ovo je budzevina ocigledno, nije fabricki. ;)
-
covjek se kune da nije
-
Ma i ja se kunuo da mi je fabricki motor i ovi u AMSS poverovali. lollol
A vidis kakva su creva, dovod goriva, ni kutiju za vazduh nema i povrh svega usis se sa pl-a, jer verovatno nije nasao sa kr-a kontra. ;)