Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 276098 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže edyman

  • VW Početnik
  • Poruke: 151
  • Age: 36
  • Lokacija: subotica
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #320 poslato: Oktobar 13, 2014, 04:06:05 posle podne »
Onda u suštini ovi TDI motori, pričam za golf 4, su različiti, pa treba menjati komponente.

Što se tiče teme, pregledao sam od početka, još kad sam postavio pitanja, u suštini kapiram.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #321 poslato: Oktobar 13, 2014, 04:33:58 posle podne »
Javice se valjda neko da potvrdi jesu li isti ili nisu.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #322 poslato: Oktobar 13, 2014, 07:35:06 posle podne »
Pisao sam pa sam obrisao,nije vredno da trosim svoje dragoceno slobodno vreme na objasnjavanje,slatko sam se nasmejao.... lollol

Samo cipujte sto vise, normalni mehanicari ce imati vise posla. :26

Zrnojed

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #323 poslato: Oktobar 13, 2014, 09:08:36 posle podne »
There is no such thing- normal mechanic lollol

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #324 poslato: Oktobar 13, 2014, 09:22:07 posle podne »
znaci svi sto su cipovali su budale kamara
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2596
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #325 poslato: Oktobar 13, 2014, 10:59:15 posle podne »



Neko rece da je realno 10% moguce povecanje snage bez ptepravki ali i to nije pravilo,jer ima auta na kojima nije ni toliko moguce moguce,a takodje ima i auta na kojima moze mnogo vise da se dobije remapom od tih 10%.
Npr.na lanceru evo 9 mr moguce je remapom dodati do 80ks bez prepravki,audi s2 i do 60 dokazano itd.ali to su GT.auta. koja imaju dobru fabricku podlogu koja se tice mehanickih komponenti itd.
Koja je onda svrha čipovanja,ako VW TDI motor normalnih performansi od npr. 130 KS,možemo nabildovati samo za 10%,u ovom slučaju 13 KS?
Ne verujem da bi to čipovanje moglo da se oseti.
Jedino da se,kako članku piše,zamene adekvatni delovi da bi se čip-tjuning obavio kako treba tj.da ne ošteti motor a i novčanik.


Послато са LG-D373

Rupa + alu felna = Reparirano rame

pekar

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #326 poslato: Oktobar 13, 2014, 11:15:57 posle podne »
evo ti druze zanimacija za nocas sa citanjem

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_19tdi.html

 a imas i za sve zive ostale modele i marke auta,pa se mozes zanimati i mnogo duze  :26

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #327 poslato: Oktobar 13, 2014, 11:36:27 posle podne »
Kakve je ovde remap odradjen kad peek snage ima do 2600 obrtaja a nakon toga snaga opada?Treba pitati ove firme sto ovo prave zasto im se ovo desava ako fabricka turbina i ostatak delova mogu da guraju toliku snagu do limita.
Sa ovakvim remapom osetis ogroman moment do 2500obrtaja koji jebe kevu kvacilu i turbini i nakon toga osetis da auto usporava.
Postavio je djomla u svojoj temi kako kriva snage treba da izgleda kad se uradi sve kako valja.
Dovoljno je samo uporediti sa fabrickom krivom snage
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #328 poslato: Oktobar 14, 2014, 02:57:26 pre podne »
Ma kakvo cipovanje kakve ckematerine. Sve je to porez na budale.   Nemoj to ni slucajno da radite. :53

Nego kljuc u ruke
majstor1  pa pravite konje, to preko kompjutera ce samo da vas zahebu i uzmu pare . . .


Mada koko ja vidim ovde:



Snaga je najveca od 3500 do 4000
{Mjere za snagu

Jedinica za snagu jest vat (W) = J/ s.
Stare mjere za snagu
1 konjska snaga  KS= 0, 735 kW 1 kW = 1,36 KS}
http://sh.wikipedia.org/wiki/Mjerne_jedinice#Mjere_za_silu



A najvisi momentum sile pocinje na oko 2000 - 2100 i pocinje da opada na 2600.
{
Mjere za silu
Jedinica za silu jes njutn
Ostale mjere za silu
kilonjutn kN 1 kN = 1 000 N}
Mada su oni na ovom grafikonu koristili  FT-LBS Foot pound (futpaund)



Stock = Fabrika


HP = Horse Power = Konjska SNAGA
TQ = TorQue = Momentum
SILE

Ali jedno je sigurno, ovo samo rekalama, zvana mamipare . . .
Verovatno je to APR skracenica od APRililililili?
Ili nije, kod njih na zapadu nema to aprililili, makar se tako ne kaze . . .
A i na zapadu se dobija debela kazna i robija za varanje ljudi . . .


