Pa ovako, ja sam sa drugom zamenio prednje, isti je fazon za zadnje, cak je i lakse A i ne moras da radis reglazu nakon zamene kao kod prednjih.
Znaci kod golfa: Naravno auto mora na dizalicu, i skine se tocak za amortizer koij hoces da zamenis. Otvoris 5./3. vrata gepeka, i skines plastike sa strane ispod kojih su zvucnici. Mnoooogo ce te NERVIRATI zavrtnji koje moras da skines jer su posledice ustede materijala, videces i sam Kad to skines, ima dva plasticna poklopca koja pokrivaju vrhove amortizera i sraf koji ga drzi. E sad, mi nikako nismo uspeli da odvrnemo taj sraf Znaci stavljali smo i w40, probali svakakvim alatima, ma nista! Na kraju smo odustali... E, sad, nadam se da nece kod tebe biti tako, jer smo srafove na prednjim amortizerima lako odvili. Znaci kad odvijes sraf, ostaje ti i sraf na donjem delu amortizera, malo drmas gore dole, u stranu, i izvuces amort sa oprugom odozdo, i mislim da je to to. Izvadis amortizer, opruga se ne pricvrshcuje nicim, samo je stavljena na amortizer. Ustvari, imaces tu jos neke srafove, i onaj tanjir na vrhu amorta, ali nije nista komplikovano. Na isti nacin samo suprotnim smerom vratis amort i oprugu i
poz!
PS: Mnogo je lakse odraditi ovo na hidraulicnim dizalicama