vidi na mk2 na crevu pre malog hladnjaka se nalazi jedan termostat koji zna da zapusi i da neda toploj vodi da lepo cirkulise kroz mali hladnjak.taj deo je skup i retko ko da ga juri da zameni pa ga obicno jednostavno skinu i ubace umesto njega parce creva.sa tog termostata ili ventila kako se vec zove ide i voda do automatskog sauha ka karburatoru---ee tu je mene zezalo i nije pustalo toplu vodu ka sauhu pa sam celu proslu zimu vozio pod sauhom.ima tema gde sam opisao sta sam uradio po tom pitanju.proveri da li to ima i na trojci,jer on izmedju ostalog sluzi da smanji pritisak vode prema malom hladnjaku.nemci su to uradili za nedaj boze,nije imal neke preke potrebe ali su tako izvodili ponavljam za svaki slucaj da pritisak nebi bio jak i napravio haos ako procuri mali hladnjak.ako imas verovatno te to zeza pa ako moze da se procisti i ispere nebi bilo lose da se vrati na mesto.proveri to prvo da li imas pa kod dobrog majstora da prvo to proveri pa tek onda da skida mali hladnjak.