 :26




Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2596
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #329 poslato: Oktobar 14, 2014, 08:57:31 pre podne »
Evo još jedno pitanje.Ako se toliko čipuje preko kompa,najveći deo čip tjuning majstora u Srbiji radi samo pomoću lap topa,nema ni okasti ključ,da li to sa stock delovima može da se izvuče impresivna konjaža?Npr.130KS na 180i kusur KS.
Pošto sumnjam da uputstvu za upotrebu novog automobila postoji preporuka prozvođača koliko može da se "nasvira" motor bez zamene delova koji osetno poboljšavaju snagu motora.Ukratko da li se na specifikaciji turbine piše,ova turbina može da gura do 30% više od svoje prvobitne namene?

Послато са LG-D373
« Poslednja izmena: Oktobar 14, 2014, 09:04:02 pre podne od strane 2busy »
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #330 poslato: Oktobar 14, 2014, 09:32:50 pre podne »


za turbine uglavnom ima, posto su outsourced, retko ko ih pravi za sebe.
mada ja sumnjam da 1% "tjunera" zna da protumaci ovakav dijagram
lollol

pekar

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #331 poslato: Oktobar 14, 2014, 03:22:07 posle podne »
Evo još jedno pitanje.Ako se toliko čipuje preko kompa,najveći deo čip tjuning majstora u Srbiji radi samo pomoću lap topa,nema ni okasti ključ,da li to sa stock delovima može da se izvuče impresivna konjaža?Npr.130KS na 180i kusur KS.
Pošto sumnjam da uputstvu za upotrebu novog automobila postoji preporuka prozvođača koliko može da se "nasvira" motor bez zamene delova koji osetno poboljšavaju snagu motora.Ukratko da li se na specifikaciji turbine piše,ova turbina može da gura do 30% više od svoje prvobitne namene?

Послато са LG-D373

druze,jer ti hoces cipovati auto ili samo raspaljujes temu :)?
evo ti jedno uporedjenje na osnovu tvog o preporuci proizvodjaca sta moze a sta ne, jer ti na poklopcu rezeorvara pise koji tocak nosi auto i koje gume, da li je proizvodjac negde napisao koliki tocak maksimalno veci mozes staviti na auto misli1 mislim da nije, e a tvoje je sta ces radeti, imas ovde na forumu mnoooogo clanova koji su cipovali svoja dizel auta, ako zelis nesto vise saznati i iz prve ruke, bolje kontaktiraj njih nego da lutas pa ti se pomute misljenja, po meni jedna od najbitnijih stavki u celoj prici i prva na listi koja treba da bude je gde ces odradeti cip tj. najglavnije ti je u celoj prici, proverena firma koja ce ti radeti, a ne negde ispod kestena, jer je jeftinije pa posle te boli glava :26

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2596
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #332 poslato: Oktobar 14, 2014, 03:32:57 posle podne »
"Mene zanima gde ima.da se kupe jaftini čvarci i kavurma?" ;-)
Ne želim da čipujem auto,daleko od toga.Ovaj tekst me zainteresovao i morao sam da ga bacim na forum da vidim kakva su mišljenja.Takođe me je zanimalo koliko ljudi na forumu to temeljno radi a koliko,kako ti kažeš ispod keszena.Takođe,ponekad pročitam teme pojedinih članova koji se razmeću konjima i kWattima a na lap topu kupili mapu.Sve više je takvih ljudi koji dolaze na forum i u predstavljanju auta samo pročitam BAM 130 konja a nasviran na 220 i slično.A niko usis i izduv da je barem prilagodio.

Послато са LG-D373

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 20
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #333 poslato: Oktobar 14, 2014, 07:44:10 posle podne »
Cvarci i kavurma ima da se kupi na pijaci, a dobaaaaar cip imas da kupis u Pozegi.
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5027
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #334 poslato: Oktobar 14, 2014, 08:25:37 posle podne »
Za cipovanje nisam nikako. Daleko od toga da pocenjujem i da nemam razumevanja, ali...

