....., ne razumijem zasto VW sve mora komplikovati...
Ne diraj VW :D salim se
Razmisli ovu situaciju, sneg i led, retrovizori zalede. Ti kliknes da zakljucas, retrovizor pokusa da se sklopi, kad ono nece (ne moze). . . dalje bude kako bude.
A ovako, ti zakljucas, oni ostanu otvoreni i sacuvas svoje retrovizore/motorcice. Kada nije sneg i led, ti zadrzis 2 sek, sklopis ih, i dovidjenja.
Drugo je pitanje, koliko nam je zaista neophodno da se oni sklapaju bas svaki put kada zakljucamo, realno...
Zvucim kao da te ubedjujem u nesto, ali zapravo ne radim to, nego onako pricam/pisem.
Ne znam napamet da li moze da se kodira kako ti hoces, ako saznam/vidim/procitam, pisem ovde.
Ovo za pritisak u gumama, bas kako je napisano, radi preko senzora abs-a koji meri broj obrtaja tocka. Ako guma ispusti malo, prepozna veci broj obrtaja tog tocka i prijavi ti na tabli.