VW Klub
Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: adam89 Jun 08, 2013, 12:12:40 pre podne
-
Pozdrav drugari forumasi ;) Molio bih za pomoc i predlog sta da uradim i resim problem sa autom.
U pitanju je model A3 1.9TDI motor od 130ks,6brzine,2002godiste.
posle uvoza uradio sam mu veliki servis,sve zamenio,auto radi kao sat,ne trosi ulje,odlicno pali,ne dimi,sasvim normalno deluje sve.Problem nastaje kada ubrza do 120km/h i tada jednostavno ne vuce vise,ne reaguje na pedalu gasa,kad ga ugasim-upalim sve normalno do 2000 obrtaja u 6-tom stepenu prenosa i to je kraj.
Bio sam kod majstora u audi-jev servis i zamenili su mu elektromagnetni ventil turbine i kompletno oocistili EGR ventil ali problem nije otklonjen.
Auto ide odlicno i extra ubrzava do tih 120 ali preko 2000obrtaja nece,kao da iskljuci turbinu.
Plasim se da nije ono najgore da moram turbinu na remont,cudno je sto ne zvizdi turbina,sasvim normalno se cuje,ne trosi motor gram ulja a ovo se desava...strasno,sta ciniti da detektujem 100% kvar i da ga otklanjam sto pre ;) hvala
-
1 ocisti turbinu, usisnu granu, interkuler, egr
2 proveri sva vakum creva
3 probaj drugi protokomer
-
3 probaj drugi protokomer
+1 ili ga operi prvo za pocetak
-
Zvao sam decka koji mi je cistio egr i menjao elektromagnetni ventil,predlozio sam mu sve ovo sto ste mi napisali ali on je ubedjen da je turbina problem i da mora da se remontuje,sve to izadje negde oko 400-500e,ciscenje usisne grane,interkulera,zamena ulja i montaza....nije malo a da dam te pare ponovo mi ne garantuje da ce problem biti otklonjen :)
-
Da podjem od najjednostavnijeg resenja,gde se nalazi taj protokomer i kako sam da ga ocistim?
-
a da promeniš majstora?
Послато са U8815 користећи Тапаток 2
-
kao sto su ti rekli shvexoman i pekar, kad god auto ne vuce kako valja, prvo se ocisti usisna, egr i intercooler, provjere se vakum crijeva, i onda se gleda turbina i skuplje zajebancije. Ja znam da majstor ne placa djelove, ti mozes sve zivo da izmijenjas pa na kraju da vidis da ti je neka sitnica posla za ciju provjeru treba 2 min. Promijeni majstora, moja topla preporuka.
-
90% ovde ljudi je imalo taj problem i koji je skoro najveci uzrok toga protokomer,on ti se nalazi na kucistu filtera za vazduh
i kao sto kaze "djokicsale" promeni si tog majstora ;)
-
ili protokomer ili je u safe modu
-
Resen problem,ociscen interkuler,bila su kriva peraja na turbini,sve ocisceno i sredjeno...sada vuce extra i ide najnormalnije :)
-
čime si ispravio peraja ?????? :)
-
koliko te kostalo to zadovoljstvo???
-
čime si ispravio peraja ??? :)
Ja to WD sprejom ispravljam.
-
Djole jel to onaj WD 40? misli1
-
Cena 80e,bio je par dana kod majtora koji je sve uredno skinuo,pregledao,egr ventil su mi cistili tim sprejom (wd 40) i zaista skida sve obloge i necistoce.Sto se tice tih peraja ne znam sta im je radio samo mi je rekao da su bila u katastrofalnom stanju,imala lufta dosta i zato je pravio veliki pritisak u turbini i to se manifestovano sto nije primao gas, ali da je sve sredjeno,sto sam se i uverio kad sam seo i probao auto sa majtorom...
-
pop1
-
@gagi, +1
-
@Gagi +2 beer
-
Ja kad cistim turbinu koristim WD-80 a za EGR ventil WD-35 a WD-40 za podmazivanje sarki na vratima.
-
Ta peraja bi trebalo da se ispoliraju da ne bi pravila više probleme!!! ja koristim bremzo za čišćenje kočnica pomešan sa kvarcnim peskom,upalim auto,skinem crevo od turbine i onda mi neko polako dodaje gas, dok ja to prskam i poliram peraja !!!
A čuo sam i za taj WD davno još,ali mislim da su SEGA preparati za turbinu bolji !!!
-
Auuu ako ima naslaga u EGR-u WD može samo da ih usija.
A za peraja bolje da ne pišem komentar.
-
ma ja ih inace posle malog servisa malo skinem i ispravim rukama, cistim samo Ferijem, a za poliranje koristim Arf. lollol
-
Ja sam cuo da to rade laserski... Mnogo su uznapredovali majstori uposlednje vreme... ;)
-
Ta peraja bi trebalo da se ispoliraju da ne bi pravila više probleme!!! ja koristim bremzo za čišćenje kočnica pomešan sa kvarcnim peskom,upalim auto,skinem crevo od turbine i onda mi neko polako dodaje gas, dok ja to prskam i poliram peraja !!!
A čuo sam i za taj WD davno još,ali mislim da su SEGA preparati za turbinu bolji !!!
Šališ se ili stvarno sipaš kvarcni pesak u motor?
-
blink Izgleda da ste se nadisali tih isparenja od WD-a
pop1
-
Drugari da ne otvaram novu temu jer sam na ivici zivaca da poludim,posle svih mogucih servisa,potrosenih para ne sve da dovedem auto u fabrikana stanje ponovo problem....
Sve je bilo normalno,isao je kao raketa i sad za vikend upalim ja auto i krenem,osecam ne vuce mi lepo...naime do 2000obrtaja je trom i cim predje povuce normalno kao ranije,znaci ne oseca se ono da trza 1600-2000obrtaja kao ranije vec kao da kasni malo...vozio ga malo zustrije i nema problema,preko 2000 kao lud ubrzava ali do te granice kao da ne prima gas lepo...ne zvizdi turbina,posle servisa preso preko 500km i bilo sve normalno,sad bezveze ponovo neki problem...sta to moze biti?
Da nije mozda ono cudo protokomer?Sve sam mu izmenjao samo to jos nisam?
HAOS
-
Moze biti i on, moze biti MAF senzor, moze biti katalizator zaprljan, filter, EGR, ventil turbine,..... Kaci to na pismenu dujagnostiku brate i resi taj problem oko lufta peraja i propelera na turbini jer ces zbog toga imati stalno problema. A da, ako je turbina rasturana, kako je uradjena geometrija posle toga?