VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Lo Januar 25, 2010, 12:51:23 posle podne
-
Nov sam ovde i imam jedno pitanje.
Vozim Golf V, 2006 godi
-
Pa je li ih vulkanizer stavljao na balans masinu? Kako god one izgledale, ako nisu balansirane ima da tresu.
-
Stavljao ih je i sve izbalansirao, ali i posle toga se trese.
Da li to mogu da budu homokineti?ki zglobovi?
-
A moze da ti se desi da su i gume. kola sa ABS cesto pojedu nepravilno gume i prave grbe po gazecoj povrsini. Proveri gume. Generalno se tesko vidi na oko a na balansiranju je uvek dobro jer felna nije kriva. Video sam to par puta svojim ocima. Gume ko nove a imaju nepravilno ojedenu gazecu povrsinu.
-
Druze, nema tu mnogo price. Ako se izbalansira i sve bude ok, moze lako da bude do promera centralne rupe felne, moguce da felna nije predvidjena za taj auto. U tom slucaju se stavaljaju prstenovi da bi "popunili" tu razliku, ali, moja preporuka je da kupis felnu koja je za njega napravljena, i neces imati problema. Probaj sa originalnim felnama kako se ponasa.
Moze da bude i do gume, iako se ne vidi na oko...ako guma nije vozena od pocetka na tom autu, moguce je da je guma. Ona se formirala prema drugom autu, a sada kod tebe moze da pravi probleme.
Pozdrav, Ivan
-
Ako trese izmedju 80-90km/h to su prednje...kad trese preko te brzine to je do zadnjih guma.
Ako je neko skidao diskove i nije lepo ocistio glavcinu gde disk naleze na nju imas nepravilan jod tocka i auto trese.
Moze da trese i zbog poluosovine ali aman,vozis golfaV,idi kod nekog mehanicara i plati 1000 dinara pregled i zavrsi pricu.
-
Samo kvalitetno balansiranje svih tockova i reglaza trapa obavezno posle toga.
Ova vrsta balansiranja sa digitalnim uredjajem je zakon. Imao sam takav problem sa tockovima, i resio.
Mora i lik koji ih balansira da se malo angazuje, da to odradi polako i valjano. A ne onako od qrca.
-
moze lako da bude do promera centralne rupe felne
Pozdrav, Ivan
Moze to da bude, na yugicima fabricke crne felne se prave sa malo vecom centralnom rupom nego sto je glavcina i upravo se tako ponasa u voznnji, trese na 90-100 km/h
-
Tipujem na felnu, kriva u srcu, i seta levo desno. Imao taj problem. Kao sto rece kolega promeni prednje sa zadnjim i videces.
-
Ili da prvo procitas pravila i predstavis se. ;)
-
....prvo procitas pravila i predstavis se. ;)
-
Izgleda. Ista mu je IP adresa na oba profila.
-
A ima i taka fora... B)
-
Ajde napisi sta je otislo na zamajcu?
-
A usput reci o kom najboljem majstoru iz Valjeva se radi,posto ih ima citavo tuce "najboljih".
Moze i na pp,da ne bude reklama.
-
Da ne otvaram temu novu, nego da se nadovezem, imam slican problem, pa pre nego sto odem negde da vidim ovde...
Meni volan trese, negde posle 90, ali kad dajem gas, cim otpustim malo kocnicu sve ok.
Inace stavio sam distancere. Bila mi je prednja leva guma malo izduvana, naduvali smo, sad malo manje trese ali opet... i to ponavljam, samo kad dajem gas, preko 90.
-
Meni je tresao
kada kocim-krivi diskovi,moguce je i to!
-
meni na opelu je bilo do diskova... kad kocim preko 100
inace ja mislim da Bubanju necemo vise cuti ovde :D
-
Da ne otvaram temu novu, nego da se nadovezem, imam slican problem, pa pre nego sto odem negde da vidim ovde...
Meni volan trese, negde posle 90, ali kad dajem gas, cim otpustim malo kocnicu sve ok.
Inace stavio sam distancere. Bila mi je prednja leva guma malo izduvana, naduvali smo, sad malo manje trese ali opet... i to ponavljam, samo kad dajem gas, preko 90.
felne na balansiranje, ako se ustanovi da su ok, onda je do distancera, skines ih (distancere) vratis felne pa probas... pozz
-
pa moracu... samo mi cudno kako ne trese ovako, samo kad ubrzavam, i to preko 90km/h
-
cekaj ti ako vozis konstantno recimo 130 ne trese, nego samo ako bi jos stiso gas ?
onda ne bi trebalo dae do distancera...
-
pa to sam primetio pre neki dan, kad sam isao autoputem.
Dodjem do 90-100, i sve ok, kako stisnem papucicu da ubrzam odma se oseti.
Cim malo podignem nogu da odrzavam istu brzinu, ne trese vise.
-
ja sam damire imao slican problem sa tdi borom prosle godine posle ugradnje novog seta kvacila. u pitanju ja bio lose izbalansiran zamajac. to su krajnje opasne stvari, cuo sam da se, doduse na alfi ali isti sistem plivajuceg kvacila otkinuo zamajac u voznji, razbio zvono menjaca i hladnjake napred. trebas utvrditi sta ti tacno pravi problem nije se zajebavati s takvim stvarima beer
-
Moracu izgleda, hvala na upozorenju ;)