Ako je fabrika napravila da bude 131 KS, ne moze neki Srbin Milojica iz Lapova da stavi tamo neki uređaj, promeni mapu, mu.a, valcer i da ima 200 KS. Isto tako ne moze Srbin Milojica da menja nesto sto je projektovao inzenjer u fabrici. Nije to radio, pa ne sviđa mi se fabricka gamma, pa cu da kupim novi JVC i stavicu. Gledam logicno i mislim da ne moze automobilski motor da ima neku snagu za koju nije projektovan.

Kada sam kupovao passata, hteo sam sa 131 ks, sa 101 ks nikako. A govorili su mi da ako naletim na dobrog od 101 ks, da kupujem i da ga posle cipujem i da ce doci na isto.  Bio sam skeptik prema tome i mislim da nisam pogresio.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #335 poslato: Oktobar 14, 2014, 08:29:23 posle podne »
Blejd druze jel si ti cuo nekad za stepen sigurnosti?

Sve sto fabrika napravi ima prostora za jos ali oni se lepo ograde sa tim da bi trajalo.

p.s. Nije to mlazni motor od borbenog aviona da se pravi da svaki deo bude 100% iskoriscen.

Van mreže dzonibgd

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 355
  • Age: 55
  • Lokacija: nbgd
  • Karma: +55/-44
  • Pol: Muškarac
  • Dođe vreme kada pametni zaćute, budale progovore..
  • Auto: vw golf mk2 gti 16v
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #336 poslato: Oktobar 14, 2014, 08:30:27 posle podne »
Koliko vremena je potrebno da cip, mapa iz Pozege nalegne, citao sam iskustva ljudi da treba vremena da nalegne mapa i da se priviknu dizne.
Moraju li da se pritegnu selne na crevima od interkulera ako nisu na brzu spojku zbog povecanja pritiska i koliko treba turbini i njenim elementima vremena da se priviknu na novo stanje.
I jos jedno pitanje za kraj, moram li sam skidati menjac da izbrojim zube i izracunam prenosni odnos u menjacu ili oni to znaju, i moze li se ako nisam zadovoljan dobijenim rezultatom nastelovati malo prenosni odnos da bi se korigovala dobijena snaga, cisto za publiku.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #337 poslato: Oktobar 14, 2014, 08:39:56 posle podne »
 lollol lollol lollol lollol pluscina od metar sa metar

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5027
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #338 poslato: Oktobar 14, 2014, 08:52:25 posle podne »
Blejd druze jel si ti cuo nekad za stepen sigurnosti?

Sve sto fabrika napravi ima prostora za jos ali oni se lepo ograde sa tim da bi trajalo.

p.s. Nije to mlazni motor od borbenog aviona da se pravi da svaki deo bude 100% iskoriscen.


Generacijo, ja sam ti duboko zahvalan na zelji da mi objasnis. Za stepen sigurnosti sam cuo. To je odnos kriticnog i radnog napona kojem je masinski deo izlozen. To je prosta definicija iz masinstva. Ali ako ti nasviras jos snage na auto, da se ogranicimo samo na tu temu, onda stepena sigurnosti vise nema. Ili je znacajno smanjen. Zato sto taj motor nije projektovan za tu snagu. U sta ce me bilo ko tesko ubediti da je dobro.

I naravno nije dobro da nesto radi na granici izdrzljivosti. Bar sto se kola tice. Zato se tako i ne pravi fabricki. Da je to tako dobro, fabrika bi pravila tako sa cipom. Nije Svaba glup sto u fabrici nije stavio cip. Ne sekiraj se.  :26

Postujem ja svaciji rad, projekte, patente,...Ali ja to na svoj auto, tesko da bi stavio. Nikad ne reci nikad, ali duboko ne verujem da cu se za to ikad odluciti.
« Poslednja izmena: Oktobar 14, 2014, 08:54:00 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #339 poslato: Oktobar 14, 2014, 09:56:51 posle podne »
Dzonibgd,plus od mene za pravo postavljeno pitanje

BladeBG plus od mene za realnost.

 :26

Dali neko moze da mi cipuje kompjuter od 16v KR i koliko mu treba da nalegne na nove parametre lollol