Da, da taj rezervoar kod tebe je definitvno slične konstrukcije (na istom mestu) kao oni rezervoari za AdBlue samo manjeg kapaciteta.
Ovaj G052143A2 je zapravo dizel aditiv. Znam da mnogi sipaju razne aditive za naftu, ali ne u ovaj "DPF" rezervoar koji ti imaš već direktno u rezervoar za gorivo.
Tu su opet razne polemike, da ti aditivi pomažu, a neki kaže da nemaju baš nikakav efekat i da je bolje sipati što je više moguće kvalitetnije gorivo tipa ne običan evrodizel nego GDrive, MaxMotion i slična kvalitetnija, aditivirana čitaj skuplja goriva. Jer navodno od kvaliteta nafte zavisi koliko će često DPF da pokrene regeneraciju, tipa što je lošije gorivo to DPF mora češće da se regeneriše.
Što ima smisla u teoriji, bolje gorivo - čistije gorivo - manje se prlja DPF, ali da li stvarno ima razlike u ciklusu regeneracije ako sipaš običan evrodizel u odnosu na GDrive dizel i slična goriva živo me zanima!