Konkretno :
1. U najnormalnijoj voznji automobil se ponasa isto kao i pre stim sto malo je lepsi za voznju zbog veceg obrtnog momenta. ( po grafiku nema razlike pre i posle remapa do 1800rpm ,minimalna)
2. Od 2000 obrtaja razlika je osetna svakako. Sve zavisi koliko snage zatrazis od motora .
3. Na 2500 obrtaja i preko, pritiskom punog gasa ili gotovo punog (znaci neko preticanje, voznja uz neko brdo ili zezanje ) ide kao blesav i mozda ce nekom delovati smesno ali lepi za sediste :-D (u poredjenju pre remap-a, a i ovako sa nekog stanovista normalnog smrtnika) Auto je postao bas zivahan.
Konkretno ti taj remap koristis povremeno i tad kad ga koristis osecaj fenomenalan.
Ja sam ga cipovao po povratku sa mora. 2 osobe u kolima ,pun gepek .....pici automobil kao lud. Veruj mi milina mi je da preticem. Njemu je npr. treca brzina duga do 130 i kao stvorena za preticanje ,a i cetvrtom sa 2500 vuce odlicno.
Sada kamioni ,automobili na putu nisu nikakav problem za preticanje. Potrosnja je ostala ista ,on je jako mali potrosac. Meni je 4.6 na predjenih 3000km ali zivim u prigradskom naselju (voznja van grada)
I dalje ima onaj turbo lag ,koji je mnogo bitan za vek trajanja turba ,jer ako se turbo samo vrti ,nema laga ali ima pregrevanja. Zbog pregrevanja imas preterano habanje i posle remont turba ili novi turbo. Znaci pred preticanje malo pritisnes gas ,on zavrti turbo i onda potapanje gasa i raketa :-D
Po mom misljenju ovo je najbolja stvar koju sam uradio ovom automobilu i bas mu je to trebalo. Ujedno ubrzanje do stotke se popravilo sa 11s na 9s ....mada meni je to najnebitnije. Bitno je da sacuvas komponente automobila ,da imas snage kad ti treba ,a to ovakvim remap-om i sa malo mozga mozes da imas.
Ne znam kako vecu sliku da stavim :-/
Klikni na sliku pa je sacuvaj i onda zumiraj, probao sam sad...vidi se dovoljno da moze da se procita :-)