Zoćo, neka, neka ne moramo još da se gledamo
Uglavnom sam subotom kod majstora, na ozbiljnim raspravama
Evo malo ažuriranja situacije.
Mene spopao neki đavo, pa sam odlučio malo da se zezam sa Lupom. Da napomenem, nisam nikakav majstor (u životu se bavim informaciono komunacionim tehnologijama - ICT), znam da držim alat, ali mislim da je bolje platiti stručnjaka PRE nego što ja zaserem
Uostalom i neko drugi mora da pošteno zaradi nešto.
U pitanju je i vozilo koje se koristi svaki dan zadnjih 7 godina koliko je kod mene i sve češće se koristi za dnevne obaveze jer ako "isplovim" sa Pasatom, posle nemam gde da ga parkiram. Dakle pre podne Maja ide na posao sa Pasatom, popodne je Lupo u akciji.
Elem, sve je krenulo od trećeg stop svetla koje sam primetio da ne radi.
Celo novo treće stop svetlo je u AK 8000din, ali rekoh da vidim šta može da se popravi. Stopka za GTI i običnog Lupa se razlikuju i iako VEOMA slična stopki za Pola, kraća je kod Lupa za 1 cm. Dakle Lupo GTI nosi jedinstvenu visoku stopku. Najčešći problem je što uđe voda i korodiraju spojevi. Skinuli smo spojler, rasturili stopku i da koridirali su spojevi. Da ne kažem nestali su.
Celo treće svetlo rasutreno
A onda nenadano uočim da je spojler u lošem stanju. Šrafovi zarđali, popucali, pojeli se, a zaliveni u spojler. Isčupali smo šrafove iz spojlera i uzeli nove sa kontra maticom i podloškom koju ćemo da zalijemo pre montiranja. Srećom spojler je šupalj, pa magnetom može da se izvuku šrafovi iz unutra ka napolje.
Lupić je imao neka ranija oštećenja. Pala mu rampa na krov kada su ga spuštali sa kamiona, neko mu bacio kamen veličine šake na haubu (wtf?) koji se srećom odbio od brisač i nije polomio šoferku, čudna mat fleka na levoj strani haube, sajtna na levoj strani pokazala naprsnuće, zamućeni farovi. Odlučio sam da sve to sredim. Dvoumio sam se da se ofarba celo, ali farbar je rekao da nema potrebe. Spojler, desna sajtna, hauba, krov, poliranje farova - 200€. Kod farbe L041.
Ofarbano, a za sada samo jedna slika spojlera
Onda je došao mali servis sa svim filterima i malo pranje motora iznutra. Filteri, 4L Castrol 10/40, sredstvo za ispiranje ~5.000din
Pa sam prošli vikend išao da zamenim sijalice za ksenone i ustanovio da je na levom faru ispucala instalacija. Sve povezano prevezano, zamenjene sijalice ~3.000din
Primetim da jedan zvučnik pozadi "prducka", pa skinem tapacire ... i vidim da je blapunkt pravio zvučnike u Tunisu
plastike za tvitere popucala, tapaciri veoma specifični za Lupa se lepe na žabice. Lepak propao, nema ga, a žabice sve na ivici pucanja.
Sada gledam da uzmem nove žabice, lepak neki Sika i naravno sve nove zvučnike za RCD210 koji ima valjda 4x20W. Tapacire "dampirati" na novo. Ako imate savete za zvučnike - dajte, tek tu sam tanak sa sinusima, nominalnom snagom rezonancijom itd
. Planiram 4 zvučnika 16.5cm+tvits pozadi da se čuje normalno, a ne da izbijam stakla.
Na žalost ni prednja strana tapacira nije bajna. Gornja žabica donje plastike/tapacira ne drži.
Ovo je očigledno već neko lomio i pokušao da lepi iznutra.
Lupić puni 20 godina sledeće godine i borba se nastavlja
Malo sitnica
Novi GTI privesak i poklopci šrafova za letnju felnu
Pinovi za vrata
Čepovi ventila za komšijsku decu :D
Merenje nijanse crvene boje za traku za masku
Nastaviće